Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Vzdor
Autor: DeadKennedys (Občasný) - publikováno 29.10.2001 (13:59:40)
Vzdor

Říkali:
„Černou odít musíš,toť barva smrti výrazu“
Kývl jsem hlavou lehce do stran
A vzal košili barevnou

Tak zase dneska v okamžiku
Nikotin do plic vtahuji
Ne,neumírám !
Žiji
Nevím jak vy

Zubatá s kosou za rohem stojí
Prý naše bytí ovládá
Kroků však ještě hodně zbývá
A dnes mi nechybí odvaha

Možná za chvíli času tiku
Už naposledy vykročím
Však dnes je dnes
Na rohu chytnu poslední slinu
A Smrtce plivnu do očí

Říkali:
„Ona je smyslem našeho žití,všude a vždy přítomná“
Asi jsem slepý k realitě
Nepadnu na svá kolena

Temná je hudba znějící kolem
Já ladím jiný rádio
Za život v tiku jepičího křídla
Přítomnost stala se mým Bohem
Smrt přeci nechodí na pivo

Spálil jsem kříž
Pentagram do země zašlapal
Vysmál se Bohům,symbolům….
Víra má jest silnější

Tak zase dneska v okamžiku
Na rtech cítím Tvůj dech
Ne,neumírám !
Žiji
Nebudu plakat na hrobech




Poznámky k tomuto příspěvku
angilek (Občasný) - 29.10.2001 > Kennedy....nepadej před nikým a před ničím na kolena.Smrt si nás najde všechny a měli bysme stát tváří v tvář téhle stařence.Tohle dílko je naprosto bez chyby.Člověka zamrazí, když očima bloudí mezi řádky,řádek za řádkem, řádek hop sem...
Body: 5
<reagovat 
blabolil (Občasný) - 29.10.2001 > ...
Body: 3
<reagovat 
čmelák (Občasný) - 29.10.2001 > Formu ti hodnotit nebudu, ostatně jak jsem pochopil, ani tě to moc nezajímá. Myšlenka je zajímavá a vytanula mi na mysli věta Andre Bratona "Revolta je oprávněná v každém případě, ja to to jediné co má v lidském životě smysl." - (tak nějak), ale přijde mi to v tomhle případě nesmírně dAdA a tak jsem Ti to taky musel napsat.
<reagovat 
DeadKennedys (Občasný) - 29.10.2001 > čmelák:Ale naopak ! Hodnocení formy mě velice zajímá ! Jen to neznamená,že si z něho vezmu ponaučení.Dada ti to přijde,že smrti vzdorovat nelze? No,tohle bylo psaný pod velice konkrétními dojmy,takže pro mě to dada není.A s Bratonem by se dalo polemizovat i souhlasit.
<reagovat 
DeadKennedys (Občasný) - 29.10.2001 > angilek:Rozplývat se nad výplody mého chorého mozku by se dalo klasifikovat jakožto jistý druh duševní poruchy :o))
<reagovat 
Kirké (Občasný) - 29.10.2001 > Jedna s hvězdičkou... (hvězdička za Třinácté utrpení :o)
Ale jinak - sám život je symbolem, dokonce stejným jako smrt a Ty jej nad ni povyšuješ... Teď. Není rozdílu...
Body: 5
<reagovat 
DeadKennedys (Občasný) - 30.10.2001 > KIRKE:Život není symbolem,protože je životem.A povyšuji nad Smrt přítomnost (života).Tu povyšuji nadevšechno.Nemilosrdné kous :o)
<reagovat 
angilek (Občasný) - 30.10.2001 > Symbol by mohl být symbolem, kdyby nás nepostavil před ten fakt, že navíc život zůstává životem.A smrt smrtí.A pravda pravdou.A do lží se oblékáme a lež je symbolem zbabělosti a studu a to bychom došli k tomu, že symbol už není symbolem, ale skrývá se za ním mnoho dalších ale a teď jsem došla k tomu, že to není vůbec jednoduchý, že to má duchů několik, tudíž je to mnohoduchý.
<reagovat 
angilek (Občasný) - 30.10.2001 > Ta duševní porucha je možná....obraťte se na sekretářku a domluvte si schůzku.Uvidíme, co pro Vás můžeme udělat.:o))))))
<reagovat 
Rezi (Občasný) - 14.11.2001 > Zajímavý, i když mi přijde, že občas pokulhává rytmus.
Poznámka na okraj
Obecně by se dalo říci, že Tvou poezií prochází určitý vzdor a kritika současných poměrů, společnosti atd, což je potřeba.Nicméně na mě dělá Tvá tvorba dojem poezie ovlivněné určitou hudbou.
<reagovat 
DeadKennedys (Občasný) - 14.11.2001 > Jo,rytmus je mizernej,na tenhle styl jsem zrovna moc talentu nepobral :o)
To s tou hudbou je pravda.
<reagovat 
Michelle (Občasný) - 8.12.2001 > Nosím ráda černou, ale tys mi jí teď znechutil teda :o)
Body: 5
<reagovat 
DeadKennedys (Občasný) - 9.12.2001 > Michelle:S černou jen taková myšlenka,že je to strašně módní barva a už mě štve jak jí vidím všude kolem a lidi mi jí taky doporučujou :o) Ale nosit jí nepřestávej :o) , dobrý je černý spodní prádlo :o))
<reagovat 
 Michelle (Občasný) - 9.12.2001 > DeadKennedys> To je fakt, aby nebyla tak profláknutá, měla by být povolena nosit jen výjimečným osobám...jako jsme my dva ;o))
<reagovat 
DeadKennedys (Občasný) - 10.12.2001 > Michelle:Týýýýý jo,to je naápad,hned bych to přednes v parlamentu,aspoň by konečně hlasovali o něčem důležitym :o))
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter