Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 25.4.
Marek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
propojení...
Autor: sáva (Občasný) - publikováno 7.8.2006 (09:03:43)

 

 

 

 

 

 

 

undefined

 

 

 

 

 

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
Kudlanka Nábožná (Občasný) - 7.8.2006 > mám, alebo skvor mala som doma takýchto s ulitou boli to Oblovky rezavé-zachytit takýto záber je tedy supér :O) dávam...
Body: 5
<reagovat 
 Estel (Občasný) - 7.8.2006 > Kudlanka Nábožná> vezmeš dva šneky...přicucneš je k sobě a uděláš "cvak"
Body: 2
<reagovat 
 Kudlanka Nábožná (Občasný) - 8.8.2006 > Estel> No vidíš to som s nimi nikdy něrobila :O) něchala som im vždy volný priebeh.
<reagovat 
 sáva (Občasný) - 7.8.2006 > Estel> tak šoustáš asi ty!
<reagovat 
 Estel (Občasný) - 7.8.2006 > sáva> hmmm...aha....no a dááál?
<reagovat 
 sáva (Občasný) - 8.8.2006 > Estel> cvak!
<reagovat 
 Estel (Občasný) - 8.8.2006 > sáva> aha...a dál to bude tady na totemu...hádám....
<reagovat 
 sáva (Občasný) - 8.8.2006 > Estel> yes, do sekce "prasečinky"
<reagovat 
 Estel (Občasný) - 8.8.2006 > sáva> nn "zvířata"
<reagovat 
sédy (Občasný) - 10.8.2006 >
Body: 4
<reagovat 
sáva (Občasný) - 8.8.2006 > ted mi je jasné o co tady jde, pokud dáš příspěvek nevyjádří se nikdo! pokud začneš blbou debatu, tak se tady príspěvky hromadí, asi budu muset poslat každého někam a nemusím tu ani nic publikovat
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 10.8.2006 > sáva> 

Já myslím, že to není nejlepší řešení, ale to pochopitelně záleží na tobě.

Jsi tu nová - jak daleko dozadu sis prohlédla místní fotky? Ono se to tu mění a tak nějak vyvíjí, fotka, která by měla úspěch před rokem, dneska třeba propadne. Taky se projevuje čím dál větší neochota hodnotit, čímž jsou ti, kteří se přece jen vyjádří, přehnaně zvýrazněni.

Fotka se mi líbí.


Body: 5
<reagovat 
 sáva (Občasný) - 10.8.2006 > Janahe> dík, za informace aspon nekdo kdo se tu chová komunikativně, ze začátku jsem vůbec nechápala o co tu jde, ted už se pomalu orientuji, zvažuji jestli to má cenu sem vůbec něco publikovat, nejde mi o to aby mi foky chválili, ale o to aby mě i ti redaktoři nebo někdo něco poradili, samozřejmě by mě zajímal názor i většiny lidí com tu chodí, ale jak píšeš tady se vyjadřují jen ti samí pořád do kola a to ještě málo a někdy fakt blbě.
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 10.8.2006 > sáva> 

Ono se mění i to, kdo se vyjadřuje. Občas se objeví i někdo, kdo poradí, ale nesmíš čekat moc. Časem stejně zjistíš, že tě zajímají názory jen několika lidí.

Jen publikuj, když bude víc takových, co chtějí komunikovat, tak se komunikovat bude, však tu jsou stále noví a noví autoři, Totem se neustále mění.


<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter