Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
lenkita *6*
Autor: lenkita (Občasný) - publikováno 8.11.2001 (00:09:08), v časopise 21.5.2002


Poznámky k tomuto příspěvku
Godard (Občasný) - 8.11.2001 > Byla to určitě náročná práce a tu cením, ale jinak to na mě působí dost obyčejně a bezvýrazně.
Body: 1
<reagovat 
Cavalera (Občasný) - 8.11.2001 > a mě se to líbí ... ikdyž jak řekl RA .. nebo RS? .. kruci, kterj z nich? .. to je jedno .. mleli něco o mým ujetým "vkusu" ... slušně řečeno:-)))
Body: 5
<reagovat 
Sensej (Občasný) - 8.11.2001 > Líbí se mi, jak jsou namalované vlasy, ale ucho má nějak divný tvar,příjde mi příliš nahoře a působí dojmem "plachťáků".
Body: 1
<reagovat 
Čtenář - 8.11.2001 > Celkově to je takový uklidňující, ale oči ti moc vystupujou z toho obličeje protože jsou moc tmavý...na druhou stranu ta odvrácenější strana tváře a čela by chtěla trochu víc tónů a tmavosti na zastínování. Co se týče toho, aby obrázek nepůsobil tak uěmle, ale aby se oživil, tak na to se používá figl, že přece jenom použiješ tvrddou konturu a to na horní části očí. Potom dole v nse jak jsou nosdry a potom (což se tě netýká) prostřední čára u rtů...to jsou tři tmavá místa na obličeji, za který sem nedostal vyhubováno, když sem je udělal tmavší :-)))))))
Jo a kliční kosti mi tam neseděj...ne umístěním,ale zpracováním

TH
Body: 1
<reagovat 
 lenkita (Občasný) - 8.11.2001 > čtenář> Díky za radu... to jsem nevěděla. Tvůj mejlík mi udělal zase trochu jasno v kresbě lidiček (což je má slabá stránka :o)
Kliční kosti jsou vážně divný - i to ucho.
No nic - nikdo není dokonalý - ani já ani ta holka na tom obrázku :o))
<reagovat 
MorbidAngel (Občasný) - 8.11.2001 > No,ty vlasy nic moc...Ale celkově je to v pohodě...,hlavně se mi líbí ty oči:)
Body: 3
<reagovat 
Orpheus (Občasný) - 9.11.2001 > Mě se to líbí. Jen jedna drobnost, ta slečna je docela "vybavená", že? :-D
Body: 5
<reagovat 
sinah (Občasný) - 9.11.2001 > kusch-kitsch, aneb toto není zrovna mé oblíbené zpracování viz.antinatural
<reagovat 
Lucie (Občasný,Redaktor) - 12.11.2001 > ale jo
Body: 3
<reagovat 
faust (Občasný) - 21.2.2002 > Pohled, kterým svádí, vždyť má čím, dýchá z zní vášeň, touha, mládí.
Ta holka má Tvoje oči, Lenyo. Máš je tam podle mě správně. Ostrý, zvědavý, výrazný, drzý, stydlivý. Nedej si brát svoji cestu. Slavní malíři si taky museli svůj styl uhájit.
Orpheusi, k Tvé poznámce, tohle je totiž trošku podobný autorce.. :-)

Body: 5
<reagovat 
Orpheus (Občasný) - 4.3.2002 > :) Autorku jsem zatím neviděl, ale když řikáš....
<reagovat 
KSTK (Občasný) - 28.5.2002 > Bublinu pryč a bude fajn.
Body: 1
<reagovat 
čtenář Pat0 - 16.1.2003 > No neodvazuju se to komentovat, protoze bych to sam asi nezvladl... Ale musim dat trochu Thomasovi za pravdu, ze ty prechody jsou celkem tvrde, trochu mi pripomina, jako kdyby ta slecna byla hodne opalena, jako ze solarka! Ale je taky mozne, ze je to lenkitin styl, kazdej ma nejaky! Me treba kritizovala ucitelka vytvarky, ze nemam plynulou carku, ale jen takove drobne carecky a mela pravdu,a le bohuzel to jinak neumim... :o) Taky si sem musim neco dat :o) At si muzete poradne zakritizovat, prtoze mi to vubec nejde...
Body: 5
<reagovat 
Mishaczeck:) (Občasný) - 14.2.2003 > ...k nakousnuti :o)
Body: 5
<reagovat 
Niccc (Občasný) - 12.7.2004 > Pekne 1!:)...teda za 5 no...
Body: 5
<reagovat 
huwik (Občasný) - 10.8.2006 >
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter