Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 23.4.
Vojtěch
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci k2 z kolekce kartony
Autor: d.i. (Občasný) - publikováno 12.7.2006 (00:32:05)
následující v kolekci>


Poznámky k tomuto příspěvku
Čtenář - 12.7.2006 > Nepřirozené, příliš trojené, ten muž pózuje až křečovitě. Fotografie na mě nepůsobí uvolněným dojmem.
<reagovat 
Estel (Občasný) - 12.7.2006 >

poslední foto před smrtí ....než je "někdo" oddělá a zakope u Věstonic.....

Jinak...tahle je taková dost umělá...strojená...


<reagovat 
mayita (Občasný) - 12.7.2006 > Mě osobně by ani nevadila ta strojenost, ale mě tam paradoxně nejvíc překáží (ruší) ten míč nebo co to je... :-)
<reagovat 
maxima gali (Občasný) - 12.7.2006 >

myslím, že sa nepodaril výraz muža, zdá sa, že ešte minúta a rozrehoce sa na celé kolo

 


<reagovat 
čtenář d.i. - 12.7.2006 > dekuji vsem za nazory :)
<reagovat 
čtenář d.i. - 12.7.2006 > dekuji vsem za nazory :)
<reagovat 
anae (Občasný) - 12.7.2006 > nová sokolská sestava s masážním míčem?
<reagovat 
Petr Štech (Občasný) - 12.7.2006 > to foto s tou paní co tam byla dvakrát byla supr, ale tadle se mi moc nelíbí...
<reagovat 
čtenář marty - 12.7.2006 > ...cela serie je dost dobra, tady me dost matou ty ruce, oko se na ne upoutava a pritom nedavaj zadnej vyznam ani kompozicne, je jich proste moc natesno.....

agovirin, skupinovky se fotej zasadne teletem nebo zakladakem, jinak sou moc maly palice, vyzkousej at vis co myslim...
<reagovat 
 agovirin (Občasný) - 12.7.2006 > čtenář> 

Mám na mysli něco jako děti v bělorusku od Antonina Kratochvila.


<reagovat 
agovirin (Občasný) - 12.7.2006 > Takovýhle věci(pokud to nemá bejt skupinovej akt nebo porno) se fotěj širokáčem- tohle vypadá jak záklaďák. Nelíbí se mi to ani kompozičně. Nevim vo co tam de, ale když už ses dostal na takový místo tak by stálo za to si s tim focením trochu pohrát.
<reagovat 
 nohome (Občasný) - 13.7.2006 > agovirin> Zajimalo by mne co se vam konkretne na kompozici nelibi. Ja si myslim pravy opak co se kompozice týče. Diky za Vas nazor.
<reagovat 
 agovirin (Občasný) - 13.7.2006 > nohome> 

 Je velmi to těžké takhle vysvětlit... kdybych tam byl já, snažil bych se toho pána mít víc zepředu, spíš nalevo, možná bych mu trochu ořízl hlavu a ruku. A hlavně bych použil širokouhlý objektiv a fotil víc zblízka- líbí se mi jak široká skla deformují prostor.

Ale to je čistě jen můj laický pohled na věc.


<reagovat 
hermit (Občasný) - 13.7.2006 >

bezva, líbí moc otmosférou, mě to připomíná "gotický" fotky ze stáje siouxsie an the banshees.

zarazil jsem se u postavy v vzadu pod tunikou, ta je trošku nepřirozená, ale i tak je to myslím hodně dobrá  zneklidńující a přitom nekýčovitá věc.


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
jedna holka (Občasný) - 13.7.2006 >
Body: 5
<reagovat 
Lumiik (Občasný) - 17.7.2006 >
Doporučil 
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
 
3 (4) 5 6 7
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter