Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 28.4.
Vlastislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
ík2
Autor: krupice (Občasný) - publikováno 15.6.2006 (00:57:33)


Poznámky k tomuto příspěvku
k3s (Občasný) - 15.6.2006 > vyzerá to na dosť rýchly skeč, ičko sa mi páci k-čko ma veľmi známu štylizáciu, 3d efekt neviem nejak sa mi nepozdáva, čo tak napísať "krupice" :-) ?
<reagovat 
skold (Občasný) - 15.6.2006 > to 3D je zcela oničem....dva písmenka nijak neohromí a nejsou taky nijak extra ....jediné, co se mi líbí je tag jináč fakt celkem oničom....
Body: 2
<reagovat 
čtenář troupak - 15.6.2006 > jak bylo receno ....3D moc zly a tyhle veci sou o nicem

<reagovat 
krupice (Občasný) - 15.6.2006 > moje sketchky nejsou zalozeny na 3D a na tom si zakladam...dekuji...
<reagovat 
krupice (Občasný) - 15.6.2006 > nu,jak jinak bych to rekl...d ne ni dulezite soustredim se na tvar a na jednoduchost tohle bylo vytvoreno naprostou nahodou asi behem tri minut...me zalezi na tvarech a na tom aby to nebylo preplacane,tak doufam ze to k preplacanosti ma daleko...
<reagovat 
čtenář troupak - 16.6.2006 > no ja bych si tou preplacanosti nebyl az tak jistej.....na to ze v tom neni lautr nic je tam car dost.....proc ty tvary nespojis v nakou myslenku nebo vtip ja porad nechapu jakej maj takovy tvary smysl.....oko nepotesi a dusi nepohladi:-)
<reagovat 
krupice (Občasný) - 16.6.2006 > neveril bys ale moje oci to potesi a duse je bez sebe

<reagovat 
 skold (Občasný) - 16.6.2006 > krupice> 

na rychlosti závisí tak max, jak nejdeš na legal .... propracovanost je vítaná ... zvláště na tomto serveru, kde podle mě nikoho nezajímá ryclost tvorby díla, ale jeho umělecká hodnota ...

 

btw : jak někomu chceš odpovědět aby to zjistil, tak zmáčkni na reagovat


<reagovat 
Lumiik (Občasný) - 19.6.2006 >

Tvary a jejich jednoduchost, budiz, ale vseobecne mam za to ze v grafiti, tak je je k videni v Cechach, je toho proste malo, je to desne slabe a ztraci to vyznam - jen pismena na zdech a a vzajemne napodobovani stylu a jen v ramci vlastniho sveta-to je mi malo. Bud vytvaret batevne prostory na plochych zdech, nebo pismena tvarovat do postav a deje, to by myskim za neco stalo.

Zde ve tvem prispevku "i", protoze pripomina ducha


<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter