Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 28.4.
Vlastislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
<předchozí v kolekci Čekání na minulost
Autor: marjanka (Občasný) - publikováno 29.10.2001 (00:02:33), v časopise 15.4.2002


 


Poznámky k tomuto příspěvku
Oclee (Občasný) - 29.10.2001 > Líbí moc..:-))
Body: 5
<reagovat 
Martina (Občasný) - 29.10.2001 > ... :O)
Body: 5
<reagovat 
blabolil (Občasný) - 29.10.2001 > ...
Body: 5
<reagovat 
Cavalera (Občasný) - 29.10.2001 > dalo by se říci, dósti dobrý, ale nebudu do toho moc kecat:-))
Body: 5
<reagovat 
karolinka (Občasný) - 29.10.2001 > Nápadité, přiměřené, všechno hraje do celku. Co říct víc?
Body: 5
<reagovat 
Thomas Hudson (Občasný) - 29.10.2001 >
Body: 5
<reagovat 
Čtenář - 29.10.2001 > přiznám se, že mi to nesedí tak moc... nevím, ale něco mi na tom vadí.
Body: 3
<reagovat 
Martina (Občasný) - 30.10.2001 > Cavalera: ano, tohle přesně jsem před pár dny psala u jednoho dílka i Karolince - někdo - čtenář nešetřil špatnou kritikou u jejího dílka , které se mi opravdu nezdálo zdaleka nejhorší...nevím.
<reagovat 
blabolil (Občasný) - 30.10.2001 > Přátelé, čtenář je sice anonymní, ale nehodnotil
zle, prostě měl svůj názor. Nebo jsou někteří
nedotknutelní ? Já sice nemám anonymitu moc ráda,
ale na netu je to tak nějak vesměs anonymní, co
by komu například řeklo čtenář Spytihněv, že ano..
<reagovat 
blabolil (Občasný) - 30.10.2001 > Ještě maličkost, samozřejmě, že mám ráda lidi,
kteří se podepíší, ale donuťte je.
<reagovat 
karolinka (Občasný) - 30.10.2001 > Martino, nebylo to u mé věcičky, ale u posledních veršů od Ellenny (pokud mne paměť nemýlí); na druhou stranu si myslím, že přímo tenhle čtenář měl přinejmenším názor - zaplaťbůh za to - a dvojka není tolik zlá.
Systém toho, že si někdo něco přečte jako čtenář a zahalen rouškou anonymity rozdává pětky doprava doleva, mi ovšem uniká.
<reagovat 
Martina (Občasný) - 30.10.2001 > Zřejmě jsem se spletla, ale to co jsem měla na mysli - nebyla dvojka a názor byl hodně odsuzující... promiň Karolinko, nebyla jsi to Ty a myslím, že ani Ellen, ale nejsem si jistá,...podívám se na to znovu. dík.
Myslím, že je to tak, jak si napsala v poslední větě, a pravdou je, že tady to prostě o anonymitě je. Spíše jde asi o způsob, jak ten dotyčný ten svůj názor podá...
<reagovat 
MorbidAngel (Občasný) - 30.10.2001 > Áá,to je uplně super:)
Body: 5
<reagovat 
karolinka (Občasný) - 30.10.2001 > Martino a kachno, dovolím si nesouhlasit: anonymita tu přirozeně funguje, ale jen v případě, že si to člověk přeje. Martina je tu Martina, karolinka je tu karolinka a kachna je tu kachna. Neznáme sice svá příjmení ani další nacionále, ale každá z nás představuje určitý souhrn myšlenek a postojů, které nás charakterizují. Oproti tomu Čtenář je Čtenář a vzhledem k tomu, že jím může být kdokoli (včetně Martiny, karolinky a kachny, kdyby kterákoli z nich nehodlala ventilovat vlastní myšlenky pod vlastním jménem), jde o něco jiného.
Omlouvám se zároveň marjánce, že pod jejím dílem rozebírám něco, co s ním nesouvisí. Promiň...
<reagovat 
Godard (Občasný) - 11.11.2001 > Ach jo. Nevim proč mám tak odlišnej názor, ale mě tahle koláž moc neříká. Zdá se mi bez nápadu. Asi je to trochu osobní dílko... Jinak zdravim reklamožrouta :-)
Body: 1
<reagovat 
Cavalera (Občasný) - 30.10.2001 > Proč je na tomto servru tak obvyklé, že 80% negativně laděných kritik pochází od anonymních čtenářů?
<reagovat 
 Miroslav Langer (Občasný) - 15.4.2002 > Cavalera> Cavalero, ne že bych byl anonymní čtenář nebo něco, ale ne každý čtenář je anonymní - tenhle má velké "Č" a pravděpodobně bude registrovaný :o)))
<reagovat 
stanislav (Občasný) - 16.11.2002 > hezký to je...
Body: 5
<reagovat 
toono (Stálý) - 2.1.2004 > zupa..
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
 
1 2 (3)
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter