Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
...do teplých krajů
Autor: Mishka (Občasný) - publikováno 25.3.2006 (12:15:24)

 

 

 

 

 

undefined

 

 

 

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
Pilla (Občasný) - 25.3.2006 > ať koukám jak koukám, něco....něcooo....hmmmm,víím!
sedlo by mi to jako nějaký booklet:)
Body: 5
<reagovat 
dawe.zb (Občasný) - 25.3.2006 > snad i chápu co tím chtěl autor říci..
horní objekt(větvička) se mi zdá úžasná a oproti tomu ten mázlej(pták předpokládám) dole se mi zdá jak z jinýho světa.. nevim co by měmu oku vyhovělo.. jak by to vypadalo kdyby objekty byly propojeny?
D za tu větvičku
Doporučil 
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 25.3.2006 > dawe.zb> to vypada jako ptak?! ;) socha! zenske telo + kridla. ;)
nevim, jak by to vypadalo propojene, vyfotila jsme to takto, pak rizla cast prostoru vpravo a dala barvu.
diky!
<reagovat 
 dawe.zb (Občasný) - 25.3.2006 > Mishka> jups... tak to jsem se seknul..teda popravdě mi přišlo divný, že by pták měl lidskou hlavu, ale to  stane
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 25.3.2006 > dawe.zb> :))
<reagovat 
Bell (Občasný) - 25.3.2006 > já nevím, ale ten malý náhled s oranžovým pozadím se mi jeví lepší - ta rozostřená socha to celé ruší za nápad 5
Body: 5
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 25.3.2006 > Bell> me prave ta ruzna hloubka ostrosti na tom bavila.. dva objekty kus od sebe.. v jedne lajne stejne ostre by me to tak nebavilo... diky!
<reagovat 
 Bell (Občasný) - 25.3.2006 > TheThing> Aneb "kde spolu dva souhlasí, je jeden zbytečný"
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 25.3.2006 > Bell> :) hezke motto, neznam, musim si zapamatovat! ;)

kdybych byla presvedcena, ze je to foto dokonale a nic neslo udelat lepe a vsechny oci sveta to musi videt stejne, neda, ho sem... ;)
za takove nazory jsem rada. pokud neni duvodem komentare jen prvoplanova potreba uskodit a mit blbe kecy, beru vse. ;)
<reagovat 
 Bell (Občasný) - 25.3.2006 > TheThing> jó, už padám
<reagovat 
Lumiik (Občasný) - 25.3.2006 > Oranz
Doporučil 
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 25.3.2006 > Lumig> dík. já si myslela, že oranž je daleko líbivější a víc "mainstream", ale když já jsem ujetá teď delší dobu na žlutou ;)
<reagovat 
Karel Toth (Občasný) - 25.3.2006 >

Pro mne zatím nejlepší co jsem od tebe viděl.


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Zuzzz (Občasný) - 25.3.2006 > Hm... libi moooc... je to jednoduchy, cisty a hlavne to "mluvi". Ta oranzova v nahledu je asi prijemnejsi, ikdyz plne rozumim, proc jsi pouzila zlutozelenou... ja bych to asi udelal vic dozelena... uz se nemuzu dockat jara :-)
Body: 5
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 25.3.2006 > Zuzzz> :) prvni verze byla zelena, takova ta "fresh", mezi zlutou a ikonou KA33 ;).. jako cerstva trava.. ale pak jsem stejne musela sahnout po zlute ;) dik!
<reagovat 
 Zuzzz (Občasný) - 25.3.2006 > Mishka> :-)..."musela sahnout"... koukam, ze jsi taky v zajeti sveho estetickeho vnimani, ktere ti nedovoluje pouzit treba fialovou... :-)
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 25.3.2006 > Zuzzz> :) asi tak. muzu si myslet, ze zluta vetsinu lidi zprudi nebo ze by treba modra sedela k tematu vice, ale pokud se me oko tomu brani a zluta me proste uspokoji, maji ostatni barvy v tu chvili smulu :)
<reagovat 
čtenář blec - 25.3.2006 > mě nesedí barva, když "do teplých krajů", tak zásadně růžová ;))
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 25.3.2006 > čtenář> hloupej předsudek zakomplexovanych heterosexualu ;)
(neber si to osobne, to je obecne zjisteni :)
<reagovat 
agovirin (Občasný) - 25.3.2006 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
tři_černí_mravenci (Občasný) - 25.3.2006 > jako jo...větvička moc líbí...vypadá to jako jasan...
socha taky fajn...žlutou mi moc nemusíme, ale bychom ji přežili, jen kdyby nebyl ten širokej bílej rámeček ...tahle vaječná kombinace nám nějak nedělá dobře...a možná bychom si ten rámeček dokázali představit i nějak jemnější...
Body: 5
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 25.3.2006 > Jozífek_a_ryby> dik. i za tip na druh stromu, na fotce mam jen ten kousek a hlava si zpodzimu nepamatuje, jak ten strom vypadal.
hm, ja ramecek ladila dyl, ale ja mam ty silnejsi ramecky proste nejak rada, takze to po par pokusech dopadlo takto. :)
<reagovat 
zticha (Občasný) - 25.3.2006 > pěkný, jen ta žlutá trochu moc ostře
Body: 4
<reagovat 
Regio (Občasný) - 25.3.2006 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
skold (Občasný) - 25.3.2006 > ten kontrast je fajn,sice trochu bolavej, ale fajn.jen mi tam vadí ta rozmázlá socha, když už maj větve temnější stín...u know....
<reagovat 
onestone (Občasný) - 25.3.2006 > vysoko cenim asociaciu
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 25.3.2006 > onestone> vysoko cenim Tve hodnoceni ;)
<reagovat 
Mishela (Občasný) - 27.3.2006 >

tak tohle me nebaví.


<reagovat 
bossorka (Občasný) - 27.3.2006 >
Body: 5
<reagovat 
hermit (Občasný) - 27.3.2006 > nelíbí ta žlutá, ale to je detail. very fajn.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 27.3.2006 > hermit> jj, chápu, většina lidí žlutou nerada. já taky, jen v různých obdobích mám výrazné výkyvy. :) díky!
<reagovat 
 hermit (Občasný) - 27.3.2006 > Mishka> 

no ona tady ta barva zrovna je dobrá, taková pěkně lehce jedovatá jako z Neználka ve slunečním městě ;-), ale mě spíš nesedí úplně k té fotce, že je tam přidaná jakoby navíc. ale kdyby byl ten obraz jako grafika s tou barvou, tak bysem neřeklo, že se mi to nelíbí, ale řeklo bysem, že líbí. :-)

(ale jo, je to fajn - žlutá jako touha po slunci (autorčina?), uschlá větev, uschlé to křídlo anděla, který mi tam symbolizuje zánik kohosi, odchod, čili zase tu žlutou citovou poušť, je to dobré, ba.)


<reagovat 
koba Braunova (Občasný) - 30.3.2006 >
Body: 3
<reagovat 
ireversible (Občasný) - 5.4.2006 >

velmi působivé

ta ostrost na tom jen přidává.

 


<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter