Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Přátelství
Autor: Lola (Občasný) - publikováno 2.5.2006 (09:21:33)

Co je přátelství?

Já jsem si vždycky představovala dva lidi, kteří se navzájem chápou. Dvě osoby schopné pro sebe udělat cokoli. Stojící vždy při sobě. Podporující se. A především věřící si.

Moc krásné, hloupé a naivní.

Asi jsem zavřená ve vězení smůly, že tohle přátelství nevidím. Na doživotí. Nebo slepá.(?) Třeba toho chci moc. Příliš romantiky.

 

Žiji ve světě, kam nepatřím, kde to nenávidím a ještě s představami podlitými v základech těmi nesnesitelně sladkými a nepřirozeně růžovými vodopády.

 

Tlak. Věříte, že může někdo jako já zažívat nesnesitelnou tíhu na mysli? Jistě, nevěříte. Nechcete věřit.

 

Je šílené, jak já nesnáším společnost Vás, přátel, kdy se cítím jako zabetonovaná kolem dokola a musím neustále pohybovat rty a hnát z úst zvuky, kterým říkáte slova, ale přitom s Vámi vůbec nemluvím. Moje duše zůstává tichá a zařeknutá.

A potom je tady společnost těch lidí, jež jsem znala jen z vidění a slyšení. Krásná a uvolněná. Vy mě opustíte, moji drazí „přátelé“ a já potom hovořím s těmi, co byli časově zakopáni v dětské, naivní minulosti. A mohu jen sedět a poslouchat, jak hovoří, vydávat ze sebe ticho a přesto jim říkat více než Vám. Prokletí. Nazývající se přátelé.

A přesto je to jenom chvíle. Oni už jsou zakořenění jinde a já taky. Dokud se neznáme, nesmýšlíme o sobě špatně.

 

Čtěte slova z prázdného papíru.

Hledejte, kde nic není.

Přemýšlejte nad tím nad čím nejde přemýšlet.

 

Se mnou všichni budete mít problémy. A možná jsem blázen. Ale já se romantiky nevzdám. K čertu s Vámi a s tou Vaší povedenou realitou. K čertu …. Slyšíte?  Tak poslouchejte.



Poznámky k tomuto příspěvku
rajta (Občasný) - 1.5.2006 > chtělo jsem ti na to něco říct, ale ono to nejde, snad jen, vím o čem mluvíš a proto ti nemusím už nic víc napsat...
<reagovat 
 Lola (Občasný) - 1.5.2006 > rajta> Pokud víš o čem mluvím... Je to dobře nebo špatně?
<reagovat 
 rajta (Občasný) - 1.5.2006 > Lola> pokud vím co jsi chtěla říct, tak myslím, že je to dobře. Pokud ale máš na mysli tvou situaci tak to není ani dobře ani špatně, ono tě to po čase přejde, zjistíš, že s tím toho moc nenaděláš a buďto budeš vyvrhelem a potopíš se do sebe nebo se zařadíš mezi ostatní. Třeba ale taky ne, rozhodně to tady nevzdávej :)
<reagovat 
 Lola (Občasný) - 1.5.2006 > rajta> No, že s tím nic nenadělam. To jsem zjistila už dřív, ale já klidně budu bojovat s celym svetem.
<reagovat 
 rajta (Občasný) - 1.5.2006 > Lola> bojuj holka :)
<reagovat 
celej on (Občasný) - 2.5.2006 > koukám, že jsi se vydala do boje proti světu... přeju ti, aby si získla to co chceš...
<reagovat 
 Lola (Občasný) - 2.5.2006 > DondedoG> 

Vydala jsem se proti tomu, co se zdá být neporazitelné

Proti realitě. Svetu taky:)


<reagovat 
 sibyla (Občasný) - 3.5.2006 > Lola> Plno lidí se proti tomu vydalo, já taky. A stále jsem ještě tady. hi hi :-)))
Doporučil 
<reagovat 
army of me (Občasný) - 2.5.2006 > je to takovej ten výlev, jakej napsala (a v budoucnu nepochybně napíše) spousta dospívajících... těžko něco víc

mimochodem - co si představuješ pod pojmem "romantika"?
<reagovat 
 Lola (Občasný) - 2.5.2006 > army of me> 

spíš, co si představujete vy. To vy pořád, že jsem moc romantická.

Až někdo něco takovýho napíše, informuj mě.

Dospívajících. Vždyť vy vůbec nevíte o čem mluvíte. Netušíte, kdo jsem, jaká jsem. Ani netušíte, co všechno tohle znamená ani jak je to důležité.

 


<reagovat 
 army of me (Občasný) - 3.5.2006 > Lola> 1) odpovídat na otázku otázkou.. hmm

2) ukaž mi, kde jsem napsal, že jsi moc romantická.

3) co si představuješ pod pojmem "romantika"?

4) můžu se tě zeptat na věk?

<reagovat 
 Lola (Občasný) - 3.5.2006 > army of me> 

Chceš snad definici nebo co si představím, když to slovo slyším?

romantika je představy plné neobyčejnosti...fantazie... pohádková, tajemná krása..půvab... je toho tolik, jak bych to mohla definovat...

co si představím, vynechám...

co mate s tim vekem,,... Neni to jenom cislo? 13 když to tolik chceš vědět


<reagovat 
Bell (Občasný) - 1.5.2006 > Nikdy jsem netušila, že dospívání může takhle moc bolet
<reagovat 
 Lola (Občasný) - 1.5.2006 > Bell> Zase s tim začínáte. Proto taky zavrhuju vetsinu dospelých. Já jsem divná. To je mnou. TO neni dospíváním
<reagovat 
 Bell (Občasný) - 3.5.2006 > Lola> A kdo není - každý jsme svým způsobem švihlej. A co Kyra, vždyť jsi tvrdila, že je to přítelkyně a tím co tu píšeš to nějak opomíjíš.
<reagovat 
 Lola (Občasný) - 3.5.2006 > Bell> Nepomíjim... Je asi jedna z těch, co se k přátelství blíží... Samozřejmě, že je moje nejlepší kamarádka. Ale všechno, co jsem napsala, je pravdivé. Nerozumí mi. A spousta dalších věcí.
<reagovat 
 celej on (Občasný) - 2.5.2006 > modrá muška> Pokud si uvědomujete, že jste blázen, nemůžete jím být.
Hlava XXII
<reagovat 
 Lola (Občasný) - 2.5.2006 > modrá muška> 

Každý je v očích druhého blázen.

Šílenství je relativní. Co je normální?

 já ukážu jednou všem


<reagovat 
 sibyla (Občasný) - 3.5.2006 > DondedoG> Pravda, tak to je. :-))) Souhlas.
Chystám se i na Tebe juknout, ale zatím nestíhám.

A já si naopak myslím, že Lola je normálnější než kdo jiný. !!! A za tím si stojím! :-)
<reagovat 
 Lola (Občasný) - 2.5.2006 > DondedoG> To by ses divil
<reagovat 
 celej on (Občasný) - 3.5.2006 > sibyla> No aby se Lola neurazila... já zastávám teorii, že každý je nějaký a o průměru nebo normálu se lze bavit jen ve světě matematiky...

<reagovat 
 celej on (Občasný) - 2.5.2006 > Lola> jsem citoval americký paragraf... to je v zákoníku:) tak na tom něco přece musí být... hezké zoubky
<reagovat 
 Lola (Občasný) - 3.5.2006 > DondedoG> Já si myslím, že normalita je relativní... Takže neexistuje... Lola se urazí, až bude mít špatnou náladu a potom jí špatně vidíte. To sedí a píše nebo sedí a čte a nebo maluje (a sedí).
<reagovat 
 Lola (Občasný) - 2.5.2006 > DondedoG> Ještě jsem v Americe nebyla, tak se nediv, že to tam pořád je
<reagovat 
 celej on (Občasný) - 3.5.2006 > Lola> Lola hodně sedí...
<reagovat 
 celej on (Občasný) - 2.5.2006 > Lola> Už se o to jeden člověk celkem otřel nějaký Heller... a nejsem si jistý jestli to ještě existuje... kdyžtak můžeš dokonat jeho dílo.
<reagovat 
 Lola (Občasný) - 3.5.2006 > DondedoG> Lola dělá spousta věcí-hodně
<reagovat 
sibyla (Občasný) - 3.5.2006 > :-)) Nádhera.
Přátelství je zázrak. :-) Přítel Tě zná a přesto i nadále zůstává Tvůj přítel. Protože Tě má rád takovou jaká jsi. :-)

Je dobře, že se nedáš. Chápu, co popisuješ. Já mám naštěstí i v reálu přátele, tak tohle neprožívám, i když Ti rozumím. Ten kdo je "jiný" to nemá snadné. A jelikož jsem taky jiná, tak vím... :-)))

pa
Body: 5
<reagovat 
 Lola (Občasný) - 3.5.2006 > sibyla> 

Já poznala jenom dvě holky, o kterých bych dokázala tvrdit, že mezi sebou mají přátelství...

Děkuju:)))


<reagovat 
 sibyla (Občasný) - 4.5.2006 > Lola> Jo, já mám dokonce 2 nejlepší kamarádky, jsou to sestry a pak ještě jednu, to je moje bývalá spolužačka ze střední školy.
A pak mám i přátele mezi muži. Já to nerozlišuju. Ale myslím, že skutečné přátelství vypline až s určitým věkem. :-)
<reagovat 
 Lola (Občasný) - 4.5.2006 > sibyla> Já měla taky dřív víc nejlepších kamarádek... Tři.. Ale když přemýšl¨ím nad přátelstvím... tak vlastně nevím Já jsem šla včera z hudebky a zrovna jsem přemýšlela nad tím, proč mají holky víc kamarádů mezi holkama a kluci ¨mezi klukama...
<reagovat 
 sibyla (Občasný) - 4.5.2006 > Lola> No asi pravidlo to není. Já mám dost přátel holek i kluků. Nejbližší mám asi 3 nejlepší kamarádky a 2 kamarády. My jsme k sobě otevření, takže ... přítel je prostě přítel - pohlaví nehraje asi roli. :-)
<reagovat 
macho (Občasný) - 5.5.2006 > Taky jsem měl roztrhanou duši, ale pak jsem zjistil, že je lepší dát se dohromady. To nemyslím zle, ale s pochopením a respektem ke každému
<reagovat 
 Lola (Občasný) - 5.5.2006 > macho> 

Já ji budu muset taky někdy slepit


<reagovat 
sartre2 (Stálý) - 7.5.2006 > nemyslim,ze Lola ma 13.Je to krasne uprimne,ja si to ukladam a je to omnoho lepsi jako ta spousta blivajzu co sem tady posledni dobou cetl.Urcite mas svuj vlastni svet a nenech si ho vzit.Mozna by melo byt kamaratstvi taky o vyjadreni svych potreb beze slov a pochopit nepochopitelne,good.
Body: 2
<reagovat 
 Lola (Občasný) - 7.5.2006 > sartre2> 

tobe se to libi a davas 2 body.. zajimave Je mi 13 a asi 8 měsíců. 10.9 mi bude 14.

Ale jinak jsem ráda, že se ti to líbí

 


<reagovat 
Život (Občasný) - 16.5.2006 >

Líbí se mi to, máš svůj svět a umíš ho komunikovat. To je vzácné. Sice to co teď píšu o Tobě je skoro v rozporu s tím, co jsi napsala ... ale já mám ten pocit.

Já jsem časem pochopila, že kamarádství a přátelství nejsou totéž. Skutečný přítel je opravdu ten, kdo Tě má rád i když o Tobě ví všechno a zná Tě "černou" i "bílou".

Jednou jsem prožívala něco úžasného, co mě dovedlo k tomu, že popraskaly všechny skořápky, které jsem snad kolem sebe ještě měla. Bylo to fantastické být naprosto otevřená celému světu. Pak přišla dost krutá rána a kupodivu jsem jí prožila mnohem snáz, když jsem byla a zůstala otevřená, než když jsem kdysi byla "za skořápkou". Snad vím a snad jen tuším o čem přesně mluvíš i když sama ten pocit neprožívám, ale znám ho a vím, že se ho dá zbavit ... ale zůstaneš-li opravdu sama sebou - a moc bych Ti to přála - tak se někdy sama cítit budeš, ale na druhou stranu najdeš cestu k lidem, kteří Ti za to budou stát a budeš s nimi moci sdílet i ten svůj svět.


Body: 5
<reagovat 
 Lola (Občasný) - 16.5.2006 > Život> 

Svůj svět ano. Váš svět ne. Není to v rozporu. To si nemyslím.

Já jsem zjistila, že nesmím být na kamarádky náročná. Asi opravdu chci až moc pevné přátelství jako ho popisuji tady.


<reagovat 
Cappie (Občasný) - 8.6.2006 > co se dá říct.. Asi všechno.. ale proč? Vždyť je to jasné
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
čtenář Akyra - 2.8.2006 > Mezi zenou a muzem nemuze byt opravdove pratelstvi. Pry je to potom laska (i kdyz nemuze byt naplnena). Pevne pratelstvi je laska? uff...:)..
<reagovat 
Cami (Občasný) - 3.1.2009 > Je moc těžké tohle bodovat, je jasné že dnes se romantika moc nenosí...možná, že city a upřimnost a snaha pochopit, vyslechnout druhého je dnes těžké. Mnohdy nechceme slyšet s tím souhlasím.Přátelé, kolik jich asi je... podle mě moc ne, protože ty praví pomůžou až je zle. Možná to zní jako klišé ale je to tak. Je ale taky fakt, že se dnes nosí, nezatěžovat druhého starostmi...tak raději mlčíme.
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter