Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 26.4.
Oto
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Nesnášim holky, co brečej u piva
Autor: Sí... (Občasný) - publikováno 26.4.2006 (20:22:28)
Mám nějak divnou náladu... Bar už se poměrně vyprázdnil a noční veselí se proměnilo v komorní záležitost.
No jasně. Stačilo by zaplakat a hned by se ke mně natáhly starostlivé a konejšivé ručky mých přátel. Všech, co tu sedí kolem. Zaručený fígl z dětství… Když ukážete slzy, ostatní vás začnou utěšovat. Nevím, čím to, ale před chvílí jsem dostala strašlivou chuť na všechnu tu něžnou péči a teplé náruče. Aspoň na pár minut…
Myslím, že to je pitím. Jo, už jsem vypila dost.
Nejpřirozenějším způsobem,… ještě jedno, díky…
Jenže jak to sakra udělat, aby to vypadalo spontánně a… a vůbec - musím si najít nějaký důvod ke smutnění… Nebo stačí prostě říct, že je mi nějak ouzko a vlastně ani nevím proč? No jo, proč ne? Nakonec to zní docela dobře a navíc je to v podstatě pravda.
Zrovna nedávno mi Boris vyprávěl, jak utěšoval jednu slečnu v hospodě. Tvářil se jako hrdina - záchranář, když mi to povídal. Asi mu to udělalo dobře. (Jenže hrdinové mají správně mlčet, abys věděl.) Dneska tu náhodou není, takže by snad nikdo nechytil podezření, že to hraju…
Tak si na ty tři dny půjčíme auto…
Ježiš ale jak já nesnášim holky, co brečej u piva!! Úplně se mi to hnusí…
Ne, neboj, vyjde to nastejno..
Na druhou stranu, když to provedu jen tak decentně, tak tím nikomu neublížím a ráno - kdo si vzpomene? Žádné drama a já budu dneska večer na chvíli středem pozornosti. Tak. Teď mám příležitost, honem…. No tak…
Ne, ne… Takhle to nepůjde… Vykašlu se na to, budu se radši bavit… Jo to bude lepší. Úsměv! Ale… No tohle snad ne! Tohle je horší než vzpomínka na difusil!! Bojím se, že se mi to nezdá. Ani tu holku v čele stolu neznám, možná jsem jí tu jednou dvakrát zahlédla… Ale ona mi nejspíš čte myšlenky. Zničehonic se jí po tvářích skutálely dvě lesklé kulaté slzy - ona dělala, jako že se je snaží zakrýt - a pak další a další… Před chvílí se ještě moc dobře bavila. Tak to je gól…
Ale, copak?!
Mazej na záchod, když chceš bulet, ty huso!! No jo, už jí obskakujou, jak mimino, co se poprvý pokakalo!!! Proboha, na co jsou kluci po pár pivech schopní naletět!!! Takhle laciný trik… Je to všechno jako naschvál, ten mizera, s kterým jsem si povídala, jí šel pro pití.
Nějak na to nemám nervy, odcházím domů. Stejně celej tenhle večer nestál za nic.
Trochu se mi motá hlava, ale čerstvý vzduch to spraví.
Je hezky, za chvíli bude světlo a nikde ani noha...
Jo - teď je mi hej…


Poznámky k tomuto příspěvku
Vespa (Občasný) - 26.4.2006 > tak to je přesný :) zákon schválnosti se tomu říká :)
...nikdy mě nenapadlo brečet zištně na veřejnosti...

půvabně zachycená životní momentka, dobře napsaná a...a vůbec...co já budu povídat...od toho jsou tu prozaicky vzdělanější (chjo)
Body: 5
<reagovat 
Sí... (Občasný) - 26.4.2006 > Dík, to se hezky poslouchá:))
<reagovat 
Lola (Občasný) - 27.4.2006 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Emmet_RAY (Občasný) - 27.4.2006 > supr, tedy ten text - na mne hodit slzy, tak by bylo zle
Body: 5
<reagovat 
 Sí... (Občasný) - 27.4.2006 > Václav Mráz> Si budu radši pamatovat... Díky:))
<reagovat 
uroboros (Občasný) - 27.4.2006 > zencky sou hrozny potvory. zakerny.
nedavno sem proved takovej decentni trik a jen jsem ziral. i kdyz clovek do zencky vidi ze dvou tretin ta posledni tretina je netuseny peklo, ktery prevraci znalosti z predchozich dvou tretin uplne naruby...
Body: 5
<reagovat 
 Sí... (Občasný) - 27.4.2006 > uroboros> To teda sou a jaký! Já to říkám porád dokola...
<reagovat 
Quotidiana (Občasný) - 28.4.2006 > joj :)tak to je jako ze života :))
Body: 5
<reagovat 
back (Občasný) - 1.5.2006 >
Doporučil 
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter