Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 18.4.
Valérie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Jsem Vinetou, načelník Apačů :) z kolekce Vodní živel
Autor: carper (Občasný) - publikováno 27.5.2006 (08:40:45)

undefined

 

undefined

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
mmiiaa (Občasný) - 27.5.2006 > na mě až moc kontrastu:(..
<reagovat 
Strážce_majáku (Občasný) - 27.5.2006 > První je moc statická, druhá je lepší.
<reagovat 
Mishela (Občasný) - 27.5.2006 > Amaka sůůůůů Makata Hůůůů ... No .. Pokud jde o to focení běžnou zrcadlovkou nebylo by možná od věci najit si nějake fotografické zazemi a vyvolavat si je sám... Bo esli Vám to takto przní tak je to celkem škoda...
<reagovat 
 tomv (Občasný) - 27.5.2006 > Mishela> Což o to, když fotíme černobíle, tak většinou na monochromatickej materiál (Kodak BW400CN, teď budeme testovat ekvivalent od Fuji), kterej je volatelnej normálně C-41kou, takže to dokáže bez problémů vyvolat každej minilab. Průšvih je u klasickýho stříbra, protože tady v Budějicích to vyvolávají jenom na jednom místě a když jim tam dáš film typu Foma, tak s tím zacházej jak prasata a když jim tam dáš něco jako Kodak 400TX (tahle fotka, např.), tak na to koukaj jako by v životě neviděli moderní ČB film a při té příležitosti to vyvolávání zprzní. A než se s tím s*át doma, tak je to jednodušší řešit bezbolestnou cestou monochrom + minilab.
<reagovat 
 carper (Občasný) - 28.5.2006 > Mishela> Bohuzel na koleji nenajdu dost mista na vytvoreni vlastni fotolaboratore, jinak bych se do toho radeji pustil sam, protoze to co mi s tim udelali je opravdu trosku moc ;)
<reagovat 
 Mishela (Občasný) - 29.5.2006 > carper> 

No myslím že by bylo nejspis vyhodnejsi porozhlidnout se po nejakem fotokurzu.Nejde ani tak o organizovane focení jako vyvolávání... Alespon kamarádi to tak řeší. Malokdo si může dovolit přeměnit koupelnu na mysteriozní Lab 007 :)))


<reagovat 
 carper (Občasný) - 29.5.2006 > Mishela> Kurz mam zasebou, meli jsme to ve skole jako poviny predmet. Takze jak oto ze bych to neumel neni problem, problem je opravdu jen v tom miste...
<reagovat 
g morr (Občasný) - 9.7.2006 > Tvá kanoe bude, vole, děravá jak ústa staré ženy.
<reagovat 
carper (Občasný) - 27.5.2006 >

prevolanej film

 

hold mi to znicili v labu :-/


<reagovat 
 zombux (Občasný) - 27.5.2006 > TheThing> jistěže
<reagovat 
 zombux (Občasný) - 27.5.2006 > TheThing> no, holt musíš kupovat filmy (rozumně kvalitní film stojí cca 100-120Kč), a náklady na vyvolání (my nosíme filmy do Kodaku, vyvolání+nastříhání negativu+sken na CD+index 80Kč).
<reagovat 
 agovirin (Občasný) - 27.5.2006 > TheThing> to už si kup rovnou středoformát, teď sem viděl Mamču 645 za 9000,- i shranolem a gripem
<reagovat 
 Strážce_majáku (Občasný) - 27.5.2006 > zombux> Lepší čb Inford i 150, vyvolání tak 25-30 Kč (hlavně vývojka a destilka), sken zdarma, ale investice 10 tis. do filmovýho skeneru ... třeba.
<reagovat 
 zombux (Občasný) - 27.5.2006 > Strážce_majáku> no jasně, tam už to vyjde celkem nastejno. novej skener je spíš k 20 tisícům než 10
<reagovat 
 agovirin (Občasný) - 27.5.2006 > TheThing> paladix.cz, fotoaparát.cz atd... atd.
<reagovat 
 stínostín (Občasný) - 15.9.2006 > TheThing> neblbni! kup si dobrou digitální zrcadlovku a vůbec nevražej prachy do analogu! nejlevnejší s dobrou kvalitou je třeba Nikon D 50 dá se ted koupit kolem 17 tisíc i s dobrým objektivem někde davaj ještě i 200 teleobjektiv za super prachy...
<reagovat 
 carper (Občasný) - 15.9.2006 > stín mrtvých> 

Digitalni zrcadlovka s objektivem za 17k je podezrele levna... dany setovy objektiv je adekvatne shitozni....

Ted jsem sveho filmoveho mazlika rozsiril o objektiv Tokina ze svetelnosti 2,8 v celem rozsahu zoomu o ohniskove vzdalenosti 28-80. Objektiv stoji lidovych 10k. Tak co asi davaj k tomu digitalu


<reagovat 
stínostín (Občasný) - 15.9.2006 > Budeš se divit Nikon dává celkem dobré sklo, ale je jasné že ten seták není zadnej zazrak taky jsem si koupil Canon EOS 350 D a setak jsem zahodil a koupil Sigmu za 12500 18-200 mnm
<reagovat 
 carper (Občasný) - 16.9.2006 > stín mrtvých> vim jake nikon dava setove objektivy...
jsem vlastnik fotoaparatu Nikon F75
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter