Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
Personal Jesus
Autor: Mishka (Občasný) - publikováno 13.4.2006 (10:48:19), v časopise 23.6.2006

 

 

 

 

 

undefined

 

 

 

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
Mishka (Občasný) - 13.4.2006 >

upgrade jedné mé starší fotky [http://www.totem.cz/enda.php?a=89984]


<reagovat 
Mishela (Občasný) - 13.4.2006 >

Hm tahle apgrejdovaná se líbí mnooohem víc. Effekt velikosti Ježíše mě tu uuplně dostal.

 


Doporučil 
<reagovat 
Bell (Občasný) - 13.4.2006 > Mishko tohle tedy ne, sorry Výpovědní hodnota 0, zpracování taky. Umíš lépe. Sorry
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 13.4.2006 > Bell> díky, byť mám názor jiný ;)
<reagovat 
Rawen (Občasný) - 13.4.2006 > aj lajk it
Body: 5
<reagovat 
Leatherface (Občasný) - 13.4.2006 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Fredy_Brown (Občasný) - 13.4.2006 > Jo tak tohle je hodně slušný.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
jawka (Občasný) - 13.4.2006 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
jawka (Občasný) - 13.4.2006 >
<reagovat 
al-ash (Občasný) - 13.4.2006 >
Body: 5
<reagovat 
ehmehm (Občasný) - 13.4.2006 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
nossik (Občasný) - 13.4.2006 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
TheThing (Občasný) - 13.4.2006 >

 


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
hermit (Občasný) - 13.4.2006 >

jo, todle jo.

škoda, že jsi netajila, že je to upgrade ;-)

dobré.

btw vzhledem k těm oblakům mi trochu kříž připomíná letadlo, a na něm odpočívajícího maňánistu. což byl možná záměr, každopádně to do toho obrázku vnáší další rozměr cynickýho humoru. ;-)


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
čtenář blec - 13.4.2006 > škoda že ta kámoška nemá kristovy roky zítra, na velký pátek ;)
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 13.4.2006 > čtenář> má!!! ;))) ale oslava je dnes! ;))
<reagovat 
skold (Občasný) - 13.4.2006 > no v polsku na mezinárodním studentském pobytu jsme každé ráno poslouchali právě PJ a nemělo to chybu.pak ještě vždy bonus podobě slipknot a den byl jako malovanej ro kalbu se španěly a lotyši :)))...ale to jsem se jen ukecal vzpomínkami...tohle je fuct mnohem lepší než původní foto ;)
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
TomasW (Občasný) - 13.4.2006 > já tě miluju :-)
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 13.4.2006 > TomasW> já Tebe taky! ;)
<reagovat 
protěž (Občasný) - 13.4.2006 > Paráda.
<reagovat 
tři_černí_mravenci (Občasný) - 13.4.2006 > líbí moc...jen jednu připomínku: my z téhle verze nepoznali, že to druhý je taky noha...jakože jsme si říkali na čem to proboha stojí? z té první to je vidět mnohem líp...
Body: 5
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 13.4.2006 > Jozífek_a_ryby> to je dle nastaveni monitoru... kazdy to vidime jinak.. ted jsem to tiskla (ale jen rychlo digi laser tisk) a je to zase uplne jiny! ;)
<reagovat 
Alisha Šlesinger (Občasný) - 13.4.2006 > ty jo, ze se nestydi takhle pohodove se vyvalovat jako kdyby se nechumelilo... ja jsem vzdycky vedela, ze je sobec
Body: 5
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 13.4.2006 > Pitoma kaca> :)) tenhle je v poho, ale jeho tatik je drson! ;))
(tenhle rika "kdo po tobe kamenem, Ty po nem chlebe", tatik ma jinou filozofii: "oko za oko, zub za zub!" :)))
<reagovat 
agovirin (Občasný) - 13.4.2006 > to je prach ve vzduchu nebo se na to sype písek?
<reagovat 
MiKa (Občasný) - 13.4.2006 >
Doporučil 
<reagovat 
čtenář afro - 13.4.2006 > Bezva

<reagovat 
Regio (Občasný) - 13.4.2006 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
ehm (Občasný) - 13.4.2006 > atmošku to má,to ano,ale pro mě vytváří tento pohled jakoby hrozícího Ježíše než takového,který nás miluje.A své milované osoby bych s úctou nefotila od nohou.Je to věc názoru - nechci být človíček,co mu vidí jen na nohy,chci se mu podívat přímo do očí...,je fakt,že to může být i úcta k Bohu,člověk klečí a prosí - stejně vypadá jak hrozba,cha.Ten můj bůžek by se ohnul,aby slyšel,co nedokáži říct nahlas..,no donutila jsi mě vyjádřit se....
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 13.4.2006 > Ivana S.> já Ježíše nemiluju a neříkám, že on miluje mě... potřebu podívat se mu do očí nemám, mám to v sobě vyřešeno už dávno... křesťan nejsem... ale i kdybych byla, asi by mě nebavilo 100x stejně mu "koukat do očí" a jakékoliv jiné pojetí beru jako zpestření snad nejprofláknutější "modly" světa... toť zase můj pohled... dík za vyjádření
<reagovat 
 ehm (Občasný) - 13.4.2006 > Mishka> OK. - profláknutá modla je dobrej výraz - já myslím,že tý energii,co nás obklopuje je to jedno,jak jí kdo nazývá.jde o fotku,a ta se ti povedla...
<reagovat 
Kapka (Občasný) - 14.4.2006 > tak nevím..napsala jsem, doporučenku přidala i ňáký ten bodík...doporučenka mi zmizela, ale pod příspěvkem ji nevidím, tak nevím...:-(
Doporučil 
<reagovat 
 Kapka (Občasný) - 14.4.2006 > Kapka> tak už vím...:-))) jsem asi přeražená...
<reagovat 
Kapka (Občasný) - 14.4.2006 > můj názor znáš, tak nemám, co dodat..prostě dokonalé..:-)
Body: 5
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 14.4.2006 > Kapka> díky! bylo to pro Moniku.. právě jsem se vrátila z té velké oslavy.. přežila jsem to dost zdárně! povykládám, kolnu zítra ;)
<reagovat 
galoo (Občasný) - 13.4.2006 > mishko tvoje veci se stavaj pro mne fetisem, okamzite s tim neprestan, ja potrebuju i pracovat kurna.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 14.4.2006 > galoo> no teda! me ego je happy! ;) díky!
<reagovat 
Zuzzz (Občasný) - 14.4.2006 >

Jinak musim priznat, ze tohle neni muj salek... ikdyz musim uznat, ze provedeni je jako vzdy perfektni (drzis si svuj vysoky standart :-), ale na to se nenechavam nachytat jako ostatni... :-)))

Po obsahove strance, ale nejak nevim, ztracim se v tom...

Rikam si: Proc personal jesus... osobni jezis? To jako ze mame kazdy svyho Jezise? To spis andela strazneho... kdyz uz...

Sveho "boha" v tom nejsirsim pojeti ano, ale ne Jezise.

 


<reagovat 
Ewonne (Občasný) - 14.4.2006 > "happy the afflicted, for they will be comforted..."


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
zabicka (Občasný) - 13.4.2006 >

zajimavy upgrade, ale mam pocit, ze kdyz ho krizovali tak mu ruce nesekali - proc ted ty?


<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 13.4.2006 > zabicka> ...protoze nemuzu za provokativni otazky sekat hlavicky zabickam! ;)) ...tak sekam aspon kristovi ruku! ;)
<reagovat 
 zabicka (Občasný) - 13.4.2006 > Mishka> 

 ok :o) nezapomen ze sem prudce jedovata ! :o))

 

(hlavne ze o tom vis sama, fotografove jsou na tyhle veci straasne haklivi)


<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 13.4.2006 > zabicka> no, jestli nejsi zrovna ta, co je nejaka neskodna rosnicka a jen imituje jedovatku barvickama! ;)

"hlavne ze o tom vis sama, fotografove jsou na tyhle veci straasne haklivy"
myslis to vazne? mozna Te jen spatne chapu, ale samozrejme ruka je useknuta zamerne! kdyby tam byl cely kriz i s rukou, melo by to uplne jinou dynamiku a vse ;)

"dobre useknute" cokoliv na fotce je pro fotku plus a casto i nosne... nechtene a spatne "useknuti" vypada jinak ;)
<reagovat 
 zabicka (Občasný) - 13.4.2006 > Mishka> 

sice malicka, ale o to vic jedovatejsi temer nejjedovatejsi tvorecek vubec :o)) 

 

nekdy se tezko poznava co bylo useknute schvalne a co omylem. Ja tomu moc nerozumim, jen ve fotoklubu porad rikaj - pozor na sekani koncetin, srusty a upeceny fleky. Predavam jak sem dostala.


<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 13.4.2006 > zabicka> tak to je Sibik se svymi fotkami ze Sierra Leone dost v p*deli, co?! ;))) (se omlouvam, drsny humor..)

obecne se daji ta pravidla asi na vetsinu fotek aplikovat, ale je spousta vyjimek, ktere to maji jako zamer a fotku to maximalne "podpori"...

a uz me nestras tim svym jedikem, pruhovana Karkulko! ;)
nebo na Tebe poslu nejjedovatejsi zvire na svete! ;)
nejrychlejsi smrt... vis ktere? ;)
<reagovat 
 zabicka (Občasný) - 14.4.2006 > Mishka> 

 netusim povidej ktere?

 

 


<reagovat 
mmiiaa (Občasný) - 13.4.2006 > no tak to je luxus největší.co se s tebou děje holka? to co tady dáváš poslední dobou, mě totálně dostávááááá..ty vole jesus:)) a ještě k tomu název od DM:)) wow...vypadá to miliónkrát lépe než ta první verze..ty oblaka..ááách
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 13.4.2006 > mmiiaa> díky! :) podobných lichotivých zpráv mi jen za poslední dva dny přišlo několi, že mě to fakt těší! a možná dokope udělat konečně nový web s novou galerií a případně i tu výstavku ;)

a co se se mnou děje?! ;) dělám si teď hodně času na sebe = svoje volné věci (teď jsem týden nemocná a práce přeci počká! ;)), s jarem přišlo hodně energie, pohodičky a mám chuť tvořit a tvořit.. hodně jsem teď sjížděla různé galerie, ještě více se zamilovala do "dark artu", strárnu, sbírám zkušenosti (pracovní i osobní) a nějak se to tedy v těch pracích snad zůročuje.. ;)

díky, fakt to hřeje a dává chuť tvořit dál a hojně! ;)
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 13.4.2006 > mmiiaa> jinak k nazvu a tak vubec...

je to na tisk a do ramu pro mou kamaradku...
1) dnes je oslavka jejich 33. narozenin, tedy Kristovych let
2) je "regulerni" krestanka
3) ma hodne rada me temne grafiky
4) miluje Depeche Mode

Takze osobni dzizs na zed by ji snad nemusel urazit a na vas trosku testuju, jestli se to bude libit! ;)
<reagovat 
 mmiiaa (Občasný) - 13.4.2006 > Mishka> no podle těch bodů jsem měla pocit, žejsi to tvořila pro mne:) akorát ten věk nesedí..kdyby ji nevadilo, že by měl někdo kopii, tak bych to brala všemi dvaceti:)
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení     Novější>>>

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter