Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
List
Autor: *MALCONTENT* (Občasný) - publikováno 3.5.2006 (20:30:15)
Krvácanie z nosa mi zalialo tvár, do kelu zase som si to zlízol. Pomalím krokom prichádzam k mojmu bydlisku, ak dá sa to vobec tak pekne nazvat. Už som dnu krvou si sviním celú podlahu, no može byť už špinavšia? To teda nie. Všade leží svinstvo z mojej poslednej žúrky, popratať to ako vždy nemá kto. Čo už, veď nech sa aj šváby najedia, odkladám kľúče na stol, čo to do frasa je? Akýsi list otváram ho pomalinky ale opatrne, ty vole ževraj mi zomrel pradedo v Amerike a ja som teraz boháč, fuuuh pripadám si ako z nejakého filmu, Kurva hoši jak sa to volalo? Neviem presne ale je to jedno, kto to vlastne zomrel? Aha pradedo, no veď je to jedno aj tak som ho nepoznal bol mŕtvy ani o tom nevedel, aspoň pre mňa bol mŕtvy, vlastne pre mňa ani nežil, ale to je vážne fuk, bude ďalšia žúrka:) Vonku ma už čaká limuzínka, krucinál čo to je? Opatrne do nej nasadám, uh ten luxsus mi vyráža dych, všade samé šampanské a žiadne pipky, šoférovi hneď zahlásim STOJ! Ty koňo, tu je plno šlapiek a ja sa mám ožrať sám? Tak to teda nie. Párty v plnom prúde, a za ňou ďalšia a ďalšia a zrazu som tam kde som bol. Sedím si doma za stolom a pozerám na list ktorý mi ako jediný zostal po pradedovi.


Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter