Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Cítim
Autor: *MALCONTENT* (Občasný) - publikováno 28.4.2006 (20:27:18)
Cítim, jej voňu jej pohľad vábivý, cítim že ona je bez chyby, cítim ako vo mne vrie krv ale neviem, či by chcela práve mňa, som obyčajný, čoby len obyčajný, som priemerný, nie ani to niesom, ja som podpriemerný, nikdy doposiaľ nezavadila si o mňa ani kúskom tvojho bytia, skor povedal by som, že keby si si ma všimla zovrela by ti žlč, že práve taký trapko má o teba záujem, .pretože ak sa dievča páči takému debilkovi akým som ja, tak to nieje lichotka, ale hrubá urážka, akokeby si nemala na viac. Snáď, mohol by som sa ti priblížiť keby som bol nejakým superhrdinom, v noci by som cez okno priletel do tvojej izby a noc by patrila nám, možno som v mojich snoch odvážny, ale čo iné mi ostáva, keď ináč priblížiť sa ti nemožem.


Poznámky k tomuto příspěvku
Vespa (Občasný) - 29.4.2006 > na tohle nejde hlubší kritika...tohle je výlevek, ne literární dílo
<reagovat 
back (Občasný) - 29.4.2006 > spíš výblitek......
<reagovat 
 *MALCONTENT* (Občasný) - 29.4.2006 > back> Aky vyblitek? Si myslis, ze kazdy je taky skaredy jak ty? Ja s takymito vecami nemam problemy, ale ty mas asi riadne komplexi, pojebal by si vsetko co vidis ale ziadna ti nechce dat.
<reagovat 
*MALCONTENT* (Občasný) - 29.4.2006 > Neviem na čo sa tu akože teraz hráte, neviete pisat a tak si myslite ze si svoju zlost a komplexi vybyjete na mne.
Na to zabudnite
<reagovat 
 back (Občasný) - 29.4.2006 > *MALCONTENT*> Ježíš Tě miluje :-))))))))
<reagovat 
*MALCONTENT* (Občasný) - 29.4.2006 > Toto dielo neni vobec o mne vy ubohy český chudáci A vaše výtvory su na PIČU
<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 29.4.2006 > *MALCONTENT*> jojo...český chudáci, to mi tady scházelo...co tě nutí tady být?;)

<reagovat 
čtenář Jáson - 30.4.2006 > Nie,nie-ako ti chutí,či ako sa ti vidí atd.Sám se nazýváš debilkem:Těžko je poznat komu to adresuješ,ale nejspíš sobě .Kritika thoto je ztráta času.Ale jistě nemáš v sobě podle toho co píšeš ani za mák sebevědomí.Proč ho předvádíš tedy až tady.To je typická reakce chlapce,co až dospěje za největší počin života svého bude považovat -odpoledne litr borievovice a večer vybíliť hospodu a vyliskať babu-aby city mali glanc.Trdlo jsi nic víc.Bolestínské výkřiky do tmy musí mít i tu druhou polaritu.
<reagovat 
MiKa (Občasný) - 30.4.2006 > bohužel, nula se nedá udělit
Body: 1
<reagovat 
 Čtenář - 1.5.2006 > MiKa> a nulou nelze dělit. souvisí to nějak?
<reagovat 
 MiKa (Občasný) - 1.5.2006 > čtenář> všechno souvisí se vším :)
<reagovat 
Minerva (Občasný) - 1.5.2006 > Výborně! Včetně reakce na kritiku. Žádná zasraná korektnost. Jen přitvrď, tak do nich, do prasat českých.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 *MALCONTENT* (Občasný) - 1.5.2006 > Minerva> Ty brďo, to si akože myslel(a) vážne, ja že si robíš zo mňa prdel. Neni si ty tiež čech? A kážeš mi do čechov rýpať? :) Nemyslel som to tak, ale serú ma ľudia čo si myslia že aký sú super a ponižujú druhých, pritom oni sami su len malé vysrané HOVNÁ.
Tak díki ;)

<reagovat 
 čtenář Minerva - 1.5.2006 > *MALCONTENT*> A kdo by měl lépe vědět co je to za dobytek než ten co tu žije? Nemáš vůbec představu jaká je to svinská sebranka.
<reagovat 
 Minerva (Občasný) - 1.5.2006 > *MALCONTENT*> Češi nemají v hlavě hovna, to by bylo příliš dobré. Mají v hlavě - a všude jinde taky - špekové knedlíky.
<reagovat 
 *MALCONTENT* (Občasný) - 2.5.2006 > Minerva> Keď už to tvrdí čech tak to je síla
Si pařec
<reagovat 
Ratatask (Občasný) - 7.5.2006 > Jen houšť a větší kapky
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 *MALCONTENT* (Občasný) - 7.5.2006 > Ratatask> Díki;)
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter