Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 24.4.
Jiří
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Moje první láska
Autor: Hrdý (Občasný) - publikováno 18.4.2006 (15:35:07)
 

Moje první láska

 

Jako vždy jsem šel já pro ni. Až k jejímu domu. Zazvonit přesně dvakrát a čekat než se Martina oblékne, navoní, namaže olejíčkem, namaže krémem a než se podívá do zrcadla - pak konečně vyjde. Je krásná a tak jí řeknu "Kde se couráš?! Čekám tu na tebe jako blbec. Příště půjdeš ty pro mě a ne já pro tebe!"

"Se nečerti," odpoví s úsměvem a já vím, že zítra zas půjdu já pro ni. "Tak kam půjdem a co budem dělat?"

"Nevim," odpovím i přesto, že vím přesně, co bych s ní chtěl dělat. "Ale můžeme se projít na kopec."

"Už zase?" otráveně zavrní a mně přijde ještě krásnější. Chytnul bych jí za ruku a vyběhl ten kopec, ale místo toho trhám listí ze stromů. Chovám se v její přitomnosti jako debil.

Belháme se na kopec a smějeme se našim hloupým vtipům jen proto, že se smát chceme. Je nám dobře a příroda voní. Pak si lehneme do trávy a já doufám, že dnes bude mít rozvernou náladu. Když je hravá, pere se a škádlí. Jen tehdy si k ní mohu přivonět a dotknout se jí.

Dnes má ovšem "depku", jak často říká. Nevím přesně, co to znamená, ale tak trochu tuším, že tím myslí nějaké malicherné problémy. Já jí vždy naslouchám, vraštím obočí, jako že jí rozumím a v přesných intervalech souhlasně kynu hlavou. Ale ve skutečnosti se jí dívám do očí, nebo na rty a napadají mě romantické myšlenky. Ty nemravné myšlenky kupodivu přicházejí až před spaním, kdy na Martinu vzpomínám.

Dnes si jako obyčejně stěžuje na svého nového chlapce a já jí jako obyčejně ujišťuji, že ten pravý ještě přijde a myslím při tom na sebe. Ona mě obejme a řekne tu nejhorší větu na světě: "Jsi fakt kámoš." Jsem okamžitě nasraný, mám sebevražedné myšlenky, svět se mi hroutí a stále se mile usmívám. Slyším se říkat: "Však ty si taky dobrá kámoška."

Stmívá se a my si jdeme koupit krabici vína, protože chceme přijít na jiný myšlenky. Ležíme v mechu, je skoro noc a já nechci plakat. Martina pije a tančí mezi stromy. Tančil bych s ní, moc rád bych také tančil a tak se jen dívám.

Tančí dlouho a krásně. Pak se zastaví - svět se jí točí - a spadne. Je opilá a směje se. Jdu jí zvednout, ale nakonec skončím vedle ní. Je noc a nevidí mi do tváře. Řekne "Honzíku," a políbí mě. Mě Tomáše. Je mi divně, ale krásně. Hladím ji. Začíná se svlékat a všechno, po čem jsem vždy toužil se přibližuje. Jenomže já se vzdaluju. Nakonec uteču a nechám nahou Martinu v lese.

Miluju jí ještě víc, když mě nechce.



Poznámky k tomuto příspěvku
the_dark_side_of_me (Občasný) - 18.4.2006 > škoda dobrého chlapce...(((:
Body: 5
<reagovat 
Emmet_RAY (Občasný) - 19.4.2006 > přesný - až mi to málem zkazilo náladu ;-)

4-5
Body: 4
<reagovat 
 Hrdý (Občasný) - 19.4.2006 > Václav Mráz> vždyť víš, že si rád čtu negativa...:)
<reagovat 
tři_černí_mravenci (Občasný) - 19.4.2006 > Aha, tak proto jsi před náma tak utíkal, Ivánku?

tohle jsme nikdy nezažili, tady kolem hradce je to samá rovina...

ale pět dáme, seš fakt kámoš...
Body: 5
<reagovat 
 Hrdý (Občasný) - 19.4.2006 > Jozífek_a_ryby> jsem plachý
a právě že nejsem ivánek!
:))
<reagovat 
Mishka (Občasný) - 18.4.2006 > po dlouhé době jsem se odhodlala přečíst tady něco delšího než max. 10 řádků poezie ;)

líbí se mi to, je to milé, vybavují se mi scény z puberty, je to krásně naivní, pro mě zajímavý pohled z druhé strany..

ten konec tedy nabral na mě rychlé obrátky, od "Martina pije a tančí..." mi to trošičku nesedělo tím popisem a velmi rychlým spádem.. ale jen trovchu.. :)

poslední věta krásná jasná tečka, takovéhle pointy já ráda. :)
Body: 5
<reagovat 
 Hrdý (Občasný) - 19.4.2006 > Mishka> spád by měla mít správně celá povídka
ale účelně to bylo, to jo

díky:)
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 19.4.2006 > Nemocný> spád to má, jen ten finiš byl pro mě jako sprint ;)
ale to se mi tak včera na první čtení zdálo...

<reagovat 
 Hrdý (Občasný) - 19.4.2006 > Mishka> jj, je to zrychlený:) správně
<reagovat 
Mishela (Občasný) - 19.4.2006 >

hm.. romantika.. to joooooo


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
G_B_Show (Občasný) - 19.4.2006 > taky jí mam rád
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Hrdý (Občasný) - 20.4.2006 > G_B_Show> mám tě taky rád:)
<reagovat 
Bell (Občasný) - 20.4.2006 >

Jo, jo mládí - jednomu dá zabrat


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
cetlyk (Občasný) - 20.4.2006 > KOukam spis po fotkach, ale tech par minut, co jsem tu "nechal" nelituju ;)
Pekne.
Body: 5
<reagovat 
zirael (Občasný) - 20.4.2006 > fajn
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
sympathique (Občasný) - 20.4.2006 > pekny
Body: 5
<reagovat 
Regio (Občasný) - 29.4.2006 >
Body: 5
<reagovat 
ehm (Občasný) - 4.5.2006 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
kalais (Občasný) - 5.5.2006 > je to k posrání dobrý***
(za vulgaritu se omlouvám...ale připomnělo mi to první pusu:))))
Doporučil 
<reagovat 
 Hrdý (Občasný) - 5.5.2006 > kalais> první pusy jsou vždycky něco extra
ta moje byla hodně extra a trvala několik hodin:)

a klidně se rozepiš.. :)
<reagovat 
kalais (Občasný) - 5.5.2006 > zasněžený nádraží

nosila jsem rovnátka
ten kluk měl šíleně vtipný jméno, ale v rámci slušnosti je neuvedu:)
vylidněný nástupiště - jen jedna pani zrovna u nás, mračila se a houpala nákupní taškou
myslela jsem že zmrznu a pořád jsem jen říkala :,, je mi teplo, je mi teplo:)"
a pak to přišlo
a bylo to takový studený
divný
možná i hezký
počítala jsem stromy v pozadí

<reagovat 
 Hrdý (Občasný) - 5.5.2006 > kalais> :)
vy holky... to máte asi všechny podobně:) (hlavně s pozorováním pozadí...)

hezký!
<reagovat 
Ewonne (Občasný) - 11.5.2006 > kamaradstvi nasrat:)
Body: 5
<reagovat 
Bílý Tesák (Občasný) - 6.5.2006 > je kolikrát zajímavý, že holky kolikrát nechápaj, že když za nima kluk leze každej den, tak chce něco víc...nebo ten fakt ignorujou ?
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 MichaelaPospíšilová (Občasný) - 12.5.2006 > Dog.White> moc dobře to vědí :-) ...a pokud stále ignorujou,tak se kluci více snaží..to tě nenapadlo ;-)
Body: 5
<reagovat 
 Bílý Tesák (Občasný) - 12.5.2006 > MichaelaPospíšilová> no snaží,snaží, dokud pohár trpělivosti nepřeteče,

ale proč to něřeknete na rovinu - "pojď blíž" nebo naopak "táhni!" Tady, aby se člověk kolikrát zbytečně namáhal
<reagovat 
 MichaelaPospíšilová (Občasný) - 13.5.2006 > Dog.White> Vždy není láska opětována,tak jak by si člověk přál a tak mu stojí za to,být jen v blízkosti milované osoby i to dokáže naplnit touhu.
<reagovat 
 Bílý Tesák (Občasný) - 13.5.2006 > MichaelaPospíšilová> pochybuju
<reagovat 
Gabra (Občasný) - 24.5.2006 >
Body: 5
<reagovat 
back (Občasný) - 9.6.2006 > Je to dobrá. Ničemu tím nepomůžu, ale D.
Doporučil 
<reagovat 
Lhostej (Stálý) - 16.6.2006 >
Doporučil 
<reagovat 
zirael (Občasný) - 21.7.2006 >
<reagovat 
Verushkaa (Občasný) - 13.8.2006 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
travička (Občasný) - 18.8.2006 > četlo se mi to moc dobře, takže to máš za
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter