Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 20.4.
Marcela
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
Setkání s otcem
Autor: damar (Občasný) - publikováno 3.12.2001 (23:14:23), v časopise 7.2.2002


Poznámky k tomuto příspěvku
.-. (Občasný) - 3.12.2001 > to je dobrý!
Body: 5
<reagovat 
DeadKennedys (Občasný) - 3.12.2001 >
Body: 5
<reagovat 
toono (Stálý) - 3.12.2001 > Noo, kdyby to ale bylo vice ostre, jinak tohleto splnuje moje predstavy o fotografii... A vyrez je nejaky krivy... Zamer??? Noo, prave se mi zacina zdat ze je to montaaaz...
Body: 3
<reagovat 
Martina (Občasný) - 3.12.2001 > Ať je to, co je to... Je to určitě tématicky i zpracováním zajímavé!
Body: 5
<reagovat 
čtenář zuzka - 3.12.2001 > Dokonalé !!!
Body: 5
<reagovat 
Lucie (Občasný,Redaktor) - 3.12.2001 > co je z toho ještě fotka? :(
<reagovat 
Cavalera (Občasný) - 3.12.2001 > Co blbneš Lucko furt s těma fotkama, dyť je to jednak jiná kategorie a nikdo netvrdí že je to fotka, akorát toono je asi ještě na vážkách::_)) přece nemusí dělat všichni jen čistý fotky na ručních mašinkách .. jde o výsledek, né o to čím byl dosažen ...
<reagovat 
Cavalera (Občasný) - 3.12.2001 > Skvělý ... jedno ale nechápu .. když už si s tím hraješ, jak to sem potom můžeš dát v takhle bídné kvalitě ...
Body: 5
<reagovat 
 damar (Občasný) - 3.12.2001 > Cavalera> To je jednoduchý. Jsem připojenej přes mobil a kdyby ta fotka měla větší velikost, tak to sem vůbec nenatáhnu. Tak 10x mi to spadne. Ale stejně dík za pochvalu.
<reagovat 
Dementhor (Občasný) - 3.12.2001 > Já myslim, že je to docela pecka. Po dlouhý době něco, co má obsah.
toono> To je taková raketová věda přijít na to že je to záměr?
Body: 5
<reagovat 
Cavalera (Občasný) - 3.12.2001 > a kdo není natvrdlej ať zvedne ruku ... (rád bych, ale potřebuju klofat do klovesnice, tak to neberte jako podvádění:-))))
<reagovat 
Lucie (Občasný,Redaktor) - 3.12.2001 > No jistě, tak ať se pak naučej zařazovat do správnejch rubrik... když dá autor svojí grafiku do fotek, tak je buď natvrdlej nebo si myslí, že to fotka je... ...damar nic ve zlym
<reagovat 
 damar (Občasný) - 3.12.2001 > Lucie> Lucinko, ale to přece je fotka!!! Je to jen dobarvený a trošku upravený. Do jaké rubriky bys to dala Ty? Možná jsem fakt natvrdlej ...
<reagovat 
 Dementhor (Občasný) - 3.12.2001 > Lucie> Možná jsem natvrdlej taky, ale neni to v rubrice Fotografie, ale Experimenty...
<reagovat 
 damar (Občasný) - 3.12.2001 > Dementhor> Díky, člověka potěší, když je pochopen !!!
<reagovat 
Cavalera (Občasný) - 3.12.2001 > damar .. tak to jo ... přes mobil .. to de:-)))

hele .. jen barva? ... tam bude na complu dodělaný ještě něco ne?:-)))
<reagovat 
 damar (Občasný) - 4.12.2001 > Cavalera> Ta fotka je focená na takovým starým hřbitově. Přemluvil jsem syna, ať dělá různý blbovinky a vyfotil jsem 2 filmy. Od originálu se to liší fotkou na náhrobku (dal jsem tam sebe, ale posunutý to není), jménem na náhrobku a pak je na to použito pár filtrů. Není to montáž, originál mohu poslat. Jak vypadají mé montáže uvidíš na www.gallery.d2.cz
<reagovat 
Cavalera (Občasný) - 4.12.2001 > ... po překonátí prvotního záchvatu závisti, můžu jen konstatovat: Budiž Ti přáno mít dostatek filmů":-)))))
<reagovat 
 damar (Občasný) - 4.12.2001 > Cavalera> Dikes, filmů by bylo dost, ale nápadů a lidí k focení je málo ...
<reagovat 
Cavalera (Občasný) - 4.12.2001 > toť taky pravda:-) .. prto je lepší nefotit lidi:-))))
<reagovat 
clovrdik (Občasný) - 4.12.2001 > fííha, nenacházím slov, fakt je to skvělý, tématicky i zpracováním, fakt jsi si s tím musel dost pohrát a výsledek opravdu stojí za to ...
Body: 5
<reagovat 
marjanka (Občasný) - 4.12.2001 >
Body: 5
<reagovat 
stín (Občasný) - 4.12.2001 > Neuvěřitelně působivý.
Body: 5
<reagovat 
Thomas Hudson (Občasný) - 3.12.2001 > Za seknutý písma...jinak moc hezký
Body: 3
<reagovat 
 čtenář Badžo - 4.12.2001 > Thomas Hudson> Pokud znáš jméno autora, což ho znám, nějaké zaseknuté písmo vůbec nevadí. Myslím, že je to autorův záměr.
B.
Body: 5
<reagovat 
toono (Stálý) - 4.12.2001 > Nebudu vice prznit cestinu, napisu neco v matercine.
Tak sa mi zda ze sa tu zacina rozharat vojna o zachranu fotografie ako druhu umenia. Klturni revolucionari po vzoru svojich cinskych predchodcov zacali sliapat po hodnote pravej, nefalsovanej fotografie, miesto maovych kniziek maju ale v rukach pocitace a nicia a nicia, chcu zamorit nasu kedysi cistu rugriku fotografii akymisi hybridmi, zmutovanymi klonmi, ktore s originalnymi fotkami ani fotografickym kunstom nemaju nic spolocne... :-)))
Ale nie, toto konkretne sa mi velmi paci, ale suhlasim s Luckou a som rad ze napisala, co som chcel ja napisat a nenapisal. Jako nieco je pripustne (Cavalera napr.) a nieco nie. Tu su tie hranice dost prekrocene, takze radsej do tych grafik.
<reagovat 
čtenář Badžo - 4.12.2001 > Vidím Dane, že jsi kritikou prošel docela obstojně. Gratuluju.
B.
<reagovat 
 Čtenář - 4.12.2001 > čtenář> vypada to fakt dobre. Souhlasim s Badzou.K
Body: 5
<reagovat 
blabolil (Občasný) - 4.12.2001 > Vyčerpávající
Body: 5
<reagovat 
Lucie (Občasný,Redaktor) - 4.12.2001 > Ježiš kluci - je to v rubrice fotografie - experimenty.... dala bych to do grafiky.
<reagovat 
 damar (Občasný) - 4.12.2001 > Lucie> Miluju pořádkumilovné ženské !!!:-)))) Možná máš pravdu, ale není to můj grafický výtvor, nýbrž mnou experimentálně upravené foto.
<reagovat 
 Dementhor (Občasný) - 4.12.2001 > Lucie> Ale tohle neni grafika... :-))))
<reagovat 
Lucie (Občasný,Redaktor) - 5.12.2001 > Dementhor: hm ale čistá fotka taky ne, podle mě jakkoli se počítačově hrabeš do reálný fotky - vytváříš počítačovou grafiku... nebo tomu dej jinej název, pokud je grafika příliš zavádějící pojem.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter