Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Co? Kdy? Kde?
 > Co? Kdy? Kde?
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
Americký kazatel varuje...
Autor: Puppo (Občasný) - publikováno 26.3.2000 (23:03:42), v časopise 27.3.2000
"Zapomeňte na viry a zlomyslná "kousnutí" vašeho PC zrovna ve chvíli, kdy se chystáte uložit svou několikahodinovou práci. Skutečná hrozba dnešních dní je daleko více zákeřná! Váš domácí počítač totiž může být sídlem ďábla a vaše rodina jeho prostřednictvím snadno může podlehnout zlým mocnostem," uvádí Weekly World News.

"Zatímco nám dnešní počítačový věk přináší další a další vymoženosti, otevírají se jejich prostřednictvím dveře ďáblovi a jeho pomocníkům, kteří mohou vstoupit do naší duše a zcela jí ovládnout," cituje se dále z připravované knihy reverenda Jima Peasbora - The Devil in the Machine (Ďábel ve stroji).

"Démoni jsou schopni ovládnout všechno co má mozek od kuřete až po lidskou bytost a dnešní moderní "myslící" stroje mají dostatek kapacity na to, aby mohly být sídlem Satana a zlých duchů," pokračuje dále reverend Peasboro. Rozhodující je v tomto případě disková kapacita. "Pouze osobní počítače vyrobené po roce 1985 mohou na svém disku uchovávat zlo," dodává.

Georgijský duchovní dále uvádí, že si tento problém začal uvědomovat prostřednictvím svých "oveček". "Zjistil jsem, že mnoho členů mého sboru přechází pod nadvládu zla, kdykoliv pracují se svým počítačem," řekl.

"Slušní, šťastně ženatí muži podléhají svodům pornografických stránek a začínají vést nevázaný život."

"Ženy v domácnosti, které nikdy nepustily do své mysli cokoliv nečistého po vstupu na chat promlouvají tak sprostě a smyslně jako nikdy předtím."

"Jedna žena se mi dokonce přiznala, že když je u počítače, cítí se jako kdyby za ní jednal někdo jiný!"

Peasboro dále uvádí, že má dokonce i osobní zkušenost se svým farním počítačem. K jeho velké hrůze začal zdejší počítač samovolně "mluvit" a otevřeně se mu posmívat. Na monitoru se objevilo: "Kazateli, jste slaboch a váš bůžek je zatracený lhář!"

"Poté se počítač "zbláznil" a začal tisknout podivné znaky, které vypadaly jako obyčejná snůška nesmyslů," pokračuje.

"Později jsem se s tímto textem obrátil na odborníka na mrtvé jazyky, který zjistil, že se jedná o popis obscéností napsaný 2800 let starým mezopotámským dialektem."

Kazatel se domnívá, že pod vlivem ďábla a jiných zlých duchů může být v současnosti jeden z deseti počítačů v Americe. Zároveň připojuje radu: "Pokud tušíte, že váš počítač by mohl být jedním z deseti, konzultujte to s vaším duchovním a jestliže je vaše PC ještě v záruce, obraťte se na prodejce. Technici mohou vyměnit pevný disk a znovu nainstalovat programové vybavení, čímž vás zlého ducha zbaví."

Jak jsme na tom my v České republice už se ve zprávě neuvádí. Domnívám se však, že bychom u našich prodejců počítačů s podobným požadavkem jen těžko uspěli. Jen si to představte, tvrdit někomu, že je váš počítač sídlem ďábla a chcete ho proto reklamovat!

Zdá se to celé podivné, ale možná, že na tom přeci něco je, neboť systém jedné nejmenované americké firmy se prostě jinak než "dílo ďáblovo" nazvat nedá... :-)

(Zdroj: The Register)


Poznámky k tomuto příspěvku
Čtenář - 15.6.2000 >
Body: 5
<reagovat 
Čtenář - 18.7.2000 >
Body: 1
<reagovat 
Smíšek (Občasný) - 27.7.2000 >
Body: 1
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Nepublikovat mimo Totem.cz  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter