Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
logopedie
Autor: gitterbox () - publikováno 23.3.2000 (11:44:32), v časopise 20.12.2000

      Jednou rano se vzbudim a u nohou mi spi mala kocicka. Jsem svobodny mladenec a pritomnost ziveho tvora v moji male jizbicce mne docela tesi. Nechci ji rusit, bojim se pohnout abych ji nepolekal. Usinam tedy jeste na chvilinku. Tesi mne pritomnost hrejiveho telicka v mojich nohach.Jiz nekolikrat jsem byl upozornen na to ze jsem spatnej statik. Hodlam se podle toho zaridit, nyni se ale vratme ke kocicce. Na prvni pohled se zda ze spi. Spi ale doopravdy? Doopravdy nespi. Ona mne vlastne jen okupuje. Chce abych nevylezal z postele. Usinam a tesim se, ze se kocicka treba premisti smerem k trupu a ja ji budu moci nezne ze sebe sesunout, aby si to ani neuvedomila. Kdyz je v nohach tak to nejde. Kdybych se k ni ohnul, abych ji opatrne ze sebe sundal, tak by se mi nohy zkratily a kocka by ze mne utekla. Mozna by mne jeste sekla drapkem, ktery si schovava k teto prilezitosti. K jake ze prilezitosti? No prece k prilezitosti nekoho seknout. Je to zvlastni prilezitost.

       Usinam a spim asi hodinu. Probouzim se a v nohou mne cosi tizi jeste vice. Jako by ta kocicka vazila tak o
deset kil vice. Nejsem soudnej protoze je rano. Ale cekat do vecera se mi nechce. Nutno podotknout ze spim na brise a vlastne ani nevim je-li to opravdu kocka. Pamatuji si jak jednou kdyz jsem byl malej davali v radiu nejakej uklidnujici porad s meditacni hudbou a rekli tam: Lehnete si na zem, a ja jsem si lehnul na zem, a my vam ted zahrajeme muziku na uklidneni. Jenomze ja jsem lezel na brise a ne na zadech. Melo se spravne lezet na zadech. A tak jsem se moc neuvolnil. Tlacil mne zaludek. Kdyz ale oni rikali, nehybejte se, zapomente na vsechny starosti. Plujete v oblacich. A tak ja jsem si predstavoval ze pluji v oblacich. Vedel jsem ale ze mne tlaci zaludek. Nerozumel jsem tomu. Najednou jsem nevedel jestli to, co mne se zda bejt spatne, jestli to treba ve skutecnosti je dobre. Dalo by se rici, ze jsem toho dne ztratil sebe sama. No a od te doby se to se mnou tahne stale. Jsem radeji statik, protoze tam je na konci vysledek "nula rovna se nule", ale navrhovat pozemni stavby? To ne....No, meditacni hudba skoncila. Byl jsem doma s maminkou a se sourozenci a vsichni lezeli na zadech, no ale nelezeli v te same mistnosti a tak jsem nevedel ze neco delam spatne.

      Po pulhodine lezeni na brise kde se mi lezet nechtelo jsem se citil zvlastne. Sam sobe jsem si namlouval, ze je mi hezky. Neco tam ale haprovalo. No a od te doby radsi neposloucham nikoho. Co kdybych zase ztratil sam sebe. No ale vratme se k te kocicce. Tizila mne ted uz docela dost. Nohy mne zacinaly bolet. Pockal jsem jeste chvili a pak jsem to ze sebe shodil. Kdyz jsem se otocil na zada. Tak jsem uvidel co to bylo. Na zemi lezel shozeny pytel a na nem stalo: "Tvoje svedomi"....po chvilce jsem vstal z postele a podival jsem se do toho pytle. Musel jsem si zacpat nos. Hodne to smrdelo. Jeste toho dne jsem se obesil.



Poznámky k tomuto příspěvku
Lian (Občasný) - 20.12.2000 > No, tak: nelíbí se mi, že není diakritika, hůř se to čte, děj taky nic moc, přeskakuješ, myšlenka mi unikla a opakuješ stejná slova :-)) Taky mám dneska špatnou náladu, tak mě neber doslova.:-)
Body: 1
<reagovat 
Nathalie () - 20.12.2000 > Ale jo, ten sarkasmus, nebo co to je, je docela dobrej. Prostě se s tim nepářeš. Jednou si to zjistit musel a prostě s tim něco udělat. Jako ambicióznější dílko by to ale nebylo.
Body: 3
<reagovat 
Kelly (Občasný) - 2.1.2001 > Ahoj, kde zůstaly srny?
Mám výrazné zkušenosti s válením těžkých kočiček po svém těle, ale ještě jsem se neoběsila a jen tak neoběsím!
Body: 3
<reagovat 
 čtenář nuska - 30.3.2001 > Kelly> jsi tam jeste?
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + deset ? 

  
  Napsat autorovi ()   Nepublikovat mimo Totem.cz  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter