Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
JEN PRO ČLENY
Autor: marsé (Občasný) - publikováno 1.8.2006 (15:23:10)

 

Pozvracel úplně všechno...kalhoty, tričko, ponožky i boty.

Seděl a tupě zíral před sebe,nemohl si vzpomenout...na zemi se válel obal od čokolády...

Byl snad s tou holkou, co seděla v koutě hospody, kde se zastavil na jedno po šichtě? No, teď mu stačí tři a má dost.

Ale ne,vždyť byl doma...Máma mu strčila igelitku s vyžehleným prádlem mezi dveřmi a zase tak smutně koukala - oči zarudlý, jako kdyby krouhali zelí a ona krájela všechnu tu cibuli, co do toho strkaj...jenže na zelí už je pozdě.

Pak má vokno...Kam šel, kudy a proč?!

Že by se stavil u Adriany? Nějak se mu do těch představ zaplétají ty její zrzavé vlasy. Zase je měla mastný! A proto mu je blbě!

Blbost! Adriana je přeci na odvykačce...Kráva pitomá! Co si myslí? Že ten princ s bílého koně sleze...a odveze ji...a kam?!

Žrát seno a otruby...a pár fakanů navrch, aby mu neutekla!

,,Sakra, tak kde sem to teda byl?!"

,,Neměl jsem žrát tu čokoládu..."

Zvedl hlavu a podíval se přímo před sebe.

Venku byla tma.

Sklo v okením rámu se lesklo a (Z)vracelo jeho odraz zpátky do pokoje.

Už SVÍTALO, když si uvědomil, že je ještě naděje...

Ještě nepoblil to prádlo od mámy...



Poznámky k tomuto příspěvku
Max Bubakoff (Občasný) - 1.8.2006 > jsem rád, že nejsem člen...;)
<reagovat 
 skold (Občasný) - 1.8.2006 > Max Bubakoff> nápodobně maxi
<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 1.8.2006 > sköld> sakra...a já myslel, že si už odešel...ale to byl jen jeden takovej trošku hysterickej výkřik...že?;)
<reagovat 
 skold (Občasný) - 1.8.2006 > Max Bubakoff> noooo...pan Back mě hecnul :)))
<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 1.8.2006 > sköld> mno jo...ona se vždycky nějaká výmluva najde...ale to je fuk...
<reagovat 
 skold (Občasný) - 1.8.2006 > Max Bubakoff> tak samozřejmě, že je to i mé rozhodnutí...jebat...prostě to tak je... .)
<reagovat 
marsé (Občasný) - 1.8.2006 > Děkuji za hlubší kritiku díla...opravdu mě to inspirovalo.
<reagovat 
Jupiterka (Občasný) - 1.8.2006 > Zajímavé dílko, syrové, dá se pod ním představit mnoho.
Body: 5
<reagovat 
ma.larysava (Občasný) - 2.8.2006 >
Body: 5
<reagovat 
ma.larysava (Občasný) - 2.8.2006 > Teda fakt syrové,souhlasím,neučesané,líbí.
<reagovat 
skaj (Občasný) - 2.8.2006 > ,,Neměl jsem žrát tu čokoládu..."

Jsem se díval porůznu do komentářů..neboj někdy, když se vypovídají, i kritizují :-)
Body: 5
<reagovat 
Pablitofracek (Občasný) - 5.8.2006 > Nádhera a konec to jistí ...
Body: 5
<reagovat 
Vihar (Občasný) - 28.8.2006 > Když zde to tak trošku ztrácí ten metaforický význam z písmoně, pro který kdysi vzniklo tohle dílko, snad jen naznačený těmi kritikami výše, ovšem tehdy to byla slečna se žlutými tulipány, kdože posílala do pr.... ?

<reagovat 
utilita (Občasný) - 29.8.2006 >

 


Body: 3
<reagovat 
weitinger (Občasný) - 29.8.2006 >
Body: 4
<reagovat 
utilita (Občasný) - 29.8.2006 >

Dobrý je, že to má hlavu a patu, začátek a konec, naznačenou pointu, silný téma - a naopak to nemážádný místo, nadf nímž by člověk nějak výrazně pochyboval. Na druhou stranu to v žádným směru nepřekročí průměr, ničím mě to nezaujalo. .


<reagovat 
 marsé (Občasný) - 29.8.2006 > Apolo Jasno> Nejsem si tak jistá, že víš, co všechno bylo řečeno...ale dík za návštěvu.
<reagovat 
utilita (Občasný) - 29.8.2006 > Ta mince ma tyto strany: nemusela jsem to pochopit, nemuselas coby autorka docilit toho, aby tam to cosi navic bylo, nemusi to fungovat mimo puvodni kontext, ktery byl dle viharovy reci sirsi. Takhle to ma sice hlavy a patu, ale prumer to nepresahne.
<reagovat 
marsé (Občasný) - 29.8.2006 >

Já ti tvůj názor neberu, ale nenechám si ani vzít ten můj...


<reagovat 
Vihar (Občasný) - 28.8.2006 > PS, kde tady máš tu svojí povídku o zakázané lásce? pošli avízo..

<reagovat 
 marsé (Občasný) - 29.8.2006 > Vihar> Viděla jsem, že už jsi ji našel, sem ji nedám...je moc křehká pro některé, víš...nemám to tu ráda.
<reagovat 
 Vihar (Občasný) - 29.8.2006 > marsé> Kvůli Viharovi bys mohla i sem..

Prosím prosím, kopýtkem hrabu..
<reagovat 
 marsé (Občasný) - 29.8.2006 > Vihar> A dáš mi 5 bodů?
<reagovat 
 Vihar (Občasný) - 5.9.2006 > marsé> i déčko, zas(ou)louží si to
:oD
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter