Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Vtipy
 > Vtipy
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Ftip
Autor: kaulik (Občasný) - publikováno 18.11.2001 (17:59:02)
Víte proč nemůže ženská dělat kominíka?
?
Protože nenosí štěstí.


Poznámky k tomuto příspěvku
stín (Občasný) - 18.11.2001 > a tomu se jako mám smát?
<reagovat 
Buick (Občasný) - 19.11.2001 > Marjánka řiká, že ti mám dát pětku, no dobře.
<reagovat 
stín (Občasný) - 19.11.2001 > Ale - Kauliku, tak jsem si dosadila místo "ženská" "chlap" - a je to docela dobrý vtip, fakt:)
Body: 5
<reagovat 
kaulik (Občasný) - 19.11.2001 > pročto hodnodíte?, dyš sem nezaškrt hodnocení ... sem tet ftip nevymyslel, měse jenom líbil ... a dyšuš ho hodnotíte, taksi ho ohodnotím taky jakje tady na totemu dobrým zvykem
+
buicku - tak až mariánku potkáš taksi nani šáhni a chyť se za knoflík ... a pakmi napiš
olino - (1) tobych si nedovolil vůbec pomyslet žebyses mohla smát ... (2) myslíš jako takhle sesmu smála jo?: "Víte proč nemůže chlap dělat kominíka?" .......... ?


<reagovat 
kaulik (Občasný) - 19.11.2001 > toje zajímavý ... měto jedničku nedalo ... a některý autoři si sami jendičky dávat můžou ... fak zajímavý :)))
<reagovat 
stín (Občasný) - 19.11.2001 > a zkusil sis dát jedničku třeba u svý básničky s tymiánem? :)
<reagovat 
kaulik (Občasný) - 19.11.2001 > neskusil ... já sám sebe chválím jenom vduchu ... na veřejnosti to čekám vod vostatních :))
<reagovat 
blabolil (Občasný) - 19.11.2001 > Kaulíku, nemáš zašktrnuto, já jsem ženská a ani
si tam nepotřebuju dosazovat chlapa, protože
ono to bohužel sedí na spoustu ženskejch, ale
samozřejmě i chlapů, já jsem se teda u toho zasmála, ale když nemáš zašktrnuto, tak teda nebudu hodnotit, ale bernou míncí zůstává, že
se tomu budu smát celej večer.
<reagovat 
marjanka (Občasný) - 19.11.2001 > ten buick je ale lehce ovlivnitelný, že jo?;-))
Body: 5
<reagovat 
centaur (Občasný) - 19.11.2001 > hezký, absurdní, nenech se kauliku obviňovat ze šovinismu...
Body: 5
<reagovat 
kaulik (Občasný) - 20.11.2001 > :)))) chacha Buicku ... vidíš jaký tosou potvory ... ažti zase ňáká bude říkat abys něco udělal ... teřba aby sisji vzal ... takto hned udělej :)))
<reagovat 
kaulik (Občasný) - 20.11.2001 > ty Kachno ... je teoretický možný žeto může sedět i na některý chlapy ... ale nemůžu si pomoc ten ftip semi pak jeví býti celkově jaksi znehodnoceným ... ale toje můj pohled chlapskou logikou ... ale každpodádně měpotěšilo žesemtě rozesmál na celej večer :))))
<reagovat 
kaulik (Občasný) - 20.11.2001 > centure ... já nejsem vůbec šovinista ... jásem jenom ženatej :)))
<reagovat 
Buick (Občasný) - 26.11.2001 > Marjánko, já to věděl :-)))
<reagovat 
kaulik (Občasný) - 27.11.2001 > no vidiš že nenosej štěstí :)))))))
<reagovat 
čtenář Olina - 2.12.2001 > no a je to teda ve správný rubrice, kauliku?
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter