Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
čočka vdolským okem volů
Autor: born to be child (Občasný) - publikováno 1.7.2006 (14:39:58)

 

čočka vdolským okem volů

 

jsi varná

ve svitu áleje konvic

parným ránem

 

úzkou kolejí o rozchodu dvou stařen linoucí se jako vůně

pomerančového pepře

projela netopýří lillienthalova drezína Marlene

tažená roztaženými ústy plaché dívky

 

návrat k jednoduchosti



Poznámky k tomuto příspěvku
Figurka (Občasný) - 1.7.2006 > "návrat k jednoduchosti"
<reagovat 
miruna (Občasný) - 1.7.2006 >
Body: 2
<reagovat 
skold (Občasný) - 1.7.2006 >
Body: 3
<reagovat 
malcolm (Občasný) - 1.7.2006 >
Body: 4
<reagovat 
Šílená svině (Občasný) - 2.7.2006 > Zajímavé. Líbí se mi zvláště "rozchod dvou stařen" - to bych řekl, že je vel,i přesné! Vždycky když vidím u babek ty dvě tlapy na metr od sebe, tak si říkám, jak se to vůbec nahoře spojuje...(ale co se dá dělat, běží to rychle, brzy se člověk dočká a může pozorovat na sobě). Líbí se mi i drezína..Ale jako celek je to na mě tentokrát velmi zašmodrchané, neorientuji se. Ale přiznávám se, že se mi dnes nechce moc přemýšlet.
<reagovat 
 born to be child (Občasný) - 2.7.2006 > Opíječ tchýní> není to určeno k přemýšlení o napsaném..tedy myslím 8¨-)
<reagovat 
šedé (Občasný,Šéfredaktor) - 3.7.2006 >  
Doporučil 
<reagovat 
Rawen (Občasný) - 3.7.2006 > mě to nějak podezřele zasáhlo
Body: 5
<reagovat 
 born to be child (Občasný) - 3.7.2006 > Rawen> já byl dycky podezřelej..no 8¨-)
<reagovat 
frency (Občasný) - 4.7.2006 > ...taková zajímavě technicky laděná náladovka...ten stroj se mi tam líbí i jeho pohon...a jak reaguješ na jiném místě, dále nepřemýšlím.
<reagovat 
 born to be child (Občasný) - 4.7.2006 > frency> je to obraz kochací 8¨-)
<reagovat 
tahar (Občasný) - 7.7.2006 > Výbornej nesmysl.
Body: 4
<reagovat 
Kelly (Občasný) - 10.7.2006 > ano, rozchod dvou stařen je výborný!
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 born to be child (Občasný) - 10.7.2006 > Kelly> ano!!! jde skutečně o rozchod dvou stařen! 8¨-)))
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 10.7.2006 > born to be child> když se dvě rozcházejí, třetí... co? ...se setne v nekonečnu :o)
<reagovat 
Barča (Občasný) - 11.7.2006 > Tenhle poetickej surrealismus mě přímo nadchl ! Nějak k tomu asi tíhnu .... Ale je to úžasně nápadité i v té zkratce ....

Tady opravdu nemám co vytknout, vzalo mě to.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 born to be child (Občasný) - 11.7.2006 > Barča> ano..mám tento svůj styl také nejraději..strašně mě baví 8¨-))
a ten název ..psal jsem to u oběda..udělal jsem si volské oko..a pak ho zasypal čočkou..a to mě inspirovalo 8¨-))
<reagovat 
 Barča (Občasný) - 11.7.2006 > born to be child>  Děláš mi chutě ! Já volské oko někdy posypu strouhankou, pak ho otočím a zase posypu strouhankou --- a mám řízek !

Na téma vaření --- to by bylo básní !
<reagovat 
 born to be child (Občasný) - 11.7.2006 > Barča> to schválně někdy zkusím 8¨-))
<reagovat 
ztratila (Občasný) - 12.7.2006 > pěkný.
Doporučil 
<reagovat 
Leodegrance (Občasný) - 13.7.2006 >
Body: 4
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter