Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 25.4.
Marek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Co? Kdy? Kde?
 > Co? Kdy? Kde?
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
Nikdo není dokonalý...
Autor: Puppo (Občasný) - publikováno 3.4.2000 (00:32:23), v časopise 5.4.2000
Ano, určitě všichni znáte stejnojmenný pořad který pravidelně v neděli večer vysílá televize Prima. (kdo nezná, pro toho připomenu, že v pořadu se známí herci v čele s J.Krampolem ptají náhodných kolemjdoucích na nejrůznější věci všedního i nevšedního života a typují, kolik lidí správně odpoví). Nejsem v žádném případě pravidelným divákem, ale když už ta televize dnes večer běžela, občas jsem na ni očkem mrknul.
Největší radost ze všech mi udělala jedna slečna, která na položenou otázku "co to byla doba temna" odpověděla: "doba ledová". Čímž si mě naprosto získala a od této chvíle jsem začal sledovat obrazovku poněkud pečlivěji. A přirozeně - kýžené ovoce na sebe nedalo dlouho čekat, v zápětí jsem se ještě mimo jiné dověděl, co že to vlastně měli ve svém znaku Chodové. Ano, taky bych možná váhal, ale správná odpověď zní: "nohy" to je přece logické ne? ;-))) Nechám už na vašem posouzení, jak velkou náhodou bylo, že ona slečna měla plavé vlásky, ačkoliv příroda jí původně obdařila barvou poněkud tmavší.

PS: obvykle si z cizích lidí srandu nedělám, ale dupus mě k tomu navedl ;-)


Poznámky k tomuto příspěvku
Dusan (Občasný,Správce) - 3.4.2000 > No trošku jsem Puppa navedl ke zveřejnění, ale to proto, že jsem se celkem bavil, když mi to vyprávěl :)
Body: 3
<reagovat 
Martin (Stálý,Redaktor) - 5.4.2000 >
Body: 5
<reagovat 
JAKOUBEK () - 5.4.2000 >
Body: 3
<reagovat 
Venda (Občasný) - 10.4.2000 > Musim se přiznat, že aktéry té soutěže (nebo co to je) podezřívám, že své vtipné odpovědi nemají ze své hlavy, ale jsou za ně náležitě honorováni. Mimochodem, ta poznámka o vlasech, to znamená "umělá neinteligence" ? :-)
<reagovat 
Venda (Občasný) - 10.4.2000 >
Body: 5
<reagovat 
cyklista (Občasný) - 28.5.2000 > velice zajimave a vtipne, myslim, ze nestojis daleko od pravdy...
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Nepublikovat mimo Totem.cz  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter