Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 3.5.
Alexej
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Tak je to v očích mých
Autor: čmelák (Občasný) - publikováno 22.10.2001 (00:49:46)
Zapojuji se do vesmírného dění
žvýkám ten vesmír
ten můj, i ten co nepopřeli
Je plný tónů lyr

a plný jiných hromů
Také povyků pro nic
v zběsilé soustrasti vřelých
Krajin, cest a domů
od vlastních plískanic
Tak je to v očích mých
podle těch nabodaných tónů


Poznámky k tomuto příspěvku
farářskej (Občasný) - 22.10.2001 > Jestli jde o oči několika kusů míchy, tak je to sice kryptický, ale budiž. Jestli jsou to oči tvoje, tak tam patří tvrdý ypsilon a tobě kulka do čela.
Řekni mi, jak mám číst básničku, když je tam hrubka? Teda jestli je, ty míchy jsou ještě furt jedna z možností...
<reagovat 
Kerkira (Občasný) - 23.10.2001 > Fakt to nejde moc dobře posoudit, chyba to vždy naruší a navíc tady jsou chyby dvě, dvě podstatné.. škoda.
Body: 3
<reagovat 
Pavča (Občasný) - 23.10.2001 > dtto Kerkira. :o(
<reagovat 
čmelák (Občasný) - 23.10.2001 > Opravil jsem to mých na mých pak vám ještě napíšu, teď není čas. Děkuju a promiňte
<reagovat 
čmelák (Občasný) - 23.10.2001 > Přátelé, vím že vaše kritika je oprávněná, ale mám jednu výmluvu :o.
Nikde to nemám potvrzeno, protože by mě zřejmě švihly do zvláštní školy (byl hyperaktivní a socialistické školství…), ale prostě ne nepřemýšlím, ale moc nedokážu přemýšlet. Prostě mi to dá moc velkou námahu, když něco píšu tak si všechny tyhle „obyčejné“ věci uvědomovat. Sám si myslím, že jde o nějaký druh disDebility, ale jak jsem už napsal potvrzené to nemám. Snažím se už od mala hodně číst, jelikož již v dětství jsem se rozhodl, že ze mě bude básník. Jinou možnost učení ani nemám, protože i když se ta pravidla naučím, tak je těžké je používat. Vím, že mě to omlouvá jen z části, ale tak to tak prosím berte. Podobně jsem na tom i s ostatními jazyky (AJ, RJ) prostě mluvit umím, ale to psaní je bída.
Většinou moje dílka kontrolují moje ženy, ale teď žádnou nemám, tak musíte trpět dál.
Fakt se za všechny své hrubky omlouvám, ale to je tak všechno co s tím můžu dělat. (Word všechno nezvládne:) ) Čmelák

<reagovat 
 Kerkira (Občasný) - 24.10.2001 > čmelák> No vidíš, opravy tomu prospěly, díky. Vím, nikdo učený z nebe nespadl, takže omluvu beru. Teď už je to o něčem jiném, musím říct, že se mi ta básnička docela líbí.
<reagovat 
Pavča (Občasný) - 24.10.2001 > Takhle je to prima.
Body: 5
<reagovat 
čmelák (Občasný) - 24.10.2001 > Po několika intervencích, děkuju. Tak OK s těma básničkama to nějak skusíme, asi je to nutný.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Nepublikovat mimo Totem.cz  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter