Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Smrť
Autor: *MALCONTENT* (Občasný) - publikováno 29.4.2006 (20:50:45)

Čo asi tak je za Smrťou? Aj ty čo vobec neuznávajú žiadne úvahy si aspoň raz v živote pomysleli, čo bude až umrieme? Prídeme pred bránu pekelnú alebo snáď nebeskú, znovu sa narodíme a nič z predchádzajúceho života si nebudeme pamatať, alebo sa staneme duchmi čakajúcimi na znovuzrodenie? Nech je to už ako chce, každý kto verí v nebo peklo si myslí že príde do neba, aj cez jeho hriechy, každý čo verí v reinkarnáciu verí že ak sa narodí bude múdry, krásny, a zaujímavý, a každý čo verí na duchov si myslí že bude dobrým duchom ochráncom. Vyvediem vás z omylu a ukážem vám realitu, tá je takáto: Tý čo si myslia, že budú navždy spasení su na omyle, len 1/10 skončí naozaj v nebi, pretože ľudstvo je samoľúbe a ničí Boha a seba, tý čo veria v znovuzrodenie sa mília ešte viac ako tý čo veria v nebo, pretožš múdry, krásny a zaujímavý može byť len človek čo je dokonalý a taký neexzistuje, jedine Boh čo sedí nad nami, a nakonie tý čo dúfajú v dobrého ducha sa mília najviac, veď ktorý duch odkázaný na večnosť by ešte pomáhal druhým? Žiaden. Všetko je relatívne, niekto može ísť do neba iný do pekla, niekto može byť znovuzrodení krásny a iný škaredý, a to ako výzorom tak aj vnútrom, a niekto sa može stať dobrým duchom čakajúcim na reinkarnáciu, niekto zas zlým duchom odkázaním na večnosť v zabudnutí  skracujúci si čas strašením.

To všetko závisi podľa zásluh, kto akým je takým bude aj naďalej, alebo ak sa zlepší bude lepší, ak sa zhorší bude horší.



Poznámky k tomuto příspěvku
the_dark_side_of_me (Občasný) - 29.4.2006 > tohle je ale hovadina...
člověk má právo na to věřit si čemu chce; když máte rádi nebe a věříte, že se do něj dostanete,tak se do něj dostanene(a kdo mi bude tvrdit že ne, tak ať předloží důkazy) - stejné je to s reinkarnací nebo s duchama.
bůh není ani moudrý, ani krásný, ani dokonalý - protože jestli vůbec existuje, tak na něj neplatí ani jeden z uvedených příměrů, protože bůh je prostě bůh - to je označení veškerých jeho vlastností a "vizáže".

<reagovat 
back (Občasný) - 30.4.2006 > viz Rawen a to je vše.
<reagovat 
imré madáh (Občasný) - 30.4.2006 > i za grafickou úpravu
Body: 1
<reagovat 
Max Bubakoff (Občasný) - 30.4.2006 > helejte vy český zmrdi...to ste nepochopili tu hloubku myšlenky?.. jak byste mohli, piče švédský dojebaný! ;)
<reagovat 
 back (Občasný) - 30.4.2006 > Max Bubakoff> 

Ano Maxi. Já český zmrd, švédský, dojebaný, píča hloupá, se hluboce kaji za nepochopení závanu moudra.... :-)


<reagovat 
 Bell (Občasný) - 30.4.2006 > back> Že by jste zklidnily hormony pánové, je jaro chápu ... proč tolik zloby ... , že by se vám dostal na ledví ... to se mi nechce věřit ... i když ...
<reagovat 
 back (Občasný) - 30.4.2006 > Bell> Určitě nee....Slíbil jsem, že budu hodný. Tak odteďka jó ? :-)))
<reagovat 
 Bell (Občasný) - 30.4.2006 > back>  tomu sám něvěříš ...
<reagovat 
 Bell (Občasný) - 30.4.2006 > Bell> back ... klidně můžeš slib porušit ... je to chudák
<reagovat 
 back (Občasný) - 30.4.2006 > Bell> 

Budeš se divit, ale mě to baví. Skutečně. Nemám žádnou zášť. Spíše lítost. Ten svět je tak nádherně barevný, s těmi kretény, hňupy, vylízanci, pitomci, degeny.....

 

A Bell, už se netrap :-))))


<reagovat 
 Bell (Občasný) - 30.4.2006 > back> Jsem v pohodičce ... občas se i ráda s někým ňafnu ... no a dnes jedu na slet čarodějnic, tak trénuju
<reagovat 
*MALCONTENT* (Občasný) - 30.4.2006 > Ty koňo. Teraz si ma ale odhalil Back. A tu aj vidno, že mi závíš moju kariéru, a že si SKURVENÝ chudák a nič viac.


Všetci st ezmrdi a tým že napíšeš že som taký a hentaký to nezmeníš...
<reagovat 
the_dark_side_of_me (Občasný) - 30.4.2006 > hehe, ať žijou výstřely do tmy(((:
naše primitivní šešké mozečky nejsou schopny pochopit slovesnký ostrojazyk a jasnozřivé myšlení(((:
nechtěl jsem původně hodnotit, ale nemůžu jinak...
Body: 1
<reagovat 
Bell (Občasný) - 30.4.2006 > Ty ovšem máš jednu jistotu jistou - za ty sprosté nadávky si z tebe udělá Satanáš guláš v pekle - a jestli si myslíš, že to spraví osm Zdrávasů a patnáct Otčenášů, tak se šeredně mýlíš - nespraví
<reagovat 
back (Občasný) - 30.4.2006 >

Ano.

- 1 výpotek

- 2 výblitek

- 3 exkrement

- 4 kejda

- 5 kadáver

 

Třeba se toho chytí Dušan :-))  


<reagovat 
 Bell (Občasný) - 30.4.2006 > back> Co je to kadáver ?
<reagovat 
 back (Občasný) - 30.4.2006 > Bell> 

kadáver

Význam:

•  mrtvé tělo, mrtvola
•  uhynulé zvíře, zdechlina


<reagovat 
 Bell (Občasný) - 30.4.2006 > back> Díky a proč tak tlustě - jsem blbá, ale ne slepá
<reagovat 
 back (Občasný) - 30.4.2006 > Bell> Né. Tak to nebylo myšleno :-)))  Okopíroval jsem to z nějakého slovníku a ponechal původní fonty :-)))
<reagovat 
 Bell (Občasný) - 30.4.2006 > back>  Odpouštím ti tvůj hnusný čin
<reagovat 
 back (Občasný) - 30.4.2006 > Bell> Dík Vaše blahorodí :¨-)) Jsem poctěn Vaší šlechetností. Nesnáším ty ksichty, akže jen a jen pro tebe.................................................................fuj
<reagovat 
 Bell (Občasný) - 30.4.2006 > back> Zamáčkla jsem slzu dojetí - taková oběť - nemám slov :-)))))))))))))
<reagovat 
 back (Občasný) - 30.4.2006 > Bell> Bell, mám zlé tušení. Naše sblížení, dílo mistra Leonarda, ukřižování Krista a to vše v kontextu s  Malcontentem - ANO. Myslím, že se blíží konec světa......
<reagovat 
 Bell (Občasný) - 30.4.2006 > back> Blbost - jako stará čarodějnice bych wo tom musela něco vědít - no jistota je jistota, jdu si dát nějaký papů ať nehumřu hladová :-))
<reagovat 
Raimund (Občasný) - 30.4.2006 > Líbí se mi pojetí Boha sedícího, dohlížejícího , (na správně provedenou reinkarnaci).
<reagovat 
Rawen (Občasný) - 30.4.2006 > z literárního hlediska je to k ničemu, z hlediska "filozofického" je to názor, který nesdílím - můj názor: každý se po smrti dostane tam, kam si v hloubi duše myslí, že se dostane
<reagovat 
 Raimund (Občasný) - 30.4.2006 > Rawen> Už teď tam často jsem, když se nedaří a to tam příjdu i po smrti ? Děkuju pěkně za takový názor.
<reagovat 
*MALCONTENT* (Občasný) - 30.4.2006 > Jaj vy K.U.R.V.Y české dojebané, že sebavedomie mi akože chýba? Tak ty si ale odborník na ľudí, to ti teda poviem.
Všetci ste tu akurát tak šušne vyjebané a vašu tvorbu nemožem porovnať ani s vybľutou geršľou, ste totálne trápny, možete sa na spisovatelou hrat akurat tak medzi sebou.
<reagovat 
 back (Občasný) - 30.4.2006 > *MALCONTENT*> 

Skandální odhalení !!!! Mám pravou identitu  MALCONTENTA - jeho osobní stránky jsou zde i s životopisem.

 

Adresa těchto stránek je zde :   http://www.osobnosti.sk/index.php?os=zivotopis&ID=35

 

 


<reagovat 
 Raimund (Občasný) - 30.4.2006 > *MALCONTENT*> Hele, backu, nepřeháněj to.Cením, že se pokoušíš rozehrát kolizi vytvořením několika postav ale mírni se.
<reagovat 
 the_dark_side_of_me (Občasný) - 30.4.2006 > back> a do prdele... to jsme si teda naběhli...
teď už zbývá jenom čekat a odpočítávat poslední okamžiky našich prachbídných životů(((:
<reagovat 
 back (Občasný) - 30.4.2006 > Raimund> ??? To jsem nepochopil. Opravdu ne. 
<reagovat 
 back (Občasný) - 30.4.2006 > the_dark_side_of_me> Hm. Vladko Mečiárů se nikdy nesral. Taků nám prijebe....To bude trprve nad Tatrou plískanice....
<reagovat 
 Raimund (Občasný) - 30.4.2006 > back> To jsem jenom tak plácnul, neboli hodil do placu, bezmyšlenkovitě, jako bych nenapsal.
<reagovat 
 MiKa (Občasný) - 30.4.2006 > back> backu, ale stejně mi v totemácký stupnici něco chybí :) já myslim, že sestupně za body 5, 4, 3, 2, 1 by mohlo následovat hodnocení "výblitek", to bych pak udělila, takhle mi zas nezbejvá než ta jednička :) ale souhlas s imrém - tentokrát dávám ten bodik za elegantní kombinaci barev :)
Body: 1
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter