Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 26.4.
Oto
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
Zabil jsem
Autor: Brepta (Občasný) - publikováno 22.3.2000 (15:30:37), v časopise 25.3.2000
Zabil jsem ho. Zabil jsem člověka, kterého jsem ani pořádně neznal. Jeho život tak jako mnoho jiných sice za moc nestál, takhle mi to aspoň vždycky říkal, ale byl to přeci jen živý tvor. Dýchal, cítil bolest či radost, měl přání a potřeby, tužby a představy. Ten člověk se však ocitl náhle sám. Byl tak sám. Všemi odvrhovaný. Tak jsem ho prostě zbavil toho prašivýho života. Až teď si po čase, kdy jsem měl možnost o tom hlouběji přemýšlet, uvědomuji, že možná nechtěl odejít. Tak úplně skončit. Přesto mě prosil, abych mu pomohl a tvrdil přitom, že mi mou laskavost jednou oplatí až se já nebudu mít na koho obrátit. Uprosil mě a já i přes veškeré zdráhání a i přesto, že jsem ho neznal, jsem vyhověl plně jeho prosbám a ubil jsem ho. K smrti. Bylo to nepopsatelně hrozné. Musel přitom cítit hrozná muka i když jeho tvář prozrazovala obrovskou úlevu. Dlouze jsem ještě potom stál a díval se na to zvěrstvo. Ještě dnes cítím jeho krev a zbytky tkání na svých rukou. Ještě dnes cítím jeho odcházející duši, jeho výkřiky s bůh ví čím spojených myšlenek. Člověk by nevěřil čeho je až schopen. Nejdřív jsem si myslel, že to bude snadné. Šlo přece o člověka, kterého jsem neznal nebo poznal jen povrchně. Ale nebylo tomu tak. Nejtěžší chvíle však přichází ihned poté. Poté co jsem zabil. Poté co jsem zabil sebe. Poté co jsem zabil sebe kvůli tobě.



Poznámky k tomuto příspěvku
Kelly (Občasný) - 27.3.2000 >
Body: 3
<reagovat 
Martin (Stálý,Redaktor) - 28.3.2000 >
Body: 3
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Nepublikovat mimo Totem.cz  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter