Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
SRNY JSOU PODVOD
Autor: gitterbox () - publikováno 31.3.2000 (09:23:23), v časopise 1.4.2000
SRNY JSOU PODVOD

Kdo by dneska neznal srnu. Známe jí všichni. Neodbytnost tohoto zvířete je přímo strašná. Kdybyste jí stále neokouněli...snědla by vám i pláštěnku v chlebníku. A to jako jo. Možná že vy znáte jen ty plaché srny ale to nejsou ty doopravdické srny. To jsou jen náhražky. To jsou takové zdánlivé objekty které vyrobyly ty zlé dotěrné srny aby nám všem připadalo že srna to je něco-co se bojí. Nenechte se zmýlit. Proč? No třeba jen proto že zmýlená neplatí jak nám všem ve škole tloukla do hlav paní učitelka Maříková. Tak tyhle srny, a není jich moc, ty jsou pěkně oražené a chtějí jíst. A nechtějí se moc hýbat aby si ulovili třeba nějakého hraboše. To oni si raději posedí na turistickém rozcestí, dřepnou si tam a vypadaj jako by neuměly do pěti počítat. Srdce by se vám ustrnulo. Samozřejmě jsou i srny chudáci a těch je mi líto. Jenomže ty jsou raději někde zalezlí a nevychází ven. Jenom v noci. No proč by měli jinak ten svítící zadek, jak se říká ve škole. Aby viděli v noci na cestu kdzž nemohou vylézt za světla. No a ta srna na tom rozcestí klopí oči a vypadá politováníhodně. To je ale mýlka. Ta srna moc dobře ví co dělá. Vy se s ní rozdělíte o první poslední a zlá srna pak uteče a ještě vám za to ponížení které musela obětovat plivne do očí. To jsou zlé srny. Ty hodné si lidí nevšímaj. a lítaj po lese jako střelený. To ale nejsou opravdové srny. Tydlety srny vytvořily zlé srny které chtějí jíst koláče bez práce. Neubráním se pocitu podfuku.


Poznámky k tomuto příspěvku
Dusan (Občasný,Správce) - 2.4.2000 >
Body: 1
<reagovat 
Čtenář - 3.4.2000 >
Body: 3
<reagovat 
Kelly (Občasný) - 12.4.2000 >
Body: 1
<reagovat 
Čtenář - 17.4.2000 >
Body: 1
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + tři ? 

  
  Napsat autorovi ()   Nepublikovat mimo Totem.cz  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter