Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 26.4.
Oto
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Zpátky ke kořenům
Autor: mIREZ (Občasný) - publikováno 3.7.2006 (22:34:09)
Návrat ke kořenům = k přírodě...


Poznámky k tomuto příspěvku
TomasW (Občasný) - 3.7.2006 > pěkné... líbí.. .jen trochu to nebe v tmavích částích...
Body: 5
<reagovat 
mIREZ (Občasný) - 3.7.2006 > dost znacne sa tu prajavila kompresia, musim dat na to pozor :-( vdaka za upozornenie. :)
<reagovat 
Figurka (Občasný) - 3.7.2006 >

No comment :D


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
seth (Občasný) - 4.7.2006 >
Body: 5
<reagovat 
eMBlue (Občasný) - 4.7.2006 > Jo, skvělá atmoška.-) Jen vpravo hodně tmavé...
Body: 5
<reagovat 
Mira (Občasný) - 4.7.2006 > líbí se mi to hodně ...akorát trochu kvalitka .....
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
mIREZ (Občasný) - 4.7.2006 > seth: aha diky - ako novemu clenovi mi to tu pridada dost chaoticke na prvy pohlad, ale uz sa ako tak orientujem :-)
<reagovat 
mIREZ (Občasný) - 4.7.2006 > Mira: trocha lepsia kvalitka je na mojom webe. Ono tou upravou (kanalmi) dost utrpela obloha, chcel by som si to skusit dat vytlacit na vacsi format, len tam bude treba retus oblohy :-)
<reagovat 
Petr Štech (Občasný) - 4.7.2006 > vtahlo mi to dovnitř :o)
moc hezký plné atmosféry...
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Martyfoto (Občasný) - 4.7.2006 > ...abych pravdu rek me to nic nerika, jednoducha naprosto neostra fotka bez zvlastni idee domrvena nejakym softem, flekaty nebe (jako hlavni motiv?) a to doostrovani tomu dodalo....
Body: 2
<reagovat 
mIREZ (Občasný) - 4.7.2006 > Martyfoto: ono ide tam je, len nie kazdy to pochopi :), ostra fotka je, s tym musim nesuhlasit. utrpela kompresiou nabuduce dam radsej mensiu nakolko pri tam rozmere a tolko malo kB to nevypada dobre. nebo nie je hlavny motiv jj je to zle doostrene, ale tak blede by som to nevidel ;-)
<reagovat 
mIREZ (Občasný) - 4.7.2006 > v podstate pri tvojich fotkach vidno to iste, sum, neostre/zle doostrene...
<reagovat 
Vitovan (Občasný) - 4.7.2006 > Mně se to líbí, ten šum dodává atmosféru. Asi bych ořezal zprava a nepřijde mi úplně dobrý název - co takhle - "Co chytneš v žitě"?
Doporučil 
<reagovat 
Vitovan (Občasný) - 4.7.2006 >
Body: 5
<reagovat 
Filip B. (Občasný) - 5.7.2006 >
Body: 5
<reagovat 
Janahe (Občasný) - 6.7.2006 > .
Body: 5
<reagovat 
rybizus (Občasný) - 7.7.2006 > mazec jak cip
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter