Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
PROCITNUTÍ
Autor: travička (Občasný) - publikováno 14.8.2006 (09:22:56)

Hnus a odpor

rve se do mě

všudyma.

 

Radno hnilobné zárodky

zahubit již na pokraji jejich existence.

 

V nitru objevení sebe sama

a pocítění volnosti.

 

Uhnivajíci zárodky

ponechávají odpornou pachuť na jazyku.

 

Poslední odplivnutí nesnesitelné příchuti

a

cítíš se svobodně.

 



Poznámky k tomuto příspěvku
Bronty (Občasný) - 14.8.2006 >

Ahoj Travičko!

Řekl bych docela dobrý, ale nelíbí se mi, když žena píše o hnusu a hnilobě! Zkus radši nějaký intenzivní krásný prožitek.To se tadši těším na tu Čokoládu.


Body: 2
<reagovat 
 travička (Občasný) - 14.8.2006 > Brontosaurus> no jo no.....:-) i když čokoláda asi taky nebude moc dle tvého gusta :-) uvidíme :-))
<reagovat 
 Bronty (Občasný) - 14.8.2006 > travička> Napsal jsem na totem tu báseň, která je pro Těbe a další ..... časem Ti zase pošlu něco veselýho, jó ?
<reagovat 
drfaust (Občasný) - 14.8.2006 > na kráse a intenzitě prožitku výsledek nazávisí natolik jako na autorově literárním umu. I o hnilobných věcech se dá psát tak, aby z toho byla poezie. Tady to jde jen po povrchu.
<reagovat 
Raimund (Občasný) - 14.8.2006 > Jako podobenství pro mne 5 / forma přímočará, uvítal bych víc slangu - aby vynikla lidovost v kontrastu s myšlenkou.Nějaký složitější tropus kořeněný figurou by neškodil.
<reagovat 
travička (Občasný) - 14.8.2006 > až mě opět napadne něco hnilobně hnusného, pokusím se to dát do více poetičtější podoby ;-), jinak dík za poznámky :-)
<reagovat 
ulicnice (Občasný) - 14.8.2006 > Tos myslela jako své druhé já??? Nebo jak to mám chápat, moc tomu, abych řekla pravdu, nerozumím... Ale možná, kdybys to pojala víc do hloubky, tak by to bylo dobrý,a dalo by to nějaký smysl, ráz, teď je to takový povídání o ničem...a něčem...Zkus to propracovat! Odpovím ti rovnou i na to, co ses mi ptala, inspiraci beru z mé hlavy, ze života... koukni ke mně, uvidíš...
Body: 2
<reagovat 
ulicnice (Občasný) - 14.8.2006 > jo ta báseň, jak si mi poslala, je pěkná!
<reagovat 
skold (Občasný) - 14.8.2006 >

viz Raimund, ale je to lepší, než ty minulé


<reagovat 
 travička (Občasný) - 14.8.2006 > sköld> tak to děkuji .-)
<reagovat 
Raimund (Občasný) - 14.8.2006 > Dotaz: travička - jedná se o slovo označující rostlinu , nebo podst. jméno odvozené od činnosti ?
<reagovat 
 travička (Občasný) - 14.8.2006 > Raimund> :-)) o trávu a jí podobné se v žádném případě nejedná :-))
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter