Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Nereidonky
Autor: R t y O r t e l (Občasný) - publikováno 30.4.2006 (16:42:59)

undefined

 

Téměř jsme je spatřili. Jak vlhcí kovem sráží ze sebe vlčí noci. Sráželi vytí z beder. Vlhkostepy se rozplazily okamžitě. Jak jinak. Každý ví, že takový Vlhkostep trpí nadměrnou touhou po pojednání plochy, všude tam, kam dohlédne. Z mraku vylézala Žluvatka. Teskně velký druh, šla k lesu. Absolutní energické tlapy vytvářely po nebi znaky, podobné těm dávným Oksaperlím. Báli jsme se dálky. Blížily se Ketastra. Tak jak je nezná ani ten, nejsečtělejší Beethoven dnešní noci. Blížily se v hromadném objetí hybných písků a kradly při svém pohybu nové rostliny, které právě rostly k náhlému záseku. Kupříkladu takové Gormeny, Hlavkasy, Hudebonky, ale i masožravé Tny. Malý Rotjil se třásl u matky Grene. Za mocného hlukotu stáli před smrtí. Chřtány Vlhkostepů, Žluvatek a Katastrů, se rozvíraly po celé nebe, dokud se nezatáhla Tirny atmosféra a nezačala sršet z nebe Stigormata. Tyto mladé nečině vyhlížející kapky, po dopadu rostly v giganta Marsu. Nerozkvétané oči mladých dětí, praštily strachem do písku, aby vytvořili, pro sebe ještě větší naději. Vylezl jen jeden Garton, předně nazývaný Estrol, ale to je dávné jméno. Pak se vše shluklo v sebe vražedné živočišné víry a požilo obráceně planetu. Kdykoliv se mi vybaví tento obraz zániku, mé předchozí pobytové planety, vzpomenu si na Nereidonky…



Poznámky k tomuto příspěvku
swedish_nigg (Občasný) - 2.5.2006 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
čtenář MarMag - 3.5.2006 > hm tolik nových pojmů najednou , jako když sleduju
20.díl Startreku :-)pěkný :)
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter