Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 26.4.
Oto
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Pobavený
Autor: KrtiCa (Občasný) - publikováno 26.3.2006 (20:41:48)


Poznámky k tomuto příspěvku
agovirin (Občasný) - 26.3.2006 > Ten má ale optimistickej výraz, rodiče jistě volí ODS.
<reagovat 
 KrtiCa (Občasný) - 26.3.2006 > agovirin>  tyhle detaily jsem s ním neprobírala, ale můžu se zeptat...
<reagovat 
 agovirin (Občasný) - 26.3.2006 > KrtiCa> 


<reagovat 
k3s (Občasný) - 27.3.2006 > oblečenie nezvládnuté, inak tvár vydarená, len úsmev resp. zuby sú trochu neprirodzené - sú zobrazené z priameho uhla, zatiaľ čo model nie
Body: 4
<reagovat 
Janie (Občasný) - 27.3.2006 > Ten úsměv mě pobavil....
Body: 5
<reagovat 
Lumiik (Občasný) - 27.3.2006 >
Body: 4
<reagovat 
jawka (Občasný) - 27.3.2006 > no teraz by to už len chcelo prejsť na živý model a pohrať sa s kontrastmi :) a ak je problem s modelom sprav autoportrét :)
<reagovat 
BELA1 (Občasný) - 28.3.2006 > mně se to líbí.....
Body: 5
<reagovat 
Minimalista (Občasný) - 28.3.2006 >

Úsměv se docela obtížně kreslí, aby nevyšel křečovitý. Proto se většinou ústní koutky nekreslí přesně obrysově, ale jakoby náznakem, trochu rozmazaně. Zde jsou, bohužel, koutky vyvedeny až do ostré špičky. Pozor na perspektivní umístění očí - jejich podélná osa v tomto případě má klesat zleva doprava - zde stoupá! Nejvíce dominantní na kresbě nevyšla tvář, ale bunda -moc tmavá(??). Jakoby z reklamy na oblečení, kde tvář není podstatná?? Jinak OK. Možná, že by autorka už mohla do kreseb zařazovat i pozadí, které by zobrazenou postavu více charakterizovalo. Ať můžeme více kritizovat. (A že o pozadí píši zrovna já, který pozadí prozatím vůbec nezobrazuje).


<reagovat 
 Minimalista (Občasný) - 28.3.2006 > Minimalista> Zapomněl jsem body.
Body: 4
<reagovat 
risik (Občasný) - 29.3.2006 > Mě se líbí. Je fakt prima rozesmátý, tak mám dobrou náladu, když na něj kouknu. Šikula.
Body: 5
<reagovat 
WhiteShadow (Občasný) - 31.3.2006 > No Já tedy nevím, ten úsměv na mě působí docela nepřirozeně.., takový úsměv slabomyslného..Ale kdo ví, každý se smějeme jinak..
Body: 4
<reagovat 
BlackTangerine (Občasný) - 11.5.2006 > Pusobi to mne zive, ale pri tom.. to obleceni..latka..s tim by si chtelo asi vic pohrat. A celkove srafura se mi nejak nelibi. Hlava je fakt dobra, ale spodek to dle mne kazi.
Body: 4
<reagovat 
ireversible (Občasný) - 12.5.2006 > skvěle
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter