Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
lenkita *2*
Autor: lenkita (Občasný) - publikováno 4.11.2001 (00:36:57), v časopise 1.5.2002


Poznámky k tomuto příspěvku
čtenář R.Samildanach - 4.11.2001 > Je vidět, že jsi s koňmi přišel/ přišla už do styku. Nebo alespoň kreslíš podle dobrých předloh. jen bych tady vytnul u toho McLalena špatně vedený třmenový řemen. ten kus kůže za ním totiž má jít přes něj, aby tak chránil víc nohu před odíráním...
Ještě jedna maličkost, který sis nevšiml/nevšimla: Když pouštíš koně na volno, tak mu ty otěže musíš omotat kolem hroušky. Jednak aby nezběh´ a potom aby si o ně nepřerazil hnáty, když by se splašil :c)))
Po výtvarný stránce: Bez chyby.
Body: 5
<reagovat 
lenkita (Občasný) - 4.11.2001 > R.S.- Tohle byla moje kobylka - otěže jsem ji uvazovat nemusela, byla dobře trénovaná :o)
(Shodila mě jenom jednou,jednou kopla do ramene a dvakrát utekla - ale se mnou :o))) Sedlo bylo všelijaké - tohle snad nebyl ani žádný McLalen:o)
Ale jinak dík. Soustředila jsem se spíš na tužku, než na sedlo:o)) Zase někdy nějakého koníka přidám.
<reagovat 
Martina (Občasný) - 4.11.2001 > Hezká kobylka. :O))
Body: 5
<reagovat 
Thomas Hudson (Občasný) - 4.11.2001 > Opět mi vadí ty tvrddé kontury a sterotypičnost (třeba na noháchje to hodně vidět - válec)...
Body: 5
<reagovat 
čtenář R.Samildanach - 4.11.2001 > Sám jsi stereotypní válec Hudsone! :c)))
<reagovat 
Cavalera (Občasný) - 4.11.2001 > jo mě ten válec taky vadí .. to já když kreslím domeček jedním tahem, tak tam žádnej válec nemám:-))))))))
Body: 5
<reagovat 
marjanka (Občasný) - 4.11.2001 >
Body: 5
<reagovat 
čtenář R.Samildanach - 4.11.2001 > Trénovanost koně Ti nepomůže, když se Ti splaší...
Přiznám se Ti, že nemám tužkou krelený věci moc rád. Zkus časem i nějakou grafickou techniku.
<reagovat 
 lenkita (Občasný) - 5.11.2001 > čtenář> Pro mě je zase tužka vším:o) Občas si troufnu na tuš,uhel...ještě nějaké obrázky dodám.

<reagovat 
Radovan (Občasný) - 4.11.2001 > To sedlo se mi s tím stínováním nějak nezdá. Kůň je pěkný, ale ten "vlálec" na nohách vidím též.
Body: 5
<reagovat 
 lenkita (Občasný) - 5.11.2001 > Angel of hell> Ty vaše "válce"!? :o) To jsou pořádné svaly, pánové! :o) Tyhle "válce" jsou i na té fotografii.
<reagovat 
Mari (Občasný) - 5.11.2001 > Nemám příliš ráda věci kreslený podle fotografií. Nechceš raději zkusit kreslit podle živého modelu (jestli máš strach, že ti uteče, tak se aspoň naučíš kreslit hbitě, ne tak vyťuňťaně, jako je tahle kobyla. Je to moc umělý, ten kůň není vůbec živý, jen jako kulisa...
Radši nebudu hodnotit, nepotěšila bych tě.
<reagovat 
 lenkita (Občasný) - 6.11.2001 > Mari> Nerada kreslim narychlo, mám raději vypracovanost a dám si s obrázkem raději víc práce, než nakreslit pár čar a pak to ukazovat jako dílo.
Kritika mi nevadí, takže klidně kritizuj.
Každopádně si myslím, že kdybys nevěděla, že je to podle fotky, tak bys to ani nepoznala...
<reagovat 
Mari (Občasný) - 6.11.2001 > Zcela jistě bych se tě zeptala, je to skutečně vidět. Možná bych si myslela, že je to podle fotky z nějakého kalendáře (takových je plno). Tahle kresba opravdu na mě působí jako kulisa, promiň, ale působí to tak na mě. Vyťuňťat kresbičku podle fotky ti udělá každý, koho to aspoň trochu baví, ale nakreslit dobrou skicu, která nezabere víc času než pět minut...
Zkus si prohlídnout kresby skutečných mistrů a uvidíš co je dobrá kresba... Taky mi docela vadí, když někdo stínuje pomocí rozmazávání tužky (brrr), ale nevím jak je to u tvé kresby, moc to z toho formátu nejde vyčíst.
<reagovat 
 lenkita (Občasný) - 7.11.2001 > Mari> Tenhle koník rozmazávaný není, ale přiznám se, že občas tuhle věc udělám. Občas mi to přijde jemnější.
Nejsem umělec, takže pořádnou skicu asi nikdy neudělám, takže si musim vystačit s tímhle "vyťunťáváním" :o) Měj se.

<reagovat 
Niccc (Občasný) - 12.7.2004 > Trochu plece, ale jako obvykle libi!
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter