Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Liběna z kolekce HLAVY
Autor: Akir (Občasný) - publikováno 7.11.2001 (00:29:03)
další v kolekci>


Poznámky k tomuto příspěvku
Cavalera (Občasný) - 7.11.2001 > jhv
Body: 5
<reagovat 
Tynic (Občasný) - 7.11.2001 > To je jak reklama na Strepsils :o))))))) Pálí vás v krku ??? :o))))

Co to tam je dole k čertu za šmouhy ???
Body: 1
<reagovat 
Lucie (Občasný,Redaktor) - 7.11.2001 > Jakoby si právě uštípla hlavu:(
<reagovat 
Oclee (Občasný) - 7.11.2001 > Tak tedy opravdu nic moc...
<reagovat 
danniel (Občasný) - 7.11.2001 > mene je nekdy vice, procez 4 z 5 totemistu doporucuji: davej sem treba jen jednu fotku tydne, ale dej si praci s vyberem motivu, zaberem, zpracovanim, atd.....
<reagovat 
Cavalera (Občasný) - 7.11.2001 > tak tady je to hustý .... :-))))

danniel .. cha chááá .. no to je skvělý .. nemá autor náhodou udělat ve svém bydlišti napřed referendum o tom co sem může dát, aby to bylo pro pány a dámy z Totemu dosti dobré? ... jéééééé tralaláááá .... že nejste takhle kritický taky jinde:-)))))
<reagovat 
Lucie (Občasný,Redaktor) - 8.11.2001 > Cavalera: ale danniel to tak přece nemyslel!! Podle mě sem akir taky dává jednu fotku za druhou a zkouší, co to dá... bylo by asi lepší, aby víc zvažoval, jak je co dobrý a soudnějc vybíral to lepší. Ale k tomu přirozeně dojde později. Nejde tu přece o to, co je pro nás z totemu dobré!!! Sme tu rádi za každou fotku, za každýho novýho přispěvatele.
<reagovat 
Cavalera (Občasný) - 8.11.2001 > Lucko: ... třeba tím vším co sem dává, se učí ... jednak mu občas někdo řekne co je blbě a co dobře a učí se i jekémusi oecnému vkusu, když to řeknu "vulgárně" .... nechává selekci dobrý/špatný na kritizujících ..nikoli na sobě ... a nebo se mu to dle jeho vkusu líbí natolik že si myslí, že to osloví i ostatní ... a opět ta zpězná vazba ... jakousi základní selekci dělá každý .. ale proč se snažit zde vybírat jen to naprosto suoer ... proč sem dávat fotku ze sta? ... na super fotce, která se na dvaceti vybouchanejch filmech povede každýmu se nic nedozví ... na těch , dobrých, průměrných a horších ano ... připomínku "4 z 5-ti" ... beru jako projev poněkud arogantní ... ikdyž jí možná chápu příliš vyhraněně a nemusí být tak myšlena ....
<reagovat 
 danniel (Občasný) - 8.11.2001 > Cavalera> Cavalera 8.11.: a cim se me doporuceni aby lepe zvazoval lisi od jinych kritik? samozrejme muzu kritizovat technicke zpracovani, volbu motivu a buh vi co jeste, ale vzhledem k tomu, ze to uz reklo na Akirovi fotky hodne lidi prede mnou, tak by to bylo zbytecny, mam za to, ze ted je prave ta chvile v tom "uceni" jak rikas postoupit k dalsi lekci - "lekce c.2 sebekritika", protoze me osobne (tedy ne ctyrem z peti) pripada ze Akir proste nedela cit.: "jakousi základní selekci"
A pokud ti "4 z 5" pripada arogantni tak mame asi jiny smysl pro humor nebo jen nesledujes reklamy v TV :-)
<reagovat 
Cavalera (Občasný) - 8.11.2001 > :-)) .. fajn dobře:-) ... stejně ... fotek ti zas tolik není a rád se koukám na každou:-)))) ... no máš pravdu danny ... přebral jsem si to prve možná až příliš po svém:-)) ...
<reagovat 
Akir (Občasný) - 8.11.2001 > Děkuji všem za názor.
při zpětném pohledu tam tu "reklamuů a "ustřižení" vidím :-) Je to z větší serie (Lidé na K. mostě a BridgeBand)a tahle se mi zdála s nějakým výrazem.
Dole ta "čmouha" - to je prostě kus někoho? Holt není to studiová fotka.
<reagovat 
sinah (Občasný) - 8.11.2001 > Ono je nejhorší s digitálem jen tak cvakat.--cosi vlevo dole, kdosi v pozadí. Někdy je méně(i fotek) více, no skoro vždycky
Body: 1
<reagovat 
 Akir (Občasný) - 8.11.2001 > sinah> Až budu vybírat na výstavu určitě tam bude jen jedna fotka. Tady si myslím, že je prostor pro menší sebecenzuru, ale aspoň člověk zjistí názory jiných.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
(1) 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter