Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 3.7.
Radomír
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Muž který si hrál na Boha
Autor: Rony Rubinek (Občasný) - smazáno


 Rony Rubinek (Občasný) - 17.6.2006 > DondedoG> 

Ne v pohodě, já si nemyslim, že bys byl hnidopich, jsem za to ráda a vážim si tvé pozornosti.

Ta věta, já neměla moc čas, to bylo jak jsi psal, že tu ženu ovlivnil osud a toho muže musel přece taky, vnuknout mu, aby ji přejel, to se samozřejmě stalo, ale já to psala z pozice pozorovatele Michaela, který sledoval ji, ne jeho.

Pokud jsou hmotní, tak prostě jsou, nemusí tam být vysvětleno proč, osu buď prostě je a nebo neni nic. Proč a jak nikdo neví, ani já ne:-)

Jo, DNa byla dřív než my, utvořila nějaký řetězce a ty se pak rozvíjely dál, taky tomu moc neholduju, ale tak nějak ve zkratce a velmi zjednodušeně to údajně melo být. ještě je názor, že i tento prvopočátek mohl zapříčinit bůh, nebo nějaká vyšší bytost, čert ví:-)

Ne, osud není aura ani energie, je to "něco". Naší aurou jsou přitahováni. Energií taktéž. Ta je spjata s emocemi. Někteří lidé údajně vyzařují auru dle svých emocí a dle svého založení, povahy.

 No s Hankou(říkala jsem, že jsem to formulovala mizerně-nebyl čas se soustředit, prostě stres) Oni se potkali, oběma to připadalo zvláštní, nijak oslnivé znamení, pravda, ale prostě to tak bylo a osud, který jeho dostihl-tj. skončil ve vězení, zapříčinil to, že i Hanka získala ten svůj, to, co jí bylo souzeno. Anebo to byla jen náhoda a Michael neviděl nic, jen mu přeskočilo a žil fikcí, která pro něj byla přijatelná. Osudi měli být osudem, kterému uvěřil, leč pakliže to byl cvok, byla vlastně všechno jeho představa a to něco, skutečný osud, ho buď skutečně dostihl, anebo měl smůlu a stalo se něco, co si zapříčinil sám:-)

Že máme v genech osud? To jsem řekla? Že geny mají vliv na náš osud, tak bych to formulovala. každý jsme nějak geneticky vybavený, geny určují náš vzhled, zdravotní předpoklady, povahu..a to všechno nás utváří a tím vlastně už v děloze předurčuje k tomu, jací budeme. A tím, jací jsme, si podle mého mínění , tak trochu ten osud utváříme sami. Znáš dobře to pořekadlo: "máš co jsi chtěl." Mnohdy si člověk zapříčíní i to, co vlastně nechce(znám dle sebe, ale nemluvím teď o svých dětech:-))))

Jo, palačinky jsem nějak splichtila, byl to boj, mimino řvalo, malá chtěla palačinku, no taková normální rodinná idyla:-)))


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Rony Rubinek
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter