Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Krížiki
Autor: *MALCONTENT* (Občasný) - publikováno 7.5.2006 (20:08:46)

Ukladám si v srdci krížik vedľa krížika, každý jeden predstavuje zlú spomienku, je ich tam už dosť a mne nezostalo tam miesta pre radosť. Už mám dosť tých večných kázni a kazaní ako žiť a ako nie. Nech každý žije ako vie....ako chce... Nech nehľadajú na mne svoje chybi,  všetci chcú ma uchrániť  predomnou.

Minule keď túlal som sa nočnou tvmou spolu s najlepšou kamoškou a líčil som jej svoje city, bola pre mňa tým pravým nepovedala mi nič zlé, dobré tiež nie, bola odmeraná a dosť chladná, veď teplú by som ju ani nevypil. Ako kráčal som ďalej vždy pýtala si zo mňa viac, tak cetou dlhou som ju celú zabil a na koniec rozbil. Noc nebola ešte v rozkvete a tak vybral som sa do sveta za novým životom, za niečim nepoznaným. Cestou za ničím kopal som do všetkého čo mi prišlo pod nohu, som ja jediný nešťastník? Áno, iste. Len ja možem byť na tolko zbabelí aby som pred štastím utekal, ale je svadba to pravé štastie pre mňa? Nie, pre mňa isto nie, jediná vec ktorou som si bol celý život istý. Prečo pokaziť si náladu takýmto zmýšľaním, zajtra jej dám kopačky a nech zabije to malé bastardča čo nosí po ceckom. Prečo by som mal byť ja zaň zodpovedný, ja som jej nekázal aby chrápala s každým čo jej vbehne pod sukňu. Tak, tak. Presne tak to urobím, zajtra jej zbalím kufre a nech vypadne šľapka jedna.

Ráno sa dneska dostavilo akosi priskoro, už som chcel upustiť od odkopnutia mojej priateľky, ale v tom sa stala jedna vec, ktorá mi to celé náramne uľahčila, ta suka nebola cez noc doma, kde a s kým sa znovu váľala? Možno ani sama nevie...

Hviezda dnešného dňa prichádza, otvára dvere a je celá zablátená. Kde si prosím ťa bola? Neodpovedá, tá je teda podarená, vyzerá horšie než ja a to som toho vypil dosť... Premýšľam tak, asi k sebe pasujeme, fúúúj čo mi to ale napáda, som ja ale pako, esšte by som jej to aj odpustil, hnusím sa sám sebe. Na veci a vypadni. Kam pojdem, kam mám ísť, vydrelo sa z nej dosť nezrozumiteľne. Choď tam de si bola doposial, a ak si myslím správne, tak to je za otcom tvojho decka.

Zabuchol som za ňou dvere, šiel som si ľahnúť ale zastavil ma buchot, ten rámus nepredpovedal nič dobré, otvoril som dvere a utekal dole, tušil som že sa zjebe, ale že až takto, hrúza...

Siréna piští a ju odvážajú do nemocnice, teraz by som mal cítiť zodpovednosť za to všetko a bolesť a neviem čo ešte, ale nejako som nič nepostrehol, žiadna slza, ľútosť ani nič podobné sa nedostavilo, asi som už voči tomu odolný.

Dal som jej kveti a bonbonieru, myslel som že sa s ňou rozchádzam v dobrom, trochu som podcenil situáciu a na druhý deň mi na dvere zaklopal jej kamoš akože foter toho decka o ktoré prišla pri tom páde, ani som sa nestihol spýtať čo je, kto je z kade je a už som mal dva zuby vonku, zatlačil ma do bytu a zatvoril dvere, tam si to so mnou pekne rozdal, pravá, ľavá, a do nosa, pár kopancou a plno krvi. Odišiel a ja som ostal ležať na zemi, snáď odišiel aj koli tomu, možno si myslel že ma dokončil, moj postoj to naznačoval, ale ja som bol v celku v poriadku.

Ležím si v nemocnici, nieje to nič, pár zlomenín, ako rebrá, sánka a noha, veľa modrín a odrenín, ale som rád v celku som rád že sa to už skončilo, aspoň dúfam, že sa to skončilo.

Ďalší krížik je tam, je v mojom srdci ale má závan radosti, radosti zo života ktorý sa včera mohol pre mňa skončiť.



Poznámky k tomuto příspěvku
the_dark_side_of_me (Občasný) - 8.5.2006 > pocit stejný jako Q.
každopádně něco se mi tam líbí, něco ne, a jestli jsi to opravdu vymyslel sám a ne na základě něčeho, co jsi kdesi četl, pak dobrý.
Body: 4
<reagovat 
 *MALCONTENT* (Občasný) - 8.5.2006 > the_dark_side_of_me> To je čisto moj výtvor, tomu ver. Nenávidím ked niekto kopíruje a ja to nerobím.
Díki za body ;)
<reagovat 
Quotidiana (Občasný) - 8.5.2006 > tak mám pocit,že něco podobného tady už jednou bylo... nevím, jestli ses nechal inspirovat, nebo jestli je to jen shoda okolností, ale bohužel tenhle "příběh" je tak trochu ohraný... .-)
Body: 3
<reagovat 
 *MALCONTENT* (Občasný) - 8.5.2006 > Quotidiana> Možeš mi veriť že som sa ničím a nikím nenechal inšpirovať, je jasné že niektoré veci sa opakujú, ale ja som také niečo ešte nečítal. Nevadí nabudúce skusím niečo inšie-inakšie :)
Každopádne díki za body ;)
<reagovat 
Quotidiana (Občasný) - 8.5.2006 > ok ok... to já jen aby bylo jasný proč jsi dostal "jen" 3 body .-) (5 bodů je u mne za něco nového, neopakovatelného, originálního atd atd - ber to tak, že Romeo a Julie je v podstatě strašně ohraný příběh o lásce, ale to JAK to shakespeare napsal z toho dělá něco víc)
<reagovat 
trew (Občasný) - 10.5.2006 >
Body: 2
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter