Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Poznáš, když miluješ
Autor: Andromeda (Občasný) - publikováno 10.4.2006 (20:40:32)

undefined

To poznáš,
když miluješ,
smaragdovou
vlnou pluješ,
stejným slovem,
pohybem i myslí!

Pořád jsem ta,
kterou sis vysnil,
zmatená i důvěřivá,
nejistá i energická,
svým zmýlením
si však jistá!

A proto dnes
odplouvám
z přístavu tvých
šedých rán,
z něžných slov
i skřeku vran,
z hedvábí
i z ostrých hran,
z nudy
ohmataných stran
tvého románu,
který tak dobře znám!

Zláká tě brzy jiná,
lákavější kopretina.
Tak tedy -
sbohem naposledy..
O D P L O U V Á M !



Poznámky k tomuto příspěvku
Lei (Občasný) - 11.4.2006 > zkusil bych jiný téma, pro začátek...
<reagovat 
Andromeda (Občasný) - 11.4.2006 > Zkusit můžeš psát co chceš, já jsem svá a píšu podle svého. Nikde není psáno, co se má psát na začátku a co na konci publikování, víš? :o)
Tvé poznámky si vážím, neboť je první, kterou mi kdy někdo na Totemu dal a dává zapravdu informacím, které se o Totemu vyprávějí...
<reagovat 
locasta hanah (Občasný) - 11.4.2006 >

Je to smutná báseň, ale aj mne sa to stalo. A koľko krát. Opustila som mnoho mužov. Snád to tak malo byt, ale teraz sa snazim neopustit a odpustit. Tiež ho láka mnoho žien. Ale odpustila som a nič si nepametám. Lebo verím snom a tak si lietam. Ale neviem ci to nie je len sen a či nakoniec nespravím to čo mnoho žien. Že ho pošlem do tohto sveta, bez lásky ktorá neodmieta, ked clovek je človekom. Tak vela odvahy vydržať, ale máš pravdu, báseň je vec slobody. Niečo ako určovanie témy, to oberá o radosť z tvorby. Vsetko dobré:) 


<reagovat 
Andromeda (Občasný) - 11.4.2006 > já byla spíš tou opouštěnou, málokdy jsem byla na druhé straně, tedy tou, která opouští....proto jsem taky napsala tu báseň, protože to u mě není tak častý případ..... :o)
<reagovat 
locasta hanah (Občasný) - 11.4.2006 >

To je od teba pekné. Myslím že tvoj smútok ti prinesie pať krát vačšiu radosť. Pretože máš čisté svedomie.


<reagovat 
Agatha (Občasný) - 12.4.2006 > Nenech se odradit těmi poznámkami těch "stálých", "redaktorů" apod... ať si trhnou nohou... ! Piš, co chceš a jak chceš.. já vím, že někdy je to mooc potřeba :-)
<reagovat 
 Andromeda (Občasný) - 12.4.2006 > Agatha> Neboj, nebojím se nikoho a ničeho.
Jsem svá a literárními servery otřískaná.
Zkouším totem spíš ze zvědavosti, abych si ověřila,
co o něm koluje v literárních kruzích, víš?

:o)
<reagovat 
MCMXLI (Občasný) - 23.4.2006 > heh, fakt smrtící pikčr...
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter