Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Na cestě
Autor: back (Občasný) - publikováno 23.4.2006 (16:14:39)
 

     Jerrymu se z té dlouhé cesty dělalo zle. Zaparkoval u mostu protínajícího říčku jenž několikrát přejel na pouti za svým cílem. Vystoupil z vozidla, rozhlédl se a nacvičeným pohybem uvolnil poklopec. Chystal se vykonat potřebu. Uslyšel zvuk motoru. Zavzdychal a se svou chloubou v pravé ruce zamířil pod most. Močil a meditoval jak je na světě krásně. V obou směrech projelo několik vozidel, což vyvolalo dunivý zvuk.

     V té sebestředné chvíli se cítil příjemně. Nádherný den, malebná říčka, uvolňující močení, rytmus dunícího mostu a odraz slunce v průzračné vodě. Sílící blaho jej šimralo na konci páteře. V souladu s přírodou se dotavila erekce a Jerry začal onanovat. Byla to onanie bez představ. Hold matce přírodě.

     Byl blízko vyvrcholení. Po vodní hladině se šířili hlasy. " Ahój", zdravili se vodáci v barevných lodích. Jerry byl blízko. V tom stavu už nemohl neprotnout cílovou pásku. Zrychlil kmitavý pohyb pravé ruky. S jeho vlastním vyvrcholením k němu dolehlo : " Holkýýýýý, úchyl, pod mostem je úchyl." Otevřel oči a asi třicet metrů po proudu spatřil loďku se třemi mladými dívkami.Schoval ochabující penis do kalhot a rychlou chůzí zamířil do vozidla. Nastartoval a ujížděl z místa. Cítil se provinile. Byl spatřen ve své nejintimnější chvilce. Ale co čekal. Honit si ho pod mostem. Já jsem idiot, proběhlo Jerrymu hlavou.

     V touze zahnat vtíravé myšlenky pustil autorádio. Stupidní melodie jakéhosi hitu jej dokonale osvobodila. Vyklepával rytmus písně do volantu a přistihl se při pokusu o zpěv. To ho pobavilo.

K hotelu dorazil s první hvězdou na severní obloze. V recepci předložil doklady a od příjemné recepční převzal čipovou kartu od pokoje. Chvíli měl pocit že s ním pokojská laškuje. To bylo příjemné. Usmál se na ni a zamířil k výtahu.

     Jerryho pokoj byl ve třetím patře. Odemkl dveře elektronickou kartou a vešel. Objemný kufr položil na postel. Vysvlékl se a zamířil do koupelny. Asi dvacet minut na sebe pouštěl horkou vodu. Stále myslel na historku pod mostem a chtěl ze sebe smýt provinění.

     Osušil se hotelovým ručníkem. Oblékl si čistou košili a usedl do křesla. Pustil televizi a začal usínat u nějakého nudného pořadu.

     Probudil jej známý zvuk. Výkřiky ženy a hekání muže. Zvuk soulože. Podíval se na televizi. Tam probíhala jakási diskuze. Ten zvuk byl z vedlejšího pokoje. Pohlédl na hodinky. Bylo půl jedenácté. Vypnul televizi a zaposlouchal se do zvuků sexu. Poslouchal asi deset minut. To je kanec, napadlo Jerryho. Dnes už podruhé byl sexuálně vzrušen. Oblékl si sako a vyšel z pokoje. Dole v chodbě minul příjemnou recepční. Znovu se na něj usmála a Jerry úsměv opětoval. Přistoupil k recepčnímu stolku a zeptal se na restauraci. Recepční jej odkázala do suterénu. Tam se nacházel hotelový bar.

     Vešel do baru a byl příjemně překvapen. Bylo zde podstatně více žen než mužů. Prostor modře osvětleného baru přejel pohledem. U jednoho stolku seděly dvě ženy kolem třicítky a živě diskutovaly. Jerry nebyl naladěn na komplikované navazování kontaktů a proto si vybral osamocenou dívku. Po letitých zkušenostech poznal prostitutku na první pohled. Přistoupil k ní a zdvořile se zeptal, zdali si může přisednou. Svůdně z úst  vyfoukla obláček cigaretového dýmu a pokynula Jerrymu k vedlejšímu křeslu. Sedl si vedle dívky. Odhadoval jí na dvacet let. Měla kyprou postavu s obrovskými ňadry. Jerry by se vsadil, že má paruku. Konverzace nebyla nijak valná a již za půl hodiny mířili do Jerryho pokoje. Snažil se proklouznout do výtahu, aby nebyl spatřen pokojskou. To se mu nepodařilo a byl zpražen pohrdavým pohledem. Však už ji ráno nepotkám, napadlo ho. Ve výtahu zmáčkl tlačítko s číslem tři a vrhl se na dívku. Hladil jí po ňadrech a začali se divoce líbat. Okamžitě mu sáhla do poklopce. Překvapeně hýkla. Jerry byl nadprůměrně vybaven.

     Ukázal jí koupelnu. Vysvlékl se a nahý si lehl na postel. V očekávání pozoroval svou erekci. Vyšla z koupelny. Po pevných, velkých prsou jí stékaly kapky vody. Vrhla se na něj a následující hodinu strávili na kolotoči živočišného sexu.

     Jerry dívce nabídl, aby zůstala do rána. To odmítla. Z kapsy kalhot vytáhl hrst bankovek. Položil je na stůl. Jerry dívku osvobodil od ponižujícího okamžiku, kdy si měla říct o peníze. Nejednalo se o zkušenou děvku. Na to byla v sexu ještě příliš osobní. Vzala bankovky a s náznakem viny je schovala za gumu podprsenky. To jí brzy přejde, pomyslel si Jerry. Zaplatil ji víc než dost. Rozloučila se a vyšla z pokoje.

     Jerry se už nešel sprchovat. Chtěl prodloužit pocit přítomnosti dívky na svém těle. Lehl si do postele a usnul s pocitem uspokojení a zároveň nedefinovatelné viny....



Poznámky k tomuto příspěvku
Lenki (Občasný) - 23.4.2006 >
<reagovat 
Bell (Občasný) - 23.4.2006 >

Umíš lépe - tohle ne. Nějak mi připadá, že tady nejsi svůj - nevím jestli se pokoušíš zapadnout ... prostě umíš lépe


<reagovat 
 back (Občasný) - 24.4.2006 > Bell> Ano. Dík za komentář. Jsem fascinován podobnými příběhy lidských zvrhlostí. Poslouchám  a nestačím se divit. Snažím se posílat dál....Co je ještě normální ? V očích Jerryho-ve skutečnosti se jmenuje jinak- je úplně normální v jeden den onanovat pod mostem a pak si koupit prostitutku. Nesnažím se zapadnout, to ne. Ani nějakým způsobem na sebe upozorňovat. Hledám jen téma.... a občas, v poslední době častěji je  nacházím v podobných příbězích které slyším, byť mírně fabuluji .... :-))))  A svůj v tom nebudu nikdy - nejsem pece úchyl :-))))))
<reagovat 
Vespa (Občasný) - 23.4.2006 > začíná mě to bavit...leč se ti do toho vkrádá stereotyp...něco jako zvrhlejší Tak jde čas (a to jsem toho od tebe četla poskrovnu)
<reagovat 
 back (Občasný) - 24.4.2006 > Vespa> 

Ty jedna zvrhlá žihadelnice :-))))

Příští povídka bude suchá i pro papeže....Dost zvrhlosti....

To nejsem jááá.

 

 

Viz Bell


<reagovat 
Vespa (Občasný) - 24.4.2006 > já nejsem zvrhlá...jen otrlá :P

máš docela vysoký cíle...myslíš, že papež bude mít čas na tvou tvorbu?

No tak to nejseš týýý.

(to bude ještě srandy)
<reagovat 
Lenki (Občasný) - 24.4.2006 > No, je fakt, že Bell to vystihla celkem dobře... Souhlasím s ní...
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter