Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 4.6.
Dalibor
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí O depresi z kolekce Máminy moudrosti
Autor: Lian (Občasný) - publikováno 14.11.2001 (00:25:28)
další>


Buchtís (Občasný) - 15.11.2001 > Já si naopak myslím, že většina depresí pochází z vlivu vnějšího světa. Stačí si uvědomit kolik hajzlů s tebou společně žije na týhle malinký přeplněný planetce, jaký pokkroucený hodnoty vyznávaj, žijou na úkor slušnejch lidí a ty s tim nemůžeš nic udělat, nemůžeš nikam pryč, až do konce života budeš připoutanej k povrchu koule o poloměru asi 6378km. V naprosto bezvýznamný části vesmíru, na naprosto bezvýznamným kusu šutru. Zmar beznaděj malost nicota. Bahno je všude kolem nás. Ne každej ho chce ale vidět. Je snazší si namlouvat že je všechno fajn. Každej den se těma sračkama brodíme, všem nám vadí, ale nikdo je nechce uklidit, ani já ne. Nejradši kdyby samy zmizelo. To bysme ale museli zmizet taky. Jen se koukni kolem sebe kam to Pán TVORSTVA za ty 4 miliony let dopracoval - AIDS, telenovely, keep smiling, Kalašnikov, heil Hitler, budovy s nápisem sprchy, ve kterejch žádný sprchy nebyly, hromadně rozeslat trošku bílýho prášku v obálce, ať je prdel, nervovej plyn do metra, ať si lidi kapku popláčou, jen tak, z nudy, někoho zmlátit do krve, ať si vybijem adrenalin. Že bysme měli trochu omezit vypouštění CO2 a jinejch sraček do atmosféry? Vždyť by to zpomalilo naší ekonomiku! Nasrat! A že kvůli tomu za 50let možná někdo pochcípá? Nezájem, to už tu my stejně nebudem. Ať si s tim poradí sami. A to, že na někoho padne jednou za čas deprese považuju za naprosto přirozený. Copak tys to nikdy nezažil? Podle mě má bahno v duši ten komu to přijde normální. Hmm, myslim že na mě jde zase deprese, ale chyba bude nejspíš v mý bahnem zanesený duši. Asi žiju v sebeklamu...
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Buchtís
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
1 (2) 3 5
   další
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter