Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 3.10.
Bohumil
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Muž který si hrál na Boha
Autor: Rony Rubinek (Občasný) - smazáno


Emmet_RAY (Občasný) - 19.6.2006 > Mno, zlepšila – já myslím, že ke zlepšení došlo dřív a teď si udržuješ svou laťku. Ale ten jazyk je trochu čistčí, je dobře, žes docela zjednodušila styl vyprávění, nejsou tam žádné krkolomné konstrukce.br />
Co se týče návaznosti dojmu změny jazyka spolu se změnou žánru – je to logické. Horor bývá často vnímán jako jeden z „pokleslejších“ žánrů, čtenář mnohdy očekává jistou bulvárnost a autor při psaní toto očekávání mnohdy nevědomky naplňuje. Quotidiana zmínila C. Barkera, právě toho by bylo fajn si pro zajímavost přečíst, protože on jde poněkud odlišnou cestou. Je to úplně jiná (umělecky vyšší) liga než třeba ten King. Jinak stále platí Peter Straub, méně známý Kingův předchůdce, King od něj převzal dost věcí, vlastně ho slušně vykradl :-) Ale napsal to lépe, Straub nebyl tak dobrý spisovatel, občas mu něco uteklo (tak jako občas uteče tobě), takže ze studijních důvodů je zajímavé, pokud má člověk načteného Kinga, přečíst i něco od Strauba a porovnat to – uvědomit si, co Straub, narozdíl od Kinga, dělá špatně a díky tomu se ve vlastní tvorbě takových chyb vyvarovat.

Ale jinak si nemyslím, že bys potřebovala něco studovat, jak už jsem ti říkal dříve, vypsala ses do úrovně, která už je publikovatelná, obzvlášť pro žánr, kterému se věnuješ nejvíce. Takže teď už spíš záleží na tom, jaký jsi perfekcionista – jestli ti to takhle stačí, nebo chceš mířit někam výš. Ale pokud jsi ještě nezačala nic řešit přes nakladatelství, tak už by bylo na čase začít, škoda, mít tohle jenom v „šuplíku“. No a jinak určitě zkus i něco poslat třeba do Ikarie (pokud ještě vychází) – asi jeden z mála českých časopisů, který občas otiskne i hororovou povídku.

Jinak konkrétně k tomuto tvému textu: jsou tam drobné chyby a překlepy, což je škoda, obzvlášť, když jde o věci takového rázu, které opraví i Word.
Klady už byly zmiňovány, především postava Hanky je živá a dostatečně zajímavá, bohužel je ale jedinou postavou, o které se to dá říci, mužské postavy míváváš plytší. Jinak umíš vymyslet dobrý příběh, zápletku i s dobrou pointou, bohužel k té se mnohdy dostáváš docel toporně – i zde – viz ono policejní obvinění. A to je škoda. Jinak nemám námitek.

Body: 5
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Emmet_RAY
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter