Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
taková jedna známost
Autor: back (Občasný) - publikováno 20.4.2006 (00:15:21)
 

     Jerry se neochotně probudil ze svého snad nejkrásnějšího snu, ve kterém ležel uprostřed školní tělocvičny a jeho penis směřoval ke stropu. Před ním stála fronta možoretek. Všechny byly bez kalhotek. Postupně jedna po druhé napochodovaly nad ztopořený penis a v podřepu každá několika přírazy směřovala Jerryho ke smyslu jeho života.

Vztekle přerušil zvonění budíku a několika naučenými tahy uvolnil sexuální napětí. Spokojeně odkráčel do koupelny a osprchoval se. Před zrcadlem předvedl sérii kulturistických póz. Se svým tělem byl velmi spokojený. Oblékl se a vyšel z bytu.

     Celou směnu myslel na ten nádherný sen. Současně se těšil na dnešní odpoledne, protože konečně dostane Janu do postele !! Vše k tomu směřovalo. Stálo ho to měsíc života . Chození do divadla, procházky, cukrárna, dvě večeře v restauraci. Ale Jana za to stála. Spíše její tělo za to stálo. Včera mu s výrazem ve tváři, který Jerry dobře znal, slíbila návštěvu v jeho bytě.

     Ihned po směně zamířil do obchodního domu. Nechtěl nic podcenit. Dvě hodiny brouzdal mezi regály a nákupní koš se postupně plnil.

     Po příchodu domů doladil poslední detaily. V přehrávači zkontroloval CD s muzikou. Spokojeně vložil do lednice láhev vína. Pro klid duše ještě jednou oholil svou už tak dokonale vyholenou tvář. Na chvíli se zamyslel nad volbou oblečení. Domácí úbor nebo oblek ? Zvolil první možnost.

     V šest hodin se rozezvučel domovní zvonek. Je přesná, pomyslel si. Nechal ji zazvonit ještě jednou. Otevřel a políbil Janu ve dveřích. "Prosím", pokynul směrem do bytu. Galantně se chopil Janina kabátu. Přistoupil k ní zezadu a lehce přejel špičkou nosu její kadeře. Nozdrami, jako jelen v říji, nasál Janin parfém. Okamžitě se dostavila erekce. Počítal s tím a proto měl speciální spodní prádlo, které z větší části jeho neustálé vzrušení zakrývalo. Najednou pocítil nutkání přitisknout ztopořený penis k Janině zadnici. Myšlenku zapudil stejně tak rychle jako přišla.

     Jerry nachystal večeři a do připravených pohárů nalil víno. S Janou se přesunuli do obýváku.

Příjemně ovíněni se začali líbat. Jana se nebránila nejintimnějším dotekům. Během pár minut byli oděni pouze do spodního prádla. "Ještě počkej", řekl Jerry a podal Janě úhledně zabalený balík. Překvapeně jej začala rozbalovat. Jerry stiskl tlačítko na dálkovém ovladači a z reproduktorů se začala linout melodie jakéhosi pochodu. Jana překvapeně vstala a z klína jí na zem upadl rozbalený balík s uniformou mažoretky. S údivem pohlédla na Jerryho, který ležel uprostřed obýváku a jeho ztopořený penis vzrušením pulsoval směrem ke stropu. Posbírala své věci. Urychleně zamířila do předsíně a na spodní prádlo navlékla svůj kabát. Otevřela vstupní dveře a odešla z bytu. Jerry si hlasitě povzdechl a dnes už podruhé v rytmu pochodu uvolnil sexuální napětí.



Poznámky k tomuto příspěvku
sympathique (Občasný) - 20.4.2006 > to mel ale chudak smulu.)
Body: 5
<reagovat 
šedé (Občasný,Šéfredaktor) - 20.4.2006 >

Umíš psát o něčem jiném než o sexu? :o))

 

Text se mi líbí (sex taky)...je odpočinkový a vtipný (ten text).


Body: 5
<reagovat 
 back (Občasný) - 20.4.2006 > šedé> Když ten akt je tak inspirující :-))))))
<reagovat 
agovirin (Občasný) - 20.4.2006 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Emmet_RAY (Občasný) - 20.4.2006 > možoretek; každá směřovaly; čárka před nebo se píše, pokud jde o vylučovací poměr mezi větami; opět jí místo ji; min. další dvě ašibky v interpunkci

- je toho na text o tak málo znacích docela dost

jakási devalvace, poslední dobou :-)

jinak již klasicky příjemné, nenáročné čtení


Body: 4
<reagovat 
 back (Občasný) - 20.4.2006 > Václav Mráz> A já blbec to směřovala a směřovaly několikrát opravoval tam a zase zpět..... V kontextu celé věty jsem byl zblblý..... Zaměřím se . Dik.
<reagovat 
 back (Občasný) - 20.4.2006 > Václav Mráz> Asi budu psát básně. Tam není co k....t .  :-))))
<reagovat 
 Emmet_RAY (Občasný) - 20.4.2006 > back> neblázni, básní je tady jak nasraných, pořádná próza chybí, to by tak scházelo, aby se ta poslední hrstka zajímavých prozaiků, kterou tady máme, přeorientovala na poezii ;-))

a především - psát poezii není žádná výzva, víceméně slušnou poezii dokáže napsat takřka každý druhý, s prózou je to těžší (ale zase má pak snažší odbyt, myslí-li to člověk vážně)
<reagovat 
 back (Občasný) - 20.4.2006 > Václav Mráz> 

Ne. To byl humor. :-))) narážka na to, co jsi vlastně pojmenoval. Já jsem rád za kritiky - posouvají dál. Ty interpunkce a chybky jsou moje kokotina, nesoustředěnost. Příliš se soustřeďuji na obsah.

 

S psaním si nedělám ideály. Zbavuji se vnitřního pnutí, je to jakási duševní masturbace. To je motiv mého psaní. A poezie je v tomto pouze zástupná.

 

Dík za komentáře a těším se pod dalšími dílky.


<reagovat 
ehm (Občasný) - 20.4.2006 > Celou dobu jsem se potutelně usmívala,co z toho nakonec bude - čekala jsem,jak to asi dopadne:-)dobrý!
Body: 5
<reagovat 
Vespa (Občasný) - 22.4.2006 > Víš co? Proč ne. Připomíná to Bukowskiho a toho já můžu.
Body: 3
<reagovat 
Lenki (Občasný) - 22.4.2006 >

No, ještě by mě zajímalo, jak vypadala inspirace, asi se pudu mrknout...

Celkem pěkně napsaný...


<reagovat 
 back (Občasný) - 22.4.2006 > Lenki> Trošku se červenám před malou skautkou....
<reagovat 
 Lenki (Občasný) - 22.4.2006 > back> 

To sem netahej

Zas tak malá nejsem, víš?!


<reagovat 
 back (Občasný) - 22.4.2006 > Lenki> No právě že nevím. Ale budu to akceptovat. Od této chvíle seš v mých představách velká skautka. Kurňa. To je docela rajcovní :-)))))
<reagovat 
 Lenki (Občasný) - 22.4.2006 > back> 

Ale mažoretka nejsem...  Supr, jsem ráda, že jsem povýšila


<reagovat 
Brain (Občasný) - 22.4.2006 > he he... :)
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Bell (Občasný) - 25.4.2006 > Jo, jo - nevybouřené mládí - ale má to spád - já tušila, že to nebude jen tak
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 back (Občasný) - 25.4.2006 > Bell> Jsem rád, že to není další plískanice ... :-)))  dík
<reagovat 
jelen (Občasný) - 27.4.2006 > Tak to je opravdu hodně dobrý.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Jupiterka (Občasný) - 4.8.2006 > Backu, už na to zapomeň, co jsi psal na Literu, byl to od tebe pořádný úlet a zapomeň na Liter stejně jako já i mnozí jiní. No, mně se u tebe nelíbí takový neosobní vztah k tobě samému, k ženám, k umění - nikde jsem nenašla v tvé tvorbě osobitost. Ale to přeci nevadí. Každý se vyvíjíme a ty máš víc času než ho mám už já. Hodně zdaru.
<reagovat 
Jupiterka (Občasný) - 1.8.2006 > To je ale blbost
Body: 3
<reagovat 
 back (Občasný) - 1.8.2006 > Jupiterka> Já na Literu, kterým čpíš, při jediné kritice nenapsal blbost. A pokud jsem kritizoval, ukázal jsem i něco od sebe, k čemuž chuděrko nemáš odvahu. Škoda. Může to být blbost, ale je slušné napat proč. Pa.
<reagovat 
 back (Občasný) - 1.8.2006 > Jupiterka> Anebo Maurou ... je to spíše úsměvné.
<reagovat 
 Jupiterka (Občasný) - 4.8.2006 > back> Já že čpím Literem ? Myslela jsem si, že máš Liter rád. Je v tobě mnoho pýchy a to člověku škodí.
<reagovat 
 Jupiterka (Občasný) - 4.8.2006 > back> Já že čpím Literem ? Myslela jsem si, že máš Liter rád. Je v tobě mnoho pýchy a to člověku škodí.
<reagovat 
 Jupiterka (Občasný) - 4.8.2006 > back> Já že čpím Literem ? Myslela jsem si, že máš Liter rád. Je v tobě mnoho pýchy a to člověku škodí.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter