Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
Optika pohledu
Autor: Kajman (Občasný) - publikováno 25.10.2001 (00:03:10), v časopise 2.11.2001
OPTIKA POHLEDU

Jak je nesnadné pochopiti ženské smýšlení, znovu jsem se přesvědčil nedávného večera. Ještě jsem po práci ani nevystoupil z autobusu a už mi v kapse vyzvání mobil. A týdny se neozývající přítel: hola, hola, což takhle zajít na jedno?! A protože jsem skutečný kamarád a vím, jaké je pět týdnů trůnit doma s nemocí, nemoci zajít na žejdlík pěnivého moku, obětoval jsem a souhlasil. Bližnímu svému vyjdu kdykoliv vstříc! Může se zdát banalitou či pokleskem takové jítí na pár, ale pro něj to bylo cosi symbolického, návrat mezi lidi, návrat mezi zdravé. To je jasná věc, pravda?! Málem se chudák se svým tělem zapsal do guinessovky, když po mnoha vyšetřeních zjistila fyzioterapeutka, že zdrojem jeho potíží je šest (!) skříplých nervů po celé páteři, to se prý jen tak nevidí. Moc ho tenhle rekord netěšil. Trochu ho pokroutila, chytala hlavu, ruce, ozývalo se praskání, křupání, jeho řev a prý: teď už to bude fajn. Druhý den ráno se cítil jak po ultramaratonu, ani se nemohl postavit.
Tedy pohnutky mého jednání velmi ušlechtilé, což kupodivu nechtěla pochopit má milá partnerka. Vůbec se jí snažím marně už roky vysvětlovat, jak je hospoda skvělá věc a skvělé místo pro utužování přátelství, člověčenství a doplňování vitamínu B. Marná snaha, prý jsem ožrala.
Pravda, dvě pivka se nakonec protáhla na šest, ale musel jsem nechat ho vypovídat se z utrpení posledních dnů a týdnů, snažil jsem se být pozorným naslouchačem a tiše si jen zapaloval a usrkával. Lok se sešel s lokem a uviděli jsme dno šestého půlitru, čas klikatit se domů. Naštěstí je to jen pár desítek metrů.
Ale ani po příchodu jsem nebyl vítán s fanfárou a můj upřímný úsměv nebyl opětován. Prý: byl jsi chytrý kluk a teď jsi jak debil, jen chlastáš a nic neděláš! Tak a máš to! To prrr, dělám, a chlastám jen tak akorát, ale vysvětlete to žehlící, uklízející, vařící partnerce, s natáčkama na hlavě. Jsem ožrala. Pche. A to jsem si i zuby vyčistil!
Prostě těm ženskejm to v mozku spíná jinak, kdybych jen přišel na to jak. Já jí snad o prospěšnosti chození na pivo nepřesvědčím ani za dalších deset let…


Poznámky k tomuto příspěvku
Rezi (Občasný) - 25.10.2001 > Svižně napsáno. Řekla bych taková malá úvaha nad běžnými věcmi v životě. Já třeba do hospody chodím ráda.Ale pravdou je, že se rovněž nesetkávám doma s patřičným nadšením. I když není nic horšího než chlap, co chodí po hospodách...
Možná kdyby sis jednou dal opravdu jen dvě, přišel domů brzo a střízliv, tak se setkáš s nějakou pozitivní reakcí..
Body: 5
<reagovat 
Martina (Občasný) - 25.10.2001 > Je to pěkný textík.
A pozval jsi už na pivko jenom ji? :O)))
Určitě ji zachutná...

Body: 5
<reagovat 
Čtenář - 25.10.2001 > Z běžného života, ale pěkně napsané, líbí se mi výraz "klikatit se domů", natáčky se mi na hlavu
nevejdou, ne, že bych měla tak velkou hlavu, ale
krátkost mých vlasů to neumožňuje, pivo mám ráda,
a páteř ...soucítím, dobře znám, ta potvora mi
dává taky zabrat. Nuže...
Body: 5
<reagovat 
blabolil (Občasný) - 25.10.2001 > čtenář byla Kachna
<reagovat 
anonym1 (Občasný) - 25.10.2001 > Skvělá klasika života a stálá problematika života manželského.
P:S: Nesnaž se, nikdy to nepochopí, jediná možnost je, že budeš doma tak nesnesitelný, že bude ráda ,když do té hospody vypadneš. :-).
Body: 5
<reagovat 
3022 (Občasný) - 27.10.2001 > Pěkné. Docela by mě zajímalo jakpak by to podala ženská polovička tohodle příběhu...
Body: 5
<reagovat 
Kajman (Občasný) - 29.10.2001 > No, to víš, že ženská polovička příběhu by totéž vylíčila ale zatrsakr jinak, a měla by taky pravdu :o)
<reagovat 
 3022 (Občasný) - 30.10.2001 > Kajman> Souhlasím. A o to by to bylo zajímavější - mít možnost posoudit věc z obou stran...
<reagovat 
Martin (Stálý,Redaktor) - 31.10.2001 > Moc pěkně napsané, 3022 má pravdu,bylo by jistě zajímavé, dát sem ještě tu samou povídku, ten samý příběh, psaný ženskou rukou:)
Body: 5
<reagovat 
čtenář Zvědavá - 8.11.2001 > Celé odpoledne žehlím.Nevím,jestli je mi vedro od Té žehličky,nebo mi stoupl adrenalin,že ten můj se teď přivalil z hospody.Fakt mě to žere...To pivo mu dopřeju,ale proč jich musí vypít tolik,že na mě zase kouká tím skelným pohledem?Cítím kouřový ozón.Ach jak nesnáším ten puch smíšený z jídla ,pití a cigaret.Co na té hospodě má?...Teď,abych ty jeho šaty větrala dva dny.Raději je hned hodím do pračky...No konečně!Vykoupal se a vypadá zase jako člověk.Zítra mu navrhnu,že bychom si mohli jít někam posedět spolu,někam,kde se,ale nekouří...to je na té hospodě nejhorší....
Body: 5
<reagovat 
Lian (Občasný) - 20.11.2001 > :-)) Asi už bylo řečeno vše, tak jen:Líbí. Vážně hezký a vtipný obraty...A....do tý hospody choď, když ženuška slaví s kamarádkama nebo debatuje s maminkou nebo tak.....co oči nevidí...Když se bude bavit, nebude jí vadit, že se bavíš i ty.....:-))
Body: 5
<reagovat 
Quotidiana (Občasný) - 3.12.2001 > líbí, nemám co dodat, ostatní už to napsali

Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter