Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 25.4.
Marek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Zbytečná ztráta času
Autor: back (Občasný) - publikováno 6.5.2006 (13:11:19)

           Jak jsem řek. Život je krátkej na to, abych ztrácel čas přemejšlením nad jeho zkurveným smyslem.

            Jako zrovna včera. Stojím před krnovským barem, okukuju ženský a kolem projde samička jako mešní víno. Páni. Ty kozy neuvidíte ani v Leu. Na záda ji dejchá bourák, takový to hovado, který má v každý kapse nejméně tři litry, zlatý cibule a sáčko ušitý   na  patákama vyhoněný tělo. Mrknu na ni, ona se usměje a v tom jejím pohledu je něco, jako že by to šlo, ale ten její pitomec je nevyzpytatelnej  kokot  a ta boule na tom perfektním sáčku může bejt klidně osmatřicítka, kterou vám udělá do žaludku díru, že tam pro potěšení dětiček můžou proskakovat kočky. Ale jdu do toho. Páč se  jednak  takovejch týpků nebojím a druhak takovou samici v posteli, to se asi tomu smyslu zkurvenýho žití poněkud přibližuje.

            Zapálím si Marlborku,  potáhnu a vypustím velkej, modrej oblak. To mě vždycky nabudí. Vyhazovači u vchodu vrazím kilo. Je to starej Stašek. Šmírák, kterej mě jednou za kukandu nechal půl roku chodit do baru zadára. 

            Sejdu schodiště a jsem tam. Velkej plac obšancovanej stolama. Ve vzduchu cejtím sex a chlast. Na oboje mám chuť. Potáhnu z Marlborky a  sednu si do poloprázdnýho boxu. Sedí tam tři mladý žáby. Pozorujou mě a chechtaj se jako krávy. Ty mě nevzruší. Potřebuju trošku úroveň. Objednám si  nějaký pití. Popíjím a čučím do placu. Hledám tu kost. Sedí s tím týpkem tři stoly ode mě. Něco jí klavíruje. Ona se na něj kouká jakože luft. Přemejšlím nad taktikou. Nic mě nenapadá. Dám si ještě jednoho panáka.

            Jdu na hajzlík. Když se vracím, potkám jí na chodbě. Podívá se na mě a řekne :

 „ Za pět  minut buď před vchodem.“ Nic víc.

            Vyjdu před vchod. Pod sakem mám flašku vína, páč člověk nikdy neví. Čekám čtvrt hoďky a nic. Už se chci zdekovat. Najednou se otevřou dveře a ona vychází. Na schodech na ni zasvítí  lampa. Nádhera. To je tělo. Ksicht taky nádhernej. Cejtím, jak jsem  vzrušenej.  Ptá se na můj bourák. Žádnej nemám. Bereme si taxíka a jedeme  ke mně domů.

            Sedneme si v kuchyni a chlastáme  víno. Kecáme o životě. Dozvím se, že ten týpek  je ubohý, úchylný prase, který jí řeže. Tatínkův mazánek, kterej si  celej život  všecko kupoval. Vlastně i Andreu. Tak se jmenuje. Říkám jí Andy. Musela šlapat u nějakejch Jugošů. Koupil si jí za pár tisíc.

              Líbí se mi čím dál víc. Dopijeme tu flašku vína.  Vášnivě se líbáme. Najednou mi to docvakne. Kurva, jestli na ní vletím, vycákám se a potom THE END. Ale to nechci. Ustelu ji v ložnici a sám si lehnu v kuchyni na kanape. Je to nádherná holka, proletí mi hlavou  než usnu.

            Probudí mě šťouchanec do žeber. Rozlepím oči a nad sebou vidím toho týpka  z baru.

V ruce má kvér a něco řve. Sednu si na postel. Ptá se na Andy. Dělám ze sebe blbce. Napřáhne se a tím kvérem mě třískne do hlavy. Kurva, to je bolest. Před očima mám noční  oblohu. Najednou se otevřou dveře a ona tam stojí. To je můj konec.

            „Polož tu bouchačku,“přikáže mu. On jí uvidí a rozbulí se jako želva. Bouchačku položí vedle postele. Chci mu naložit, ale Andy řekne, ať se na něj vykašlu. 

            Potom ho zdrcenýho veme pod paží a odvádí  z bytu. Za chvíli se vrátí. Podívá se mi dlouze do očí. Neřeknu nic. Do ruky mi vrazí lístek s telefonním číslem.

            Kouknu se za nima z okna. Nasedaj do taxíku, kterej nás v noci přivez. Hajzl bonzácká. Ještě si to s ním vyřídím.

            Sednu si v kuchyni ke stolu, před sebou tu jeho bouchačku a přemejšlím nad smyslem toho zkurvenýho žití, ale dojde mi, že je tak krátký, že je to zbytečná ztráta času.



Poznámky k tomuto příspěvku
ztratila (Stálý) - 6.5.2006 > Místy bych se nad tím ještě zamyslela, ale tohle rozhodně jo.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 back (Občasný) - 6.5.2006 > ztratila> Ano. Místy by to chtělo trošičku doladit, je to takový spontánní výbušek na jeden zátah. Dík za zastavení.. 
<reagovat 
ztratila (Stálý) - 6.5.2006 > sex není ztráta času. sex vlastně není ani nemravný - ty asi nemáš na mysli sex, he?:))
<reagovat 
 back (Občasný) - 6.5.2006 > ztratila> 

Samozřejmě že  není. Teda pro normálního, neprudérního člověka.

 

 Ale navedla jsi mne na další povídku : Užitečná ztráta času :-))

 

Bude tam hodně nemravného sexu...

 

 


<reagovat 
ztratila (Stálý) - 6.5.2006 > Mimochodem, promysli už název: Zbytečná ztráta času vybízí k otázce, jak asi vyzerá Užitečná ztráta času?
<reagovat 
 back (Občasný) - 6.5.2006 > ztratila> 

Ano. Název je ale jen vytržený z kontextu povídky. Ale užitečnou ztrátu času si dovedu docela dobře asociovat  s něčím velice nemravným-jako asi každý chlap :-))


<reagovat 
 Emmet_RAY (Občasný) - 6.5.2006 > ztratila> "Zbytečná ztráta času" je významově ustálené slovní spojení - nebo jak se tomu říká (taky bys to mohla/měla vědět)
<reagovat 
Emmet_RAY (Občasný) - 6.5.2006 > redakční výběr :-)
Body: 5
<reagovat 
Emmet_RAY (Občasný) - 6.5.2006 > ale ty teď bydlíš v Olmu, nebo se pletu? (tj. já samozřejmě nesměšuju postavy s autorem, ale víš jak to myslim...)
<reagovat 
ztratila (Stálý) - 6.5.2006 > šmankote...:)
<reagovat 
ztratila (Stálý) - 6.5.2006 > ustálené slovní spojení? netvrdím, že vím všecko,ale tohle mi přijde spíš jako blBost nadbytečnost než USS:)
<reagovat 
 Emmet_RAY (Občasný) - 6.5.2006 > ztratila> OSSH? :-) hele - třeba se běžně říká "ona je strašně hezká" - a jakou to má logiku, kdyby ses k tomu chtěla stavět stejně?
<reagovat 
ztratila (Stálý) - 6.5.2006 > tos nevybral moc chytrej příklad:)
<reagovat 
kidal (Občasný) - 6.5.2006 >
Doporučil 
<reagovat 
BELA1 (Občasný) - 6.5.2006 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Lola (Občasný) - 6.5.2006 > Tenhle styl psaní není to, co bych asi měla nejradši.. Ale když o tomhle nepřemýšlim, tak je to dobrý.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
MiKa (Občasný) - 6.5.2006 >
Body: 5
<reagovat 
Max Bubakoff (Občasný) - 6.5.2006 >

sladil bych to dumání do nespisovnýho celku...takhle sem tam spisovnej výraz vyruší


<reagovat 
 back (Občasný) - 6.5.2006 > Max Bubakoff> Ano Maxi. nejsem v tom tak kovaný. :-))
<reagovat 
 Hrdý (Občasný) - 7.5.2006 > Max Bubakoff> a někdy naopak pozvedne:)
<reagovat 
sartre2 (Stálý) - 7.5.2006 > not too bad :-)
Body: 1
<reagovat 
Čtenář - 6.5.2006 > pokud zvolíš takovej styl, musíš bejt originální a nevolit žádný slabší nebo nedej bože trapný kecy typu "...kterou vám udělá do žaludku díru, že tam pro potěšení dětiček můžou proskakovat kočky."
ve takovym stylu jde vlastně o vtip a nic jinýho, protože s tim souvisí nápady, barevnost, zkrátka styl
uznávám třeba viana alias sullivana, kterej tolik netlačil na pilu a s hláškama šetřil, beru to jako opodstatněnej styl nejen povahou postavy
i když on si podle mě z toho žánru dělal dost velkou srandu..:)

tim chci jen říct, že mi moc nesednul začátek, že mi přišel přehuštěnej a některý věty vynucený tím, co bys chtěl psát

příběh nijakej, takže to beru jako zkoušku stylu a nebudu se k němu vyjadřovat
já si třeba cenim, když autor dokáže do textu dostat pár zvláštnůstek, detailů, který styl pozvedaj
od tohohle stylu zákonitě očekávám i nutnou dávku vtipu, i když třeba tvrďáckýho (takovej hezkej vzor je Poslední skaut)
ač se to zdá divný, tak tohle je dost těžkej styl a je někdy i dost potřeba vyznat se v něm a vědět, proč se tak mluví a samozřejmě i vědět, jak se mluví

vlastně jsem si moc postavy nepředstavil, neměl jsem příliš z čeho
<reagovat 
 Hrdý (Občasný) - 7.5.2006 > čtenář> ještě podpis:)
<reagovat 
 back (Občasný) - 7.5.2006 > čtenář> Škoda že jsi se nepodepsal "Čtenáři". Takto za tvou kritikou cítím něco víc, tedy je  tam důvod, proč jsi chtěl zůstat v anonymitě. Čus.
<reagovat 
 sartre2 (Stálý) - 7.5.2006 > back> Back,proc nemas rad kritiku?Dostal jsem od tebe nejake urazky,nejhezci je,je ponizujes nekoho v mafianskem stylu...takovej malej Sopranek.Anebo Soplanek?:-),neboj tvoje oci poznani se otevrou dokoran a uvidis veci jake v skutecnosti sou...nedosazitelne,bod beru spet haha
<reagovat 
 back (Občasný) - 7.5.2006 > sartre2> Vždyť jsi psala slovensky, teď jinak. Jsem z toho kokot. A ta "urážka" byla pod dílem Měrky, né pod mým. Čus. 
<reagovat 
the_dark_side_of_me (Občasný) - 7.5.2006 > jako vždy backovina...(:
konečně si doladil závěr, ale podle mě by ji ten chlápek ošoustal a nic by nedbal na to, že by to byla minutovka... btw, drhá erekce není přeci problém((:
Body: 5
<reagovat 
 back (Občasný) - 7.5.2006 > the_dark_side_of_me> Joo. To ještě přijde. Neboj. Bude to divočina !!!!
<reagovat 
Sí... (Občasný) - 8.5.2006 > Je to fajn:)
(No teda akorát přemejšlím je s měkkym... Sorry - nerada rejpu:)
Body: 5
<reagovat 
 Sí... (Občasný) - 8.5.2006 > back> Ouk, jsem nevěděla, tak beru zpět:)
<reagovat 
Lenki (Občasný) - 8.5.2006 >

Přijde mi to dost o ničem, ale zas na druhou stranu to nejni špatný..


Doporučil 
<reagovat 
vikinga (Občasný) - 8.5.2006 > Mno, drsný proslov drsnýho chlápka, za povídku to považovat nelze ani skrze černý brejle. Pro mě hodnotově akorát tak jako příběh do komiksu.
Z formálního hlediska oceňuji, že se snažíš najít nějaký osobitý styl, ale tohle asi ještě nebude úplně ono, ostatně když jsem Václavovi M. u jeho poslední věci vytýkala stylizaci do póz, pak tady to platí tuplem.

Body: 1
<reagovat 
 back (Občasný) - 8.5.2006 > Vikinga> 

Kurnik šopa už. Drahá Vikingo. Já jsem nikde netvrdil, že jde o povídku. Kdyby ses podívala do záhlaví, stojí tam próza.  Báseň to je asi těžko. Já už nevím. Pokud si to hodnotila jako povídku, hm.

 

Je to jakási osobitá úvaha týpka, co jich tady běhá...

 

Jinak dík za zastavení.


<reagovat 
 vikinga (Občasný) - 8.5.2006 > back> :-))) Jsem taky netvrdila, že ty to tvrdíš. Ono to tak samozřejmě vyznělo, uznávám, neb jsem do té poznámky nehodila všechny své myšlenkové pochody.
Chtěla jsem tam totiž původně napsat, že mě tahle povídka nijak neoslovuje, ale pak jsem tuto větu vynechala a zbytek zůstal. Mea culpa.
<reagovat 
 back (Občasný) - 8.5.2006 > Vikinga>  mea maxima culpa  :-)))
<reagovat 
 vikinga (Občasný) - 9.5.2006 > back> Nic se nesmí přehánět:-)))
<reagovat 
šedé (Občasný,Šéfredaktor) - 9.5.2006 >

:o)


Doporučil 
<reagovat 
celej on (Občasný) - 9.5.2006 > Je fakt, že to nemá tak vychytaný příběh, ale mě se líbilo to podání... mám rád tyhle tvrdáky... a tak do půlky jsem si říkal, že je to naprosto skvělé (žádný řitní stoupání - jen pocit), zdálo se mi to perfektně vyladěné a přesně řízle... mě nevadí, že tak autoři nežijí, že kecají... jak mají stíhat hrozně žít a ještě o tom psát, že jo?... naopak tyhle pozičky mám fakt rád. Prvně mě to, ale srazilo čtenářský zážitek u "Ksicht taky nádhernej" - myslím, že přecejenom ten nejtvrdší dokáže ocenit krásu trošku lépe... a pak to šlo kvalitou nějak dolů... jako kdyby tě už nebavilo si s tím hrát...

Body: 5
<reagovat 
 back (Občasný) - 9.5.2006 > DondedoG> Beru :-)) Díky.
<reagovat 
čtenář mautinka - 10.5.2006 > UBOZAKUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
<reagovat 
honza_bordovicky (Občasný) - 10.5.2006 > Ogare, takového pozéra aby pohledal:)))
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 back (Občasný) - 10.5.2006 > honza_bordovicky> :-))
<reagovat 
Bell (Občasný) - 11.5.2006 > Tak tohle moc nemusím - jsem děsnej suchar a romantik Tak nějak výstižně to řekla Vikinga - sorry
<reagovat 
Bílý Tesák (Občasný) - 11.5.2006 > Trochu mi to zavání kovbojkama aplikovanýma na naše prostředí
<reagovat 
xxxxxx (Občasný) - 14.5.2006 > Teda tak tohle je super-je to úplně jako Sincity ale bez obrázků a v Čechách.Tohle fakt můžu!!!Seš borec,jako scénář ke komiksu by to nemělo chybu.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 back (Občasný) - 14.5.2006 > Rawen616> Díky. klidně použij :-))))
<reagovat 
Maura (Občasný) - 30.7.2006 > Asi se snažíš zapasovat se mezi autory, kteří píší pro obdobně mluvící a uvažující lidi, jako tvé postavy. Myslím, si, že nemáš zapotřebí tal poklesle psát, ale je to záležitost tvé volby. Nebudu tě hodnotit, z důvodů již uvedených.
<reagovat 
Periskop (Občasný) - 20.12.2006 > denně phila backa ráno ke kafi... :-)

akorát mi vysvětli, co jsou to patáky???
Doporučil 
<reagovat 
 back (Občasný) - 20.12.2006 > Periskop> 

:-))))  dobrý :-))       Patáky - tabletky - tady myšleno anabolika.

 

V létě chci udělat akci v Krnově. Ve své hospůdce . Zvaž účast, byl bych rád ...


<reagovat 
 Periskop (Občasný) - 20.12.2006 > back> jo bobule, jasný... :-)))

počítej se mnou, neměl by to být problém... bude mi ctí a národním svátkem! :-)
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení     Novější>>>

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter