Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Fragment z deníčku vojáka ČSA
Autor: back (Občasný) - publikováno 13.5.2006 (15:08:09)

Tudů, tudů, tudů. Jedu nočním vlakem z Moravskýho Berouna.  Eště čtyry  zastávky a sem doma. Za nádražím se stavím na jedno pivko. Paráda. Svoboda, kočky, chlast. Na tý vojně by nebylo špatně, kdyby  vycházky byly furt. Nějak mě bolí břicho. Včerejší večeře podezřele smrděla, ale hlad je hlad a vojna není kojná. Ale to už to břicho bolí fest. Jdu na hajzlík. Kristovanoho, tady někoho rozpárali. Mísa pomazaná hovnama. Tak tady to holt nepude.

            Eště dvě zastávky.  Brantice a konečně Krnov. Vyběhnu z vlaku a letím rovnou do hospody. Sanitární den.  Ježišimarijá . Vletím do parku, první temnej kout za lavičkou. Stáhnu zelený kaťata a už to ze mě jede. Někdo vchází do parku. Ani hnout, pomyslím si. Počkám, až hrdličky přejdou. Procházej kolem lavičky a co to? Sedaj si metr ode mě. Doprčic. Co dělat ? Chvíli počkám. Šeptaj si do ouška něžný slůvka. Osahávaj se. Proboha ! Voni budou šukat! Dřepím se staženýma khaki kaťatama nad tou hromadou a válím oči na péčko v přímým přenosu.

To je kanec! To není možný, ať už je hotovej! Mravenci se vod kolen  rozlejzaj po obou nohách. Začínám se kymácet dopředu a dozadu, skoro v rytmu toho představení. Už to snad musí bejt.

Von se udělá a já padám holou prdelí do tý hromady. Chci se zvednout, ale nohy neposlouchaj. Leknou se a vyděšenejma očima zaostřujou do tý tmy za lávkou. „ Promiňte, ale já sem si tady, ehm, chtěl jen  odlehčit,“ pronesu do ticha. Těm dvou to dochází a začínaj se řehtat neskutečným způsobem. Konečně se postavím na nemotorný nohy. Natáhnu kaťata do půl stehen a běžím do tmy. Doběhnu k potoku a umívám si podělanou prdel. Říkám si, situace eklhaft pro vojáka československý lidový armády.  Do nejdelší smrti se vo tom nesmí nikdo dozvědět ! Omeju se jdu rovnou domů. Dneska už radši nic podnikat nebudu.

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
Brain (Občasný) - 13.5.2006 > příjemná inflace dobrého literárního vkusu... :)
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Lenki (Občasný) - 13.5.2006 > Hm... Supr...
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
KrtiCa (Občasný) - 14.5.2006 >  Nebudu tě "umívát", ale řehtala jsem se jak kobyla!
Body: 5
<reagovat 
 back (Občasný) - 14.5.2006 > KrtiCa> :-))
<reagovat 
stanislav (Občasný) - 14.5.2006 > milý text.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
zirael (Občasný) - 14.5.2006 > Není, jen se ohrazuju proti té poetické dušičce. Já, starej cynik. Obsah tvýho textíku mě nepohoršuje ani za mák, jen forma mi nesedí.
<reagovat 
 back (Občasný) - 14.5.2006 > zirael> Já jsem tak soudil z tvé předešlé tvorby. Asi jsem se mýlil.
<reagovat 
zirael (Občasný) - 14.5.2006 > No jo. Pomníčky mojí kdysi-romantiky;) Ale nae, slečnu drsňák ze sebe taky dělat nebudu. Jen že nějaký to hovno mě ze židle nezvedne.
<reagovat 
 back (Občasný) - 14.5.2006 > zirael> Tak jo. Dík za zastavení a přečtení. :-))
<reagovat 
zirael (Občasný) - 14.5.2006 > spíš 2, ale Mráz mě zviklal
Body: 3
<reagovat 
 back (Občasný) - 14.5.2006 > zirael> No, člověka tvého ražení to musí docela pohoršovat :-)) Posraný hajzl, prdel v hovnech...Nic pro poetickou dušičku. 
<reagovat 
 zirael (Občasný) - 14.5.2006 > back> mluvíš na mě??
<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 14.5.2006 > back> tak to teda byl zásah vedle...zirael, ta je tvrdší než démant a hustší než volovo...kapišto?...;)
<reagovat 
 back (Občasný) - 14.5.2006 > zirael> Ano. Mluvím. Je na tom něco zlého ?
<reagovat 
 back (Občasný) - 14.5.2006 > Max Bubakoff> Už to vím Maxi. Budu si to pamatovat :-))
<reagovat 
Emmet_RAY (Občasný) - 13.5.2006 > takový Vašinovský zápisek - fajn
Body: 5
<reagovat 
 back (Občasný) - 14.5.2006 > Václav Mráz> Václave, to jsem dlouho rozdejchával...
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 14.5.2006 > Václav Mráz> hele, já se jako voják nikdy neposral, vole! a to jsem vlasti sloužil dlouhé roky!
<reagovat 
 Emmet_RAY (Občasný) - 14.5.2006 > back> jako onen zážitek? já nepředpokládal, že je to nutně zcela autobigrafické ;-))
<reagovat 
 back (Občasný) - 14.5.2006 > stanislav> 

On spíš Váša myslel podobnost stylem.

A opravdu nikdy ? :-)))) Ani málem :-))


<reagovat 
 Lenki (Občasný) - 14.5.2006 > Václav Mráz> Myslím, že je to o Jerrym...
<reagovat 
 back (Občasný) - 14.5.2006 > Václav Mráz> Zcela nee. V tom hovně jsem neskončil :-))) Ale moc něchýbalo :-)))
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 14.5.2006 > back> akorát jsem při příchodu z první vycházky, kdy jsme se vožrali jak prasata, promočil spacák a postel též, a kapalo to na "mazáka" pode mnou. jinak si na nic podobnýho nějak výrazně nepamatuju... :o)
<reagovat 
 Emmet_RAY (Občasný) - 14.5.2006 > back> no vidíš, je zajímavé pozorovat pak ten odlišný způsob při zpracování (textu!)

Pelc by podle toho zážitku určitě napsal román a pak by došlo ještě na úspěšnou komiksovou adaptaci ;-))


<reagovat 
 back (Občasný) - 14.5.2006 > stanislav> :-)) mno vidíš.
<reagovat 
 back (Občasný) - 14.5.2006 > Václav Mráz> .-)))
<reagovat 
 pepiino (Občasný) - 15.5.2006 > Václav Mráz> Řekl bych, že Pelc by to propašoval do Šmíráka :) Kdyby si to teď přečetl, možná by trochu zalitoval, že ho podobná scénka nenapadla.
Body: 5
<reagovat 
 Emmet_RAY (Občasný) - 14.5.2006 > back> tak mne napadá - tys byl na vojně na Libavé? (nejsem si jistý, jestli k tomu sedí ten Beroun, ale asi jo)
<reagovat 
 back (Občasný) - 14.5.2006 > Václav Mráz> I tam jsem byl Václave. Jó. Poctivá vojna, skoro dva roky. To už se dnes nevidí :-))
<reagovat 
pepiino (Občasný) - 15.5.2006 > Pobavilo vydatně :)
<reagovat 
 back (Občasný) - 15.5.2006 > pepiino> Jsem rád. Dík za návštěvu. :-))
<reagovat 
trew (Občasný) - 18.5.2006 >
Body: 4
Doporučil 
<reagovat 
Vihar (Občasný) - 22.5.2006 > ČSA - Československé Aerolinie
ČSLA - Československá Lidová Armáda

(nějak vám vypadlo L vojáku... máte snad něco proti lidově demokratickému zřízení naší branné moci?!)


..tuhle na podzim jsem šel přes sherwood (park u Hlavního nádraží v Praze) a kus od chodníku nedbale kryta bezlistým křovím tam dřepěla nešťastná a velmi pohledná mladá slečna, co nedoběhla, a evidentně jí bylo dost zle a neměla se ani čím utřít.. bylo mi jí dost líto, jenže jak jí podat balíček kapesníků, abych nevypadal jako úchyl?

<reagovat 
 back (Občasný) - 22.5.2006 > Vihar> :-)))) Ano. Já vím, jak jí bylo :-))) Pokud byla slečna pohledná, šel bych do toho. S příslibem romantické noci :--)) sraněromantické noci
<reagovat 
Vihar (Občasný) - 22.5.2006 > No, myslím, že by nabízenou postel a několik loků horkých tekutin do těla jistě uvítala, a z nabídnuté živočišnosti by nejvíc ocenila živočišné uhlí..

bylo jí tak sedmnáct, dvacet, víc ne. Pohledná byla velmi. ..a neměla se ani do čeho převlíknout, chuděrka.. nabídl bych jí rytířsky i svoje slipy na převlečení do čistého, kdybych ňáký měl :o)

<reagovat 
 back (Občasný) - 22.5.2006 > Vihar> To jsou zážitky pro dobrodružstvíchtivé duše nás psavců :-))
<reagovat 
básnířka prašivá (Občasný) - 11.7.2006 >
Body: 5
<reagovat 
Lhostej (Občasný) - 13.8.2006 > povedený
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter