Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Opravněnost řidičského opravnění
Autor: Dr.apal (Občasný) - publikováno 22.10.2001 (00:05:45)

Oprávněnost řidičského oprávnění

Onehdy, když jsem skládal řidičské zkoušky, jsem si uvědomil, že polovina věcí mi bude k ničemu. Je pravda, že náhoda je blbec, ale řekněte mi, jak často se vám stane, že potkáte člověka, který má vodu v plicích, popřípadě má roztrženou, nebo dokonce přeříznutou krční tepnu. Abych řekl pravdu, já jsem ještě nic takového neviděl. A zkuste se zamyslet, jestli byste byli schopni v takovém případě nějak pomoci.
Jako moje babička. Byla učitelkou biologie, se zvířaty pracovala každý den, občas se muselo nějaké vykuchat, což znamená, že na místě bude krev. Jistě, to jí nevadilo, ale když jsem si rozbil hlavu o náhodou letící kámen, babička byla na zemi dříve než já, a možná že dříve než ten kámen.Mohla by taková osoba ( není jich málo ) poskytovat první pomoc vážně zraněnému?
Autodopravci se k problému řidičských testů vyjádřili po svém. Máme auta, nějaká pravidla silničního provozu, se kterými nesouhlasíme, tak pojeďme do Prahy protestovat. Jenže jejich jízda neměla s pravidly nic společného. Brzdili provoz, blokovali celé ulice a možná by se k tomu dal přidat i vandalismus, který nebyl vhodným způsobem stávky „autodopravců.“
Když chtěli nějak protestovat, měli si vybrat jiný, ale též účinný způsob. Určitě by zapůsobila kolona vozů nižší třídy, které by se táhly Prahou svou maximální rychlostí ( u Trabantu kolem padesáti kilometrů za hodinu). A kdyby přijeli na nějakou křižovatku, není tak těžké si dát přednost a čekat. Tímto způsobem by doprava plynula, lidé by se bez větších potíží dostali do zaměstnání a ministerstvo by si toho určitě všimlo.
Ano, dopravci mají pravdu, stala se chyba a možná jich bylo i více, ale takové už je naše zřízení. Určitě je potřeba nějak upozornit na omyly, které staly více jak každodenní rutinou našich životů, ale musí to být vandalismus, musí se to dotknout lidí, kteří jsou stejnými obětmi jako oni a musí …?
Hold nedá se svítit, co si kdo uvaří, ať si také sní. A že to bude pořádná porce, protože takových kopanců se objeví ještě mnoho, než se staneme dokonalou zemí.



Poznámky k tomuto příspěvku
3022 (Občasný) - 22.10.2001 > 1.Odsuzovat zdravotní minumum jen proto ,že polovina lidí se stejně položí pří pohledu na krev je stejné diletanství jako nedat na loď záchrané člunu se zdůvodněním ,že by je vlny stejně převrátily. Možná to v devíti případech z deseti k ničemu není ,ale pokud to zachrání toho desátého...

2.Souhlasím s kritikou autodopravců a majitelů autoškoul kvůly FORMĚ protestu kterous si vybraly a která byla v podstatě vydíráním ,ale na druhou stranu ,zákon proti kterému protestovaly a ministr jehož odvolání požadovaly byly jaksi pochybní ,ne?

3.Na závěr je vhodné říct ,jakpak si to dotyčný představuje ,jaké je řešení. Nic takového jsem tu nenašel.. Pouze kritizovat dokáže každý blbec.
<reagovat 
centaur (Občasný) - 22.10.2001 > souhlas s 3022, navíc si myslím (vlastně vím, protože zkoušky jsem dělal o prázdninách), že zdravověda, která je povinná je jen prospěšná. Navíc se jedná o takové minimum, které by měl zvládat snad každý dospělý člověk. Já osobně jsem se nedozvěděl nic nového a nakonec jsem se musel smířit s tím, že když bude mít někdo poškozenou krční páteř a přitom překážku v horních cestách dýchacích, že už mu asi nepomůžu. Ale rozhodně ta zdravověda není zbytečná.
A nikdy nevíš, co ti k něčeme je a co ne. To je silně krátkozraká představa.
<reagovat 
čtenář AlexBobrLetadlo - 11.11.2001 > Martíku, k tomu už jsem se ti vyjádřil slovně - dobře napsané, ale obsah mi úplně nesedí...
Body: 3
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter