11:36:25 : počkej, kdy máš tu schůzku s lingvistkou?
11:36:29: je pěkná?
11:36:37: nevím. v pondělí.
11:37:09: aha, kdyby byla pěkná, tak mě pak napojíš, vymyslím si nějáký závažný jazykový problém :)
11:37:35: až si ho necháš přeblafnout ode mne. to je zákon kohoutka a studánky.
11:38:22: ano, ale budem ho aplikovat obráceně, až mě napojíš, zajdu s tebou zase na pivo, myslím napojíš ve smyslu dílení konexí, nikoli tělních tekutin
11:39:26: koukám, že si princátko fandí až moc... no... troška postpubertálního sebepřeceňování není nikdy na škodu.
11:40:03: ha, vidím, že uzemnění se vyskytlo jako jediná možnost, jak se zmocnit iniciativy ve hře na ... možno doplnit
11:40:21: jak kdysi pravil Velký B - "chtěl po mně ten kluk dva americké dolary, neboť si zcela zjevně myslel, že je v celé Latinské Americe jediný..."
11:41:45: jenže ty vycházíš z předpokladu, že chci něco přímo od tebe, pravdou je, že já chci jen cestu k lingvistce a to jen za předpokladu, že bude ucházejícího vzezření, takže jak s tím souvisí to willy fogovské rčení, nebo co to je?
11:44:39: probůh - ty vůbec neznáš kořeny eurosemitské civilizace! to je pravidlo číslo jedna už od dob Eposu o Gilgamešovi! Poutník žádá o otevření cesty, poutník musí splnit úkol či vykonat laskavost. Odjakživa je poměrně rozšířenou laskavostí, aby si poutník sundal trenýrky, neboť jinak prostě nikam nedojde. Strážci stezky je ukradené, jestli tamtudy někdo půjde nebo nepůjde, je však mlsný na mladé poutníčky a všechny trumfy drží v ruce on...
11:45:23: kdybys věděl, co si vystál takový Aladin! To by se muselo ty příběhy nejdřív přečíst. Nedáš - nemáš. toť pravidlo Příběhů tisíce a jedné noci.
11:47:34: ano, on je v podstatě takový celník, velmi chtivá a úplatkužíznivá svině, tak jako tak, když oprávněně pojmu ty čtyři řádky jako snahu o odvedení řeči od tématu, vychází mi z toho jediná věc: cestu k lingvistce nezískám, pakliže si ji nenajdu sám a to mi vlastně celkem vyhovuje, koneckonců, nebudu uplácet předem, když vím, že celník ani nemá tušení, na jakou cestu mě v případě úplatku, na který nemám, vůbec pošle
11:49:55: fór je v tom, že někteří poutníčci - což bys věděl, kdybys byl býval více četl - mají prostě zatracenou smůlu. podobně jako ty, Giton nebo již zmíněný Aladin. Kam se vrtnou, již se jim staví do cesty nějaký ten strážce stezky a žádá mýto, významně přitom pokukuje na bambulku, kterou zří cudně se boulit mezi poutníčkovýma nohama.
11:51:00: kdybys býval více pařil gamesy, věděl bys, že strážci obvykle bez okolků tasí šavli, nicméně je jim to prd platné, protože aladin má vždycky po ruce nějákou fintu
11:52:33: to je vulgární a zprimitizovaná verze šířená pokryteckými americkými fundamentalisty... Cosi jako Robinson od Plevy či Gilgameš od Petišky. je to cosi jiného, co tasí strážce a je to jiné kouzlo, kterým si jej Aladin nakloní... :)
11:54:20: známe z antiky příběhy, kdy mladí hoši trpělivě chodili i po několik nocí za strážnými eunuchy těšit je svými tajenými půvaby, aby je nakonec staří mrzouti pustili na noc do chrámu ke kněžkám...
11:54:50: a takové kněžky Venuše nebo Isidy, to byly panečku nějaké kundy navybírané po celém Středomoří.
11:55:17: a takový stopadesátikilový eunuch, to byla nějaká obluda.
11:55:21: vulgární jen v porovnání s originálem, jehož interpretace je zcela jasně motivována snahou onu replikantskou reprodukci zdiskreditovat, čili musí být právoplatně pokládána za zaujatou a sviňskými motivy uchvácenou, takže ji přece nebude brát v potaz, protože nás především zajímá pravda, která v daném případě není ohebná, aladin je motivovaný principem, jemuž motivace strážců dělá jen oškjlivého brášku cestou dějinama
11:56:19: Aladin je především rozumný a ví, za jak nepatrnou cenu lze získati hodně. :)
11:58:19: ha, tady by se aladinovi nasykytla možnost neutnout strážci salám, který mu tentokrát předkládá s úsměvem na kulaté vyžrané tváři s krabatým nápisem "tučný kompromis", aladin je však, jak vystrašený strážce pupkem vrní, rozumný a proto naskakuje naprádelní šňůru posetou krajkovýma kalhotkama a veze se po lanovce za opálenou kozatou princeznou
11:59:03: ještě předtím se však jde vychcat, neboď pojmul přemnoho pelyňku
11:59:11: -tekutého-
12:01:02: ano... to je fundamentalistická, šiítská verze Aladina, jenž tvrdí, že "ani kdyby jej zlatem vyvážil, přece mu nedovolí nahlédnouti tam, kde toliko jeho vyvolená otrokyně nahlížeti bude a s tímto laškovat". tahle verze ale vznikla až někdy v sedmnáctém století v Egyptě.
12:01:41: vzápětí však vyhoví obchodníkovi s látkami za svezení do Damašku...
12:02:35: a dostane od něj truhličku klenotů, kterou mu pak ovšem ukradou lupiči, kterým bohužel vyhovět musel, ať chtěl či ne.
12:05:05: ano, ale je třeba ono "vyhovění" náležitě interpretovat, jesliže víme, že každý lupič ve své latentně homosexuální bandě touží po setnutí hlavy, neboť sám sebe nenávidí za neschopnost se sobě samotnému ke své normálnosti doznat, ono vyhovění je jen utnutí blbé hlavy, v případě hladu umístěné do kotle s osolenou vodou, za účelem získání níž očoroval obchodníka z damašku, aby si mohl aladin udělat vývar z blbé hlavy, protože jak po své pouti homosexuální pouští zvěděl, lepší blbá polívka, než prázdný bachor
12:07:27: ne... způsob vyhovění je dosti přesně - až naturalisticky - popsán, jako ostatně vše v Příbězích... Ostatně - odkud myslíš, že mám krásný název "chlapecký šafrán"... "Od milce svého odcházel Imám, aniž postřehl, že na rouchu jeho ulpělo cosi šafránu ze zadnice jeho hocha..."
12:09:34: ano, pro Imáma bylo eufemismem pro mrtvolu nejistotou mnoha pannen nafouklé slovo "milec", jako zadnici si pak připodobnil jeho krvácející krk, aby z tohoto úkonu duševní očisty pro nebohoou oběť pohlavního sebeklamu nemusel dělat vraždu, kdežto kosmickou soulož
12:11:26: není nic kosmičtějšího než dar trpělivosti, jenž toliko mladý poutník starému celníkovi je schopen poskytnout... ano v tu chvíli galaxie jasněji září a nebesy se rozléha radostný zvonivý smích potěšených bohů...
12:12:23: kteří po krvi jen žízní, neboť, sami na věčnost uvěznění v sebevražedné a neukojitelné touze po skonu, červenou chtějí vidět planetu zaplavenou
12:12:25: tu sama Afrodíta tleskne a požádá si ještě pohár many a chlapec se jí stane v očích milejší, neboť neskrblí...
12:12:58: a odmění ho četnými dívkami... neboť bohyně miluje ty, kteří jsou štědří.
12:13:00: a podotýkám, že ona červená vytekla jen míšního análu, tam kde krk se stává hlavou
12:14:10: haha, afrodíta s listem přes mezinoží se nám do toho zaplantala, podívejme :)
12:14:45: afrodíta žádný list nemá... přilepili jí ho v 18. století.
12:15:51: bohužel tě nemůžu nařknout z klamu, bo z historie vím akorát o Hitlerovi a musím říct, že nejsem řádně nakopnutý, abych se pídil po kánonem stvrzených zrojích tvojí nevědomé potupy :)
12:16:57: jaképak potupy, kde bereš tyto křesťanské novoty, Chlapče? (Al-Waladu, Aládin, Hoch)...
12:17:42: je snad potupen ten, kdo žíznícího přivede ke svému pramenu, aby se tento osvěžil???
12:18:16: ale, celník vycítil šanci, marihuanový závan z drožky potulného, pročpak nám křesťanství do ryze křesťanské debaty chceš vklíniti, cožpak jsi sám připraven svoji ukřižovanost uzřít, sečtělejší sráči?
12:19:36: odpověz prosím na otázku - zdaž není hříchem bližního na poušti nechat hynout a pramen života před ním skrývat, ač téhož bližního přítelem nazýváš?
12:21:28: vagínu bych před tebou nikdy neskrýval, neboť mrdku či pytel, prstatu nebo snad dokonce pyj za pramen života pokládat nemůžu, když nový život bez lži jménem věda pouhým zrakem viditelný až z jeskyňky se dere, co tě nemá, bližní, příteli můj, všechny škvíry v okolí nechť rozevřou své obrovité pysky a odhálí ti další vrstvy k odkrývání
12:22:51: Však ústa Prorokova jinak hovoří: "Rci, zrozen jsi z vazké kapky, to ona je pramen života..." (Súra Krávy)
12:23:48: a tvůj bližní žízní po prameni života na vyprahlé poušti, kterou stal se mu svět...
12:24:29: zdaž není hříchem prosebníka od svých dveří odhánět?
12:24:35: aaah, táhni do koňského hnoje s tou trapnou předlohou křestanství, vždyť oba dobře víme, že evropa zůstane jen trapným odvarem, oparem soulouže mezi pohlavními orgány dějin
12:24:54: a kontinenty svébytnosti
12:25:27: kdybys byl baba, mojí mrdy bys měl v lednici i v těle celá vědra
12:25:42: našel jsem na jednom americkém webu hocha, jenž je od tebe k nerozeznání... vyhonil jsem si ho sedmkrát! tak hluboko jsem klesl ve svém zoufalství...
12:27:06: aaach, nebohý harant topořivý, dobře věděl, proč nechává si ukrást duši fotografem, ten věděl ještě lépe, že pár zlatavých grošů dočasnosti za jeho duši do kapsy schrastí, když potemníci dějin u něj budou muškety nabíjeti
12:28:04: myslím, že tato porozuhodná konverzace rozhodně patří na web.
12:28:30: přemýšlel jsem nad tím už něklik postů zpátky :)
12:28:41: vkládáš ty, nebo já?
12:28:51: ale musím uznat, že nebýt absinthu, asi bych na tuhle hru nepřistoupil
12:28:53: nebo založíme tzv. double nick-
12:29:31: tvá nestydatost nechť řídící jednotkou odhalení voskových figurín jsoucna stane se, ni moje pracka do jejich hoven úd byť jen jeden smočí
12:29:45: :D
12:30:50: tedy double nic Rýp&Felipe - co půjde do ikony?
12:30:59: máš návrh?
12:31:04: nás ukřižujou
|