Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 2.10.
Olívie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Muž který si hrál na Boha
Autor: Rony Rubinek (Občasný) - smazáno


 Rony Rubinek (Občasný) - 17.6.2006 > DondedoG> 

Ahoj, předně dík, vždycky s tebou ráda diskutuji:-))Ne, není to ironie, je fajn, že si to můžem spolu probrat a prodebatovat.- Tak já zkusim obhajobu:

Kolem nás nepoletuje DNA:-))Nejprve bylo RNA, to na sebe navázalo cukry, bílkoviny atp, vznikly makromolekuly, DNA a život následně se odvinul od toho-sorry stavbu věty, dělam palačinky a konejšim dfítě a do toho ti odepisuju:-((

Takže osudi mohou být hmotní, proč by ne, to zvolený žánr sci-fi(horror, jestli chceš) myslím nijak neruší. Jinak z pozice ženy poražené autem- tu mohl vidět, řidiče těžko. Ostatně nebylo proč to tam vysvětlovat polopaticky, je tam zmínka o tom, že tu byly už dávno před námi, prostě někde mezičlánek vývoje. Je otázkou, co my nazýváme osudem a o tom ta povídka taky je.Je tam i zmínka o tom, co je přitahuje, aura, energie člověka..   jinak jsem nechala na čtenáři, ať si sám popřemýšlí o tom, co se v mozku takto "postiženého" jedince děje, můj hrdina nebyl žádný vědec, ale am,atér a to mi nahrálo. o tom, jestli geny a osud mají něco společného by se dalo debatovat.  (palačinky připáleny, ale stihla jsem i nakojit:-))

Jak je spatřil? No to tam máš taky. prostě je možný, že jen viděl co vidět chtěl a žádní osudi neexistovali, anebo prostě byli a jeho osud byl je spatřit. Jakom trojrozměrný vidění, to se jednou naučíš a pak už to prostě umíš. Ale i paranoidní schizofrenie se takhle projevuje.Každopádně je to založeno na labilním ne moc inteligentním hrdinovi, kterýmu z nějakýho důvodu švihlo a viděl co viděl, měl trochu štěstí a podařilo se mu pochytat to, čemu věřil, že je osud.. Výsledek nevyšel slavně, pokud kdy osud existoval, dostihl právě jeho.Proto se jeho příběh prolíná s Haničkou, kterou potkává,ignoruje tato znamení a nakonec ten rádobyvtip(já vim, že je suchej) tkví v tom, že pokud nějaký osud kdy byl, tak právě tohle je jeho projev. Nakonec ho zavřou za vraždu, což by mělo naznačit, že zřejmě musel tý svý bývalý ženě trochu pomoct a musely proti němu najít důkazy, čili žádná medůza. Tak v podstatě docházím k pointě:-))), že to, co viděl, vlastně nebylo, ale nakonec stejně něco existovat musí, jinak by neskončil tak, jak skončil:-))Já se fakt omlouvam jak jsem to napsala, mam teď honičku koupání a tak, doufam, že to neni moc zmatený,  musim frčet k miminu, ale stavím se ještě pro tvou reakci, zatim čau. Jo a řada XY  je schválně aby to znělo vědecky, to máš pravdu:-)


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Rony Rubinek
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter