Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Nový Shakespeare?
Autor: R t y O r t e l (Občasný) - publikováno 14.5.2006 (16:51:26)

undefined

 

Až se Vrathněv a  Fabiola budou stékat ke stolu, budou hodiny právě rodit dvojku. Fabiola je bývalá manekýna, krajina tříselná, jejíž ladění vařilo vodu k odpoledni. Domácí papoušek Tuf povzdechl: „Kdybych jen uměl hrát na housle, řekl bych vám vůni přítomného stesku.“ Na schodech byla dutá chůze míče…Vrathněv se opřel o stěnu, v ruce mísu s dlaní, která si bědně zvykala na slepotu. A Fabiola stříbřila růžím květy…

 

---

 

„Zajímavé představení“, řekla Rut. Rut, zabývající se studiem mechorostů, uctívaná brioložka, vonící mořem po dešti. V šatně si vyzvedla své mechy a druhý den jí ubili holohlaví…

      Představení navštívil i pan ing. Fučík. Byl to fetišista. Ještě než ho pojedla tramvaj, přednesl o svém divošství.

      Zcela vpravo bratři Pajdošákovi. Oba studenti literatury. Dopisovali konec rozehrané hry. „Kdyby slečna nerodila, už bychom se dobrali katastrofy. Kdo že se to v zákulisí narodil? Nový Shakespeare?“. Zmateni, byli oba vyvedeni…

 

---

 

A Fabiola stříbřila růžím květy. Porodila zdravé…z nichž jedno dospělo a bylo ubito holohlavými. Podivný syn, zemřel v tramvaji na infarkt a dvojčata stojí pohoršena před divadlem. Momentálně spokojeni.

 

Opona padá.



Poznámky k tomuto příspěvku
Natasha_ (Občasný) - 14.5.2006 > Hmmm, Tys tu měl prve to vepřové divadlo...
Nu, nějak mi to přijde spíš jako pokus než jako dílo. Je-li to pokus na čtenáři, pak coby čtenář třepu hlavou a tvrdím, že toto lze špulit rychlostí jednoho díla za pět minut v libovolné denní době.

Je-li to pokus na autorovi, budiž.
<reagovat 
trew (Občasný) - 14.5.2006 >
Body: 1
<reagovat 
Šílená svině (Občasný) - 15.5.2006 >
Body: 3
<reagovat 
Emmet_RAY (Občasný) - 16.5.2006 > nic k tomu nenapíšu, přece jen jsem před hodinkou vstával, ale jistým způsobem se mi to dost líbí, byť tomu chybí silnější vnitřek

4-5
Body: 5
<reagovat 
zirael (Občasný) - 18.5.2006 >
Body: 3
<reagovat 
MarMag (Občasný) - 19.5.2006 > silnější vnitřek? kdyby mi to, co bylo obsaženo v tomhle kousku řekl celý román, tak by to byla dobrá knížka a navíc je tam opět spousta krásných obrazů k zamyšlení :)
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter