|
|
|
|
|
|
Zuzzz (Občasný) - 12.4.2006 > Teda timhle jsi me docela dostala... tohle opravdu nemusim.
Je to kyc (hlavne ty sneci ulity) a navic mi to prijde fakt hnusny, pusobi to na me depresivne... ty prazdne dulky misto oci... ze by Verunka oslepla?
A proc ji proboha z hlavy vyrusta ulita-spirala... to jako ze ma v hlave chaos?
Prijde mi to fakt morbidni, vypada to jak mrtvola pod vodou, kterou oziraj sneci... a to je na me nejak moc.
Rika se, ze do obrazu clovek projektuje sam sebe, a dokonce existuje rozbor kresby jako diagnosticka metoda... ucili nas na skole z detske kresby rozpoznat dusevni stavy, mam to vyzkouseny na sobe a funguje to, fakt zajimavy.
| | | <reagovat |
|
| Mishka (Občasný) - 13.4.2006 > Zuzzz> :)) diky! pobavilo i vystrasilo :)
nazor/pohled dobrej...
ano, vim, pro me taky kyc... taky jsem to avizovala predem... neni to taky tak moc dle meho gusta, ale vim, ze daleko vice lidi da prednost tomuhle pred temi mymi beznymi morbidkami.. jsem si to aspon otestovala... ;)
slibuju, ze ted uz jen zase klasicke morbidky ;)
(uzjich par zase mam... jen postupne uverejnovat ;))
k tomu dusevnimu stavu... covece ja mam delsi dobu tak vybornou naladu, jsem plna optimismu, energie i chuti a potreby tvorit.. a stejne ze me lezou temny veci... a ja se muzu citit happy...
uz jsme se o tom bavily... me se libi temne/tezke/vazne veci.. ve filmu, muzice, grafice... druzi reknou, ze je to depka a nemuzou na to koukat ci to poslouchat a pro me je to treba jen prijemna melancholie... tak mam bubaky v sobe ja ci oni?! ;)
mam pocit, ze temne veci vytahuji z lidi vice emoci, vice je to nuti premyslet, dele jim to lezi v zaludku... a to se mi libi!
| | | <reagovat |
|
|
|
|
|
|
|
|
|