Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 24.4.
Jiří
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Kam směřuje tvůrčí psaní
Autor: born to be child (Občasný) - publikováno 8.4.2006 (16:09:09)

 

 

Kam směřuje tvůrčí psaní

 

 

policista

jedním prstem tančí policista na starém, odhaleném consulu

bojím se, že si překousne jazyk

na oddělení jsou už tři šišlaví

že máte tak rozpláclej ukazováček?

-         od předení, panáčku, od předení..

 

prodavačka

až tě pustí

vycucnu tě jako pohanského mnicha

děti už se taky těší

 

ze zájezdu

ahoj mami i tati taky ahoj!

Přijeli jsme včera ve 3 hodiny, ale už v 5 bylo tma. Pak jsme šli na večeři ale moc sem nesněd, protože se Kadlecová líbala s Řehákem pusou. To mě trochu dožralo a šel jsem chrápat – srát na to. Buďte zdar – synátor

 

autor

ty vole..já leštím potravináškej hliník..to není prdel..hele..víš, jak se dělaj takový ty kolečka na výčepech? To je šichta jako kráva..gumovej váleček na vrtačce..a jedeš..ty vole..se jednou spleteš a je to v hajzlu..vyleštit a znovu..si myslíš, že je na to stroj, co? Hovno! Všechno pěkně ručně..pakárna jak sviň..jsem denetista kovů..co?? jakože zubař..vole..

 

básník

podepsal jsem budku

pěstí

protože mě nechala

kráva blbá

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
back (Občasný) - 8.4.2006 > Ha, ze začátku jsem se trochu nasral, ale beru.Jo a policajti už mají počítače.
Body: 4
Doporučil 
<reagovat 
 born to be child (Občasný) - 8.4.2006 > back> omyl! ve středu jsem byl podat trestní oznámení na neznámého pachatele a toto je přesný popis situace!!!
(chceš to i s místem a jménem toho nprapor? 8¨-)) )
<reagovat 
 back (Občasný) - 8.4.2006 > born to be child> Nebyl to nprap. Šmatlonoha z Užgorodu ? :-)))) Jo, na strojích píší fízlové, co se bojí techniky. A když měl ten polda hodnost nprap., další znamení sled kapciózních a sugestívních otázek, na levé noze kopyto a vzadu napěchované kalhoty, nebyl jsi na policejní stanici, ale v pekle. Oni čerti občas vypomáhaj, při té fluktuaci.....
<reagovat 
 born to be child (Občasný) - 8.4.2006 > back> během spisování se na chvíli zamyslel..kouknul z okna a usnul..pak jsem mu musel celou výpověď přesně stylisovat..on vůbec nic nevěděl!! to bylo něco..a to není zdaleka všechno..8¨-))
nakonec se mě zeptal, jestli jsem si to celé nevymyslel!

<reagovat 
back (Občasný) - 8.4.2006 > Buď rád, že nevynesl rozsudek a na místě jej nevykonal....Bylo by o jednoho Totemáka méně.....Oni totiž mívají i zbraně.....Znal jsem jednoho, šel na červenou a ....... byl tam. Přestřelka jako v americkém filmu. On mu totiž velitel místo instruktážního filmu pusti RAMBA 1, kterého tam zapomněla jeho stará....Apropó-a vymyslel ?
<reagovat 
 born to be child (Občasný) - 8.4.2006 > back> nevymyslel..s nimi si na legraci nehraju..je to předem zabitý 8¨-))
<reagovat 
back (Občasný) - 8.4.2006 > Jestli potřebuješ poradit, napiš e-mail. Seriózně. Jsem trošku od fochu......
<reagovat 
Raimund (Občasný) - 8.4.2006 >
Doporučil 
<reagovat 
Raimund (Občasný) - 8.4.2006 > Už i tady podepisuješ budky pěstí ?Tam ti  to nestačí?
<reagovat 
 born to be child (Občasný) - 8.4.2006 > Raimund> 8¨-)))
nestačí
<reagovat 
Kelly (Občasný) - 10.4.2006 > kolik čárek ti napsali na lístek?? ;o)
Body: 5
<reagovat 
 born to be child (Občasný) - 10.4.2006 > Kelly> náš pingl má consul 8-)))
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 11.4.2006 > born to be child> jo, a ťuká na něm CHROUSTOVY 1No P I V O ;o))
<reagovat 
 born to be child (Občasný) - 14.4.2006 > Kelly> jsou hosté, u kterých je lepší si to pamatovat..
8¨-))
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 18.4.2006 > born to be child> tzv. host pro pamětníky ;o))
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter