Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 25.4.
Marek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
pokoj
Autor: Ondrej Kern (Občasný) - publikováno 10.6.2006 (12:33:27)
Obraz se mlčky předpokládá
klíčem a rukou.
Pláž nad dveřmi roztíná rám.

Bezvětří, lanoví šály, kotvící skříň.

Odtud děj: pravidla uliček. Za replikou
před zrcadlem přichází na scénu ramínka,
za hladkým ramenem se krajinám nedaří
rozvolnit svůj kraj.
Jiná scéna: čtverec mraku odráží
směr holubů v množině letu.
Další: přicházíš.

Muškáty na nočním stolku a polštáři
přetékají do slepé ulice.
Toneme v pasáži.


Poznámky k tomuto příspěvku
Prvnístředavžití (Občasný) - 10.6.2006 >
Body: 3
<reagovat 
defekt (Občasný) - 10.6.2006 > mne sa to zdá dobré.
Body: 5
<reagovat 
ondřej (Občasný) - 10.6.2006 > ten přede mnou je chytrej jako Šalamounovo hovno. "líčem a rukou"se mi líbí.
Body: 5
<reagovat 
 Prvnístředavžití (Občasný) - 10.6.2006 > hegel> Můj subjektivní pocit. Proč urážíš a chováš se jako lůzr? Neb zřejmě lůzrem jseš.
<reagovat 
tahar (Občasný) - 10.6.2006 >
Body: 4
Doporučil 
<reagovat 
Šílená svině (Občasný) - 11.6.2006 > ¨příliš abstraktna, s průsečíkem lásky v pasáži
Body: 3
<reagovat 
Raimund (Občasný) - 11.6.2006 > Někde jsou obrazy míst naskládány vedle sebe vzbuzujíce  místopisný chaos - poslední sloka.I když by výraz " jiná scéna " mohl být vodítkem.Ano, chvílemi jako bys budoval návaznosti a vzápětí je rušil.Samozřejmě jsem se svojí tvorbou ten poslední, kdo to může vytýkat.
Body: 4
Doporučil 
<reagovat 
šedé (Občasný,Šéfredaktor) - 12.6.2006 > Podobný dojem jako Raimund...jen nemyslím, že by to bylo na závadu. Oceňuji hlavně nevšední (až surrealistické) obrazy...nápaditost obratů a ucelenou atmosferu.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Naty (Občasný,Redaktor) - 13.6.2006 > Nějak mi nesedna hříčka s raminky a ramenem, a krajinami a krajem. Ataky poslední verř. Jinak viz šedé.
<reagovat 
vikinga (Občasný) - 14.6.2006 > Jinak autorovi, báseň je povedená. Ve mně - možná dost mylně - vyvolává asociace nějakého stereotypu vztahu odehrávajícího se v jedné místnosti nebo v maličkém bytě. Ale jsou to jen asociace, které tě možná ani nezajímají:-)))


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Ondrej Kern (Občasný) - 16.6.2006 > Vikinga> Asociace mě zajímají velice, protože báseň se u jiných chová jinak než u mě. Měla někam směřovat a měla dostat tvar, který tomu odpovídá. Tvá asociace mě potěšila, protože skutečně popisuje vztah částečně stereotypní, jaký najdeš v "pokojích" téměř kohokoli, jde ale spíš o vztah "osoba a pokoj". Ď
<reagovat 
Prvnístředavžití (Občasný) - 10.6.2006 > Obraz se mlčky předpokládá
klíčem a rukou.

To je prvoplánová hloupost.

Vypsal ses z pocitu, chtělo by to nechat uležet, otesat.
<reagovat 
 Ondrej Kern (Občasný) - 10.6.2006 > Prvnístředavžití> na kritiku by se možná němělo odpovídat kriticky, ale! podle všeho to vypadá, že to ty sis to pouze prvoplánově přečetl. Klidně na sebe jako na kritika můžeš klást větší nároky, to je tu dovoleno.
Víš co to znamená "předpokládat"?
A nevypsal ses ty z pocitu?

Tolik na mou obranu. Myslím, že to bohatě stačí.
<reagovat 
 Ondrej Kern (Občasný) - 10.6.2006 > Prvnístředavžití> Prosim Tě, hlavně se nenamáhej s odpovědí. Díval jsem se na tvoje poslední kritiky a domnívám se, že tvoje základní zábava je škodit. Takže si to nech pro sebe.
<reagovat 
 Prvnístředavžití (Občasný) - 10.6.2006 > Ondrej Kern> Neškodím. Pouze píšu pod dílka své subjektivní kritiky. Budeš se divit, ale pokud zaujme, dám 5 D. Až napíšeš něco dobrého, dám 5 D i tobě. Příště si pod dílko napiš - příjmám jen pozitivní kritiky, pokud se Ti nelíbí, nic nepiš a jdi dál. To je ubohé chování, ale zřejmě Ti není cizí.
<reagovat 
 vikinga (Občasný) - 14.6.2006 > Prvnístředavžití> Hm, zvláštní, mně jsi psal, že si na 5D a podobně zásadně nehraješ.... ale nic proti, ostatně můj názor na své kritiky také znáš:-))), to jen že mě to tady tak napadlo, když jsem četla to "subjektivno", které z tebe vypadlo.

<reagovat 
 Ondrej Kern (Občasný) - 10.6.2006 > Prvnístředavžití> A to je právě ono, negativní nebo pozitivní kritika mě zajímá moc, nikoli ovšem takové výrony jako "subjektivní kritika". A to je právě to, čím škodíš. Tvé ubohé chování spočívá v té drobnosti, že o tom nevíš. A opět usvědčuješ sám sebe (viz koláč a drobky)... je mi tě trochu líto.
Asi si myslíš, že když máš "subjektivní názor", je to kritika, nebo dokonce argument. Bohužel nejsi sám, kdo si to myslí, ale zaklínadlo "je to můj subjektivní názor" je asi tak relevantní, jako když se řeší kanalizace a ty budeš prosazovat, aby se trubky natřely na modro. Potud platnost subjektivního názoru.

Možná jsi to nepochopil, ale chci ti tím říct, že taková kritika, kterou zhusta předvádíš, nejenom není konstruktivní kritika, pravděpodobně to není kritika vůbec. Je to plk.
Upřímě řečeno, rozhovor s tebou je jak rozprávka s komunistou nebo jehovistou - každý z nich má "svou pravdu". A ty samozřejmě taky.
<reagovat 
 Prvnístředavžití (Občasný) - 17.6.2006 > Vikinga> Nehraji. A ty nechápeš. Ach jo.
<reagovat 
kink (Občasný) - 29.6.2006 > *
Body: 5
<reagovat 
miroslawek (Občasný) - 20.10.2006 >

Chybí mi konzistence textu - lehkost, elegance, samozřejmost výrazu. Kdybych to chtěl hodně, hodně shodit, tak bych se u tohoto textu vyslovil hyperbolu, že si tou svědomitostí a pílí ty známky zajistíš. Čiší z toho upracovanost a chtěnost, ne moc, ale i málo je vždy příliš.

 

Mimochodem kritik musí být jak objektivní, tak subjektivní... vot dialektika.


<reagovat 
Kelly (Občasný) - 30.10.2006 > tahle se mi líbí... určitou kolážovitostí, asi :o)
Body: 5
<reagovat 
Kelly (Občasný) - 28.5.2008 > dneska na mě z ní dýchla dost běznaděj,,, prázdno,,, stereotyp, jak píšeš o kus výš
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter