Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
lenkita *1*
Autor: lenkita (Občasný) - publikováno 3.11.2001 (20:30:53), v časopise 22.4.2002


Poznámky k tomuto příspěvku
Čtenář - 3.11.2001 > Krásně snové - ani na mě nepůsobí jako zabiják:-)
Co se týče kresby asi bych ti vytkl stehno koně, kde to působí moc velkou prohlubní...
Pak bych si dal pozor na tvrddé přechody - hlavně ten u krku je moc dooka byjící...působí to pak jako válec a je to stereotypní.
Je to vlastní fantazie? Nebo podle předlohy?
Ještě si rýpnu:-) Jak drží ten jezdec svůj štít?.-)))))
Body: 3
<reagovat 
Thomas Hudson (Občasný) - 3.11.2001 > Omlouvám se - nějak mě to odhlásilo :-( a ještě mě do oka bije dookabyjící...:-)))
<reagovat 
m6k (Občasný) - 3.11.2001 > Mě se naopak to "vychrtlý stehno" líbí ze všeho nejvíc. A ten ležérně držený štít..., normálně za poutko, né? Jinak máš pravdu Thomáši, když tě to včas neodhlásí, tak je to o "móňo".
<reagovat 
Thomas Hudson (Občasný) - 3.11.2001 > M6K : O takhle ohutném valachu a jeho vyhublém stehnu sem teda ještě fakt neslyšel :-)))))

a k tomu štítu : takhle se štíty nerdžej :-)) jak bys ho pak asi chtěl použít :-)))
<reagovat 
čtenář R.Samildanach - 4.11.2001 > A jak se ,,rdžej" štíty, Thomasi? Pouč! :c))))

Ten kůň je v pořádku. Ještě jsi asi neviděl moc koní, co? Všechny ostré přechody bych tady viděl v pořádku. Spíš bych vytknul tu absolutně nepoužitelnou sekeru. A taky to, že jezdec má vysoko třmeny. Navrhl bych přinejmenším o dvě dirky prodloužit. Ten chlap na tom zvířeti nesmí takhle sedět, jinak sebe i zvíře připraví o páteř.
Co se týče toho štítu. V této poloze je opravdu nepoužitelný v boji, ale v této klidové poloze jej lze mít takhle jen zachycený jen na jednom pásku.

Shrňme: Obrázek po technický stránce až na maličkosti týkající se jezdce dobrý. Praktyčnost tohoto vojáka je mizivá...
Body: 3
<reagovat 
čtenář R.Samildanach - 4.11.2001 > To je dobrý Thomasi! Vytknu Ti ,,rdžej" a hned napíšu ,,praktyčnost" :c)))) A to jsemo po sobě nečet celý :c)))
<reagovat 
KSTK (Občasný) - 5.11.2001 > Mně se to líbí hodně. Ale ten štít opravdu je trochu mimo...
Tedy - pokud ho má jezdec připevněn k sedlu, což se rovněž při jízdě dělávalo (u větších štítů zejména), tak je vše v pořádku. Takto bych to viděl já.
Pokud by ale měl jezdec držet štít v ruce, přesněji navlečen na ruce, pak by musel být nejen o dost výš, ale rovněž ne špicí kolmo k zemi! Musel by být šikmo směrem k zadní noze koně (kolmo k ruce). Dlaň totiž zcela jistě drží uzdu.

PS: Je to opravdu dost snové.
Body: 5
<reagovat 
Mari (Občasný) - 5.11.2001 > Tohle se mně už líbí víc, je to trochu taková ilustrace knihy k nějakému příběhu s mystickou tématikou, nebo tak něco (já bych v tom viděla Černého jezdce).
Možná trochu záleží na tom, jak to pojímáš, víš, aby to nepůsobilo jako kýč.
Body: 5
<reagovat 
faust (Občasný) - 28.2.2002 > Nojo, koně, Tvá doména..
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter