Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 1.6.
Laura
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Synkopy
Autor: Lei (Občasný) - publikováno 3.4.2006 (10:04:43)


 Lei (Občasný) - 6.4.2006 > šedé> O splétání žádná:-) Díky za poznámku.

Teď vím, co ti vadí, a taky vím, že jsou to hodně individuální záležitosti, jak píšeš. Co se týče prohození veršů (i když to je zpětná interpretace, píšu to podle pocitu), jinak by se aktualizovalo členění, ostatně ucpávání plesnivými hadry se mi zdá jako dost konkrétní obraz, který nějaké skuliny předjímá (je tu samozřejmě spor mezi jazykovou a reálnou logikou postupu).

Co se týče "se" - mám to tak v mnoha básních, nevím úplně proč, ale cítím to tak: propozice je jinak členěná, neplyne přímo, ale je v ní zlom, nepřítomnost "se" navozuje očekávání do dalšího verše.

"Jejichž" bude asi ryze osobní averze:-)
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Lei
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter